Fòrum

Les dones aixo del rellotge biologic ho tenen bastant en compte?

cristinon23.598 9 50👍 1.212
Bon dia a tothom.

Tinc 41 anys i no he tingut fills mai, sempre he pensat que en no masses anys m' agradaria tenir un nado i ser pare amb una dona de la qual estigues enamorat, suposo que llavors m' hauria d' enamorar d' una dona que tingues com a molt 30 i no masses anys, oi?

M' agradaria que l' edat fertil de les dones fos igual a la dels homes, que  fins als 47 anys o aixi podem tenir fills segons diuen els que en saben d' aixo, els metges.....

Pel que heu vist a la vida i pel que sabeu una dona que amb 35 anys no ha sigut mare potser te certa pressa per ser- ho?

Respostes

Configuració
  • __32457__1.667👍 1.405
    Vols ser pare? Em sembla molt bé, però, per què et vols complicar ara tu la vida amb una tia que (potser) t'amargui l'existència i que al final (potser) t'acabaràs divorciant i hauràs de passar dietes i pagues i polles (no, polles no, ja se les buscarà ella soleta) etc. Això en el millor dels casos, en el pitjor et pot sortir una progre d'aquestes que com ha tingut un nen en lloc d'una nena se li fot al cap de fer-lo transpenisvagina, i ja te l'ha esguerrat de per vida.

Això de tenir fills de la manera tradicional heteropatriarcal ara a més està mal vist, el que mola de veritat i el que està de moda entre la gent guais, famosetes i tal, és comprar-te un nano adoptat, si pot ser negret millor, que és més multiculti i a més pots fer el "cante" pel carrer i tal. La contraprestació és que hi ha gent malpensada que se'n pot fotre a l'esquena perquè es pensen que la maroma t'ha fotut les banyes amb un bwanamino i després t'ha deixat l'arrecada de regal, però bé, això ara potser també està ben vist i tot, les modes progres són molt imaginatives.

Si el tema d'anar de la mà d'un conguito pel carrer no et mola pel que sigui, cadascú té els seus gustos i tal, i tens més pressupost, te'n pots anar a Rússia a comprar-te'n algun. Oficialment no es pot i tal (em sembla recordar), però vaja, ximpleries, es tracta de conèixer la gent adequada, aquí i allí, i endavant tu. També pot ser, com que la cosa va segons mercat, que et col·loquin un mongol, i no em refereixo als cromosomes, sinó un nano de la zona d'Ulan-Udè, per exemple. Bé, de fet aquests són buriats, no mongols tècnicament, però vaja, ja m'entens per on van els trets. Que també pot estar bé, aquests amb una mica d'arròs amb verduretes passades pel túrmix ja fan, són de manteniment assequible.

O si ho prefereixes també pots anar a mirar com tenen el pati per Romania, abans pel que deien es feien uns tours que podies repassar la mercaderia in situ i tal, és clar que també estan més gastats, tot s'ha de dir, però bé, de vegades no es pot tenir tot.

No ho sé, ja veus que de possibilitats n'hi ha diverses.

Salut!

Edito: otia quin dia tinc avui, i pooooool·le on the second page!
  • Senienc21.982 10 61👍 7.088
    Moltes dones poden tindre fills fins els 47, el problema són els riscos que suposa sobretot si és el primer
  • Proletari català2.879 9 662👍 489
    -Com més tardis més infern s'et farà aixecar-te cada nit del primer any a les 3 de la matinada per que el nen plora.                                                                                                                                                                                    -Procura que la parella no sigui tòxica ho et suposara més mal de cap la dona que el  fill.
    -Moltes dones a partir dels 30 els hi agafa una fal·lera per tenir fills que espanta, si la teva prioritat és tenir fills, tenir com a objectiu les dones de entre 30-35 anys em sembla prou encertat.
  • Arkitekte4.209 2 499👍 3.890
    Ves a una clínica d'abortament i compra'l a una mare a la sala d'espera abans de que el mati. No amb aquestes paraules de que compres. Diga-li que li pagaràs totes les despeses que tingui durant l'embaràs, i que adoptaràs el nano o nana, que t'és igual, quan neixi, però que no el mati siusplau.  Ves ben guapo que et pots acabar lligant la mare i tot, però no vagis a lligar que et conec i et ficaràs nerviós. Prova amb diferent mares. Si n'adoptes més d'un millor, aixíjuguen les criatures entre elles.

Publicitat

Fòrums

• 9.174.949 missatges
  • 216.759 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat