Fòrum

Parelles independentista-espanyolista. En coneixeu? Com han acabat?

polmas14.586 7 134👍 2.680
Doncs això, tinc curiositat per si en coneixeu algun cas. La veritat és que ara mateix no entenc com poden conviure aquestes dues sensibilitats, però bé, en amor, tot és possble. 

Respostes

Configuració
  • paleta4.032 2 518👍 5.051
    Fa temps vaig llegir a Twiter un comentari d'un espanyoleitor, molt il·lustratiu al respecte. Deia, comentant l'auge de l'independentisme durant els primers anys de procés:

"habrá que intensificar el plan de inseminación masiva de catalanas por parte de andaluces"

Molt il·lustratiu de la mentalitat i l'estratègia d'aquells que tenim al davant.
  • maori13.071 3 158👍 6.145

El «mambo» d'un regidor del PP i la seva xicota independentista sobre el referèndum

Alex Rodríguez és l'únic regidor del Partit Popular a Terrassa. És advocat, i defensa amb ungles i dents la legalitat i la Constitució espanyola. És molt actiu en la crítica a l'independentisme i s'oposa al referèndum de l'1 d'octubre, tant a les xarxes socials com quan té ocasió al saló de plens, on carrega sovint contra la presència de l'Ajuntament de Terrassa a l'AMI i demana complir amb la llei.

Ara, però, l'Alex i la seva parella han sorprès tothom amb un vídeo que comença a ser viral a les xarxes socials. La Glòria és d'esquerres i independentista. Confessen que aquestes setmanes han tingut discussions amb motiu del referèndum. L'Alex afirma que la convocatòria no és legal, i la seva parella diu convençuda que votarem. Coincideixen, però, que s'estimen.

Junts, fan una crida a la calma per a aquest diumenge, a la "pau i amor", i acaben el vídeo amb un petó.

https://www.naciodigital.cat/noticia/139400/video/mambo/regidor/pp/seva/xicota/independentista/sobre/referendum 

(Jo d'ella demanaria el divorci i bon vent. Que s'apanyi el maromu amb una Belén Esteban)

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.173.650 missatges
  • 216.713 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat