Fòrum

[ENQUESTA] ERC guanyaria les municipals a Barcelona, i el PP quedaria fora de l'Ajuntament

Ruol674 2👍 839

Segons l'Enquesta de Time Consultants per a "Crónica Global" ERC guanyaria les eleccions municipals a Barcelona duplicant pràcticament els resultats del 2015 i arribant fins el 21% dels vots. En segona posició quedaria el PDeCat que perdria dos regidors i baixaria al 17.7% dels vots. En tercera posició es mantindria Ciutadans, tot i augmentar molt el percentatge de vots. Barcelona en Comú s'enfonsaria perdent 3 regidors i baixant del 25,2% al 17.3% i passant a la quarta posició. El PSC remuntaria i guanyaria 2 regidors fins arribar als 6, la CUP manté els 3 regidors tot i augmentar el percentatge de vot. I Finalment el PP s'enfonsaria i només aconseguiria el 2.7% dels vots i per tant no arribaria al 5% mínim per entrar a l'ajuntament.

Respostes

Configuració
  • ocelldefoc4.021 5 521👍 1.463
    És una enquesta força creïble, en línia amb altres que han sortit. L´única cosa que em grinyola és la pujada del PSC. Ho veieu factibel?
  • Argimont7.236 2 299👍 4.490
    Pujo el fil
  • Jordi Freixas18.330 13 85👍 3.708
    A mi, el que me preocupa és que el candidat d'ERC sigui l'Alfred Bosch.

Arran d'aquell article que vaig fer sobre l'Estació de França de Barcelona, uns quants ens hi vam reunir al 2014 per parlar-ne. En principi, es mostrava interessat en la idea de preservar l'estació ferroviàriament parlant, però poc després de les eleccions municipals, apareix una noticia a on reclamava "el desmantellament de la platja de vies i la cessió dels edificis de titularitat estatal a l'ajuntament de Barcelona".

El que em sembla més preocupant del tema de l'Estació de França, és que l'únic partit al que li he llegit manifestar-se contrari al seu tancament, és el PP. Cap més. I de fet, des dels temps de Maragall, cap més alcalde de Barcelona li ha tingut gaire simpatia a l'estació.
  • maori13.108 3 158👍 6.163

ERC desbancaria Colau a Barcelona, segons una enquesta d'«El Periódico»

Esquerra Republicana de Catalunya desbancaria Ada Colau al capdavant de l'Ajuntament de Barcelona, segons una enquesta que ha publicat aquest dimecres al vespre El PeriódicoLa candidatura d'Ernest Maragall sumaria 10 o 11 regidors, per sobre dels 8 o 9 que aconseguiria Barcelona en Comú. Ciutadans, amb Manuel Valls, seria tercera força, seguit pel PSC. El PDECat quedaria desbancat a una cinquena posició amb, tan sols, l'11,5% dels vots. El PP es quedaria sense representació.

https://www.naciodigital.cat/noticia/165092/erc/desbancaria/colau/barcelona/segons/enquesta/periodico 

• Anònim1016.261 5 108👍 14.885
      Uff, els resultats són boníssims, tan de bo surti una cosa similar. Que vegin els d'ERC que jo no sóc partidista, i me la sua si el PDCat se la fot, jo vull la màxima força per l'independentisme (i dins d'aquest la màxima pel rupturisme) i la mínima pel falangisme, ara, el que em fa por de la no candidatura unitària és que hi acabi havent una polarització Colau-Valls, si Maragall és capaç d'anul·lar aquesta potencial polarització mediàtica, sumarem més separats, però si no n'és capaç, sumaríem més junts.
    • Rigel60.995 10 7👍 29.288
      "Segons una enquesta del Periodico"... no calen més preguntes.

PD: Quan es va crear aquest fil el candidat d'ERC a Barcelona era n'Alfred Bosch, el qual, suposadament, havia de guanyar les municipals a Barcelona. I resulta que, uns mesos més tard, se'n desfan sense gaires miraments per a què, de Lledoners estant, algú nomeni digitalment el vell Maragall. I ara ens vénen amb la mateixa història que ERC guanyaria les municipals. El mateix engany dos cops... definitivament els processistes ens prenen per idiotes.
  • Roderic15.857 14 115👍 7.565
    A qui presenta la potconvergència?
  • SantsUsuari sumador30.922 14 27👍 10.175
    Jo pensava que el PP al final entraria, però veient el perla del Casado que no calla ni sota l'aigua em sembla que sí que es quedaran fora   
  • venjança_catalana4.253 3 497👍 4.813
    Els que perd Podem van a Cs
  • Corpetit18221👍 70
    Aquesta enquesta es una de les més falses i més cuinades que he vist en ma vida. Per comerçar ni C's ni PSC es presentaran com a tal sinó que els dos aniran dins del paraigües de "Bcn Capital Europea". Després el PP encara estava dubtant que fer i ara després d'aquesta enquesta no es presentaran i donaran suport a Valls que és el que pretén aquesta cuina que han preparats els " xefs" del Periódico per no disgregar el vot espanyolista i potenciar la candidatura de Manuel Valls.
    Després no apareix per enlloc la candidatura que surta de Primàries.cat i el PDeCat no es presentarà a Barcelona, el que farà es donar suport al candidat guanyador de les primàries al igual que l'ANC. A més si es presentaren mai ho farien com a PDeCat sinó com a JxCat, ja ho varen explicar que era la seva estratègia de cara a les municipals del 2019. De pas li donen una espenta a ERC per a que l'independetisme obte per la cara amable (per als espanyols) que és Esquerra. Vinga va! Què s'han fumat aquestos del Periódico!  
  • sbarpa_941.663 5 940👍 717
    Opcions de govern:

Bipartit ERC+ Comuns en minoria

Bipartit  ERC+ Pdecat en minoria

Tripartit ERC+ Comuns+ PSC (ho veig improbable)

Tripartit ERC+ PdeCat+ PSC (molt improbable)

Què m'agradaria: Tripartit ERC+ PdeCat+ CUP, però amb aquests últims seria un despropòsit ingovernable, es trencaria el govern en menys d'un any.
    • Corpetit18221👍 70
      Anem a veure, que el PDeCat no es presenta. No li doneu més voltes, governarà la llista més votada en minoria que serà o Bcn Capital Europea o la que surta de les Primàries.cat. Aquestes dos formacions acapararan quasi tots i els demés estaran a anys llum ja ho veureu. La política a Catalunya està totalment polaritzada, ni ERC, ni la CUP, ni els Comuns es van a menjar una "mec". Tal vegada els unics que salvaran el tipo serà Esquerra i si es així, això farà batlle de Bcn a en Valls.
      • Argimont7.236 2 299👍 4.490
        No se se  fumeu alguns de debo , no se com collons es pot ser tan derrotista , mira noi .
        Valls no guanyarà ni de conya , es mes , es molt probable que gent del PSOE voti a Colau .
        Be, potser que siguis un altre troll
  • Jaume_I14.998 10 128👍 7.181
    Cs ha fet un greu error amb valls, el PSC sels menjaran vius 
  • calmet1.116 3👍 1.631
    En unes eleccions (les del 21D) que portaven l'electorat al vot fàcil cap a JxCat pel "retorn del president i la restitució del govern legítim", a Barcelona ERC va quedar per damunt de l'enganyifa convergent. Ni Munté, ni Graupera, ni Crida, ni primaries.cat, ni altres merdes enganyoses i dretoses podran evitar que a Barcelona guanyi ERC, i Ernest Maragall es converteixi en alcalde! 

Publicitat

Fòrums

• 9.174.958 missatges
  • 216.759 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat