Fòrum

[Fil oficial] Investidura de Quim Torra

ansar17.217 12 96👍 6.470
[Fil oficial] Investidura de Quim Torra

Em sembla que no hi ha cap fil obert

Respostes

Configuració
  • __32457__1.667👍 1.405
    Vinga, va, a veure si s'anima una mica la penya, que això sembla la vetlla de la sardina.

Segons diu el Losantos, amb l'elecció d'en Torra ha començat el principi de la destrucció d'Espanya de manera quasi irremediable a la teoria, i irremediable del tot a la pràctica. Segons ell en un any i poc la cosa saltarà pels aires i el projecte espanyol amb dos mil (mil·lions) d'anys d'Història quedarà liquidat, i els PP.CC. per una banda (per separat o en combinació, això no m'ha quedat clar del tot) i la Gran Euskal Herria per una altra banda (aquests sí, juntets) se separaran del destí en lo universal i tal i tal.

O sigui que això ja està, té més "fe" en la independència el Losantos que molta gent al Racó... 

Salut!

PD: de fet el missatge sencer és que això acabarà en conflicte i guerra i mort i destrucció a paletades, però vaja, això ja són detallets sense importància, què són uns quants mil·lions de morts en la immensitat de la població humanoide i del Cosmos en general, no res, calç, proteïnes i altres matèries d'adob, més o menys ordenades en unitats separades de manera temporal, i jugant una partida perduda contra l'entropia.

Edito: i poooool·le on the third page.
  • caçadornegre1.219 9👍 799
    Molt fan de tota la penya, que porta 6 mesos dient "buuuuuh putus polítics, ens han trait, ens han deixat tirats a la puta espaÑA! i ara els espanyols ens destrossaran!!!!" i quan tenim un President nou, que almenys té la dignitat de dir les coses per al seu nom, tots criticant..... 
  • URxvt510 1👍 548
    Acaba de passar el que fa dies vaig dir que s'estava gestant. I tenim la paella pel mànec!

Torra i Puigdemont demanen ajuda a la UE, s'obren al diàleg i a una reunió amb Rajoy.

CAL MEDIACIÓ INTERNACIONAL

Aquest podría ser el diàleg:

"Tenim President i podem aixecar la suspensió de la DUI, demà tindrem govern i podrem implementar la República. Tornarem a intentar-ho i ens tornareu a empresonar, tornareu a convocar eleccions il·legals i les tornarem a guanyar. No patiu, us guanyarem tantes vegades com faci falta i l'escalada del conflicte seguirà en augment. Però podem optar per la via pactada i pacífica. Volem un referèndum pactat: acordem data i pregunta. Qui el guanyi n'ha d'acceptar el resultat."

Win-win

Faci el que faci Rajoy, tenim les de guanyar. 

No ens cansarem, no defallirem, i ens estem reforçant com a subjecte polític.

Ara intenteu fer això sense govern ni President, o pitjor encara, amb l'Arrimadas governant-nos.
  • Benfresc12.046 5 168👍 9.717
    Crec que no hi ha cap fil obert és una traducció literal del castellà.

En català em penso que o em sembla que, el crec és de creure en quelcom o en algú, de creença.
    • TywyllUsuari sumador41.681 11 13👍 5.253
      No sé d'on has tret això.
      • Benfresc12.046 5 168👍 9.717
        Fa molts anys una professora de català a l'E.S.O. ens ho deia, i ara encara fa poc ho vaig llegir al grup de Facebook "aprenguem la nostra pròpua llengua".

Els meus avis i àvies sempre deien em penso o em sembla, així com tothom que conec que parli un català molt genuí. 
        A Barna suposo que és molt més difícil de veure perquè ja fa diverses generacions que es parla catanyol.
  • Rigel60.995 10 7👍 29.286
  • EPS60.070 13 8👍 8.801
    Els catalans teniu el que us mereixeu. I haver posat al senyor Torra de president és donar ales a l'espanyolisme.
  • __32457__1.667👍 1.405
    Cada cop m'agrada més aquest home... 

- Mira, mira quina n'ha dita ara!
    - Hohohoho, quin crack, ja t'ho vaig dir que el paio era bo, els tindrà tots ben entretinguts una temporada...

Publicitat

Fòrums

• 9.174.944 missatges
  • 216.759 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat