Fòrum

Quins aspectes son basics per vosaltres per acceptar a una persona com a parella?

cristinon24.024 9 48👍 1.246
Bon dia a tothom.

Respostes

Configuració
  • Rackoonaire320 1👍 346
    Molt senzill. Que compleixi els requisits que la majoria de gent dóna per descomptats.

Un cas ideal: Higiente, netedat moral i física. Catòlica. Alegria espiritual. Que sigui fèrtil i amb aspecte fèrtil.

Si detecto multiculturalisme, relativisme, familia disfuncionalment espiritual fora.

Si no és verge que no hagi tingut relacions amb gent que em faci fàstic. És a dir no estrangers, delinqüents, amorals, relativistes, gent d'altres ètnies, etc... En resum que no em pugui passar malalties a les quals no estigui familiaritzat.
    • Juan Lloris5.779 7 368👍 3.081
      Pot passar-te les mateixes MTS un blanc o un negre. Depén de la persona i com d'acurada siga.
      • Rackoonaire320 1👍 346
        No ho entens.

La xenofòbia i altres mecanismes de discriminació són mesures profilàctiques de la natura encara que sembli mentida.

No has comprovat mai com molts hem sigut "prudent" amb gent que té malformacions i altres defectes visibles. Ara com tenim més coneixement de què s'encomana i què no tenim millor criteri i per tant menys por i menys aprensió.

Fixa't que des que hi ha globalització començant ja amb la ruta de la seda, la descoberta d'Amèrica per part dels europeus, les migracions massives i el turisme massiu les malalties han matat centenars de mil·lions de persones.

Les malalties sempre s'originen en un lloc concret. Gràcies a la desconfiança a l'estranger aquestes queden delimitades a certes zones geogràfiques.

Quan, pel comerç o el que sigui, la gent es mou massa de lloc comença a morir força gent perquè cada grup humà està normalment adaptat a les malalties locals. Però quan entren en contacte grups humans diferents les malalties s'extenen a gent vulnerable que mor massivament.

Per la mateixa raó a una dona promíscua se la discrimina encara que faci "favors". Perquè el sexe és una via de transmissió perfecte. Per çó dir puta és un insult.

Mentre que a un home per raons evidents és menys vulnerable en un contacte sexual i per tant no se'l castiga tant socialment.

Per tant les dones com menys contacte amb altres homes fora del seu grup humà mooolt millor.

La xenofòbia i la discriminació són instints que la evolució ens ha deixat per a defensar les persones de malalties.
        Molts no ho voleu entendre per ideologia. Normal per culpa de Hitler.

La territorialitat és imprescindible per a sobreviure.

Per çó Catalunya està tant fotuda. Els catalans fa segles que no podem decidir qui entra o no pel nostre territori i per çó estem en perill d'extinció.

• dumis1.846 5 883👍 1.126
      Que coi és una família disfuncionalment espiritual? I el relativisme? 
      Saps detectar les dones fèrtils? Les noies que tenen problemes dendiometriossis i que tenen problemes de fertilitat ja als vint anys com ho fas per detectarho? 
      • Rackoonaire320 1👍 346
        Disfuncionalment espiritual per a mi és la gent que s'apunta a tota mena de modes d'ateïsmes, pseudoreligions, llibres d'autoajuda, desarrelaments culturals com el budisme i religions fora de la tradició occidental, supersticions vàries com pràctiques de màgia, zodíac, tarotismes, i tota mena de modes al respecte per omplir el seu buit espiritual i/ò vital.
        Resumint estàn fets un merder de creences i sistemes de valors.

El relativisme són la gent acrítica que acepte conceptes com casa meva casa de ningú, salvadors del món menys Catalunya, que critiquen imperialismes mentre estàn immersos fins al coll dins la cultura global de l'anglès barrejat amb tota mena de influències de països subdesenvolupats i de clase baixa(com la minoria mascota negra d'EUA, etc...) i de poca exigència moral on tot val perquè tot és el mateix.

En general les dones fèrtils són les que estàn bones, tenen cintura i prou grassa per suportar un embaràs apart que tenen una edat més baixa de 35 per minimitzar defectes en els nous nats com el síndrome de Down, etc... Tinguin costums sanes que no puguin fer mal al desenvolpament del fetus.

Si busco una dona per a tota la vida m'asseguraré que un cop hagi comprovat que paga la pena, que puc confiar en ella i similar projecte vital, que sigui mèdicament fèrtil. En una fase prèvia a l'enamorament quan vas coneixent la persona però encara no estàs idiota total.
          Aha, ja.. interessant.. Entenc pel que dius que encara no l'has trobat. Et puc preguntar l'edat? És per curiositat.. 

Això dassegurar-te si és fèrtil mèdicament és un enfocament curiós,.. Però pensa que moltes vegades ni la mateixa dona ho sap. No creus que serà una mica agressiu fer-li anar a fer proves etc? No sé, igual s'espanta una mica no? 
          • cristinon24.024 9 48👍 1.246
            Ostres i tant agressiu!

Jo suposo que jo a l' igual que molts de vosaltres doncs ens ho prendriem malament si ens fessin fer aquestes proves.....anar aixi per la vida em sembla que te mes de dolent que de bo....

Jo tambe faria fer aquestes o altres proves si a mi me les exigissin....

Jo soc dona i em demanen una prova aixi i jo li exigiria a ell l' analisi i prova del VIH....no et fot....

Afegire mes....fer fer aquestes fins i tot pot ser es un gran motiu perque t' engegin a la merda i et deixin, no creieu?
          Rackoonaire avui en dia em sembla que som molts i moltes espirituals disfuncionals...

Interessant el que dius

Imagina' t que comences a sortir amb una dona  que t' agrada molt,no fertil i que no te certes caracteristiques que dius, que faries?
  • Tioronnie2.732 5 684👍 1.358
    Que sigui conscient de que tenim que tindre els nostres ratets d' ''intimitat'', que no sigui carregant i possessiva.

Tampòc m'agraden les que fiquen cara poker fora i a casa ho paguen amb els seus, si tens problemes a la feina, els resols a la feina, jo puc opinar, pero no em menjes el cap i t'emprenyes amb mi. 

Et té que ficar sexualment, ja que l'amor és com un ambientador, poc a poc és gasta i després solament queda la carcassa. Si no et fica sexualment o simplement per desesperació o per amor te la tires, millor que no facis cap pas seriós amb ella.

Jo no entenc les que deidifiquen a la seva mare sent aquesta un tros de merda com a persona i el pare un crack i bona persona, pero elles deidifiquen a la mare. No pot tindre per damunt de tu a la seva mare, si és així, bon vent i barca nova, ho passareu malament si la mare és mala peça o una penques.

Evidentment que sigui simpàtica és una qualitat que fa guanyar molts punts, pero si tampóc és l'hòstia pero en canvi és treballadora, carinyosa amb tu en els moments intims i cumpleix el punt 1 d'adalt, també s'accepta.

M'agrada que sigui familiar, que l'agradi i tingui per davant de tot la familia, aixó si, també si vol surtir amb amigues algun dia, cap problema, jo cada tant quedo amb els colegues. En aquest aspecte mai he tingut cap problema, no m'agrada que siguin paparres (veure punt 1).

EXTRA: Personalment també m'agrada separar sexe de l'amor, aquest punt és més controvertit. Si arribat un moment, no hi ha massa ''xixa'' entre els dos o rés, que s'accepti que un pot anar de putes o buscar fora, no cal dir-ho, pero s'entèn, la policia no és tonta. Aixó si, sempre sent conscients de que un estima a la seva companya, ella esta per damunt de totes! Si aixó falla, ja pots plegar. (Aquest punt és un punt ''extra'', no ha de ser un punt bàsic.

Però si ja no sents atracció quin gran avorriment no? Per això m'estic mirant la tele abans que estar amb algú que no m'atrau. No ho entenc massa això. A part que econòmicament et surt un dineral. Millor tirar algú que et posi i hi hagi amor. També de pas li fas un favor a la parella perquè així podrà trobar algú que de debò el o la desitgi. No ho sé, és una idea eh.. 
        A que et refereixes?
          No ho sé, jo si no sento atracció no em compensa una relació. Perdo interès i prefereixo estar sola. 
            Al punt 3 com pots veure parlo d'aixó. Si no tinc atracció, adéu siau.
              Aleshores no entenc el punt "EXTRA". Es contradiu una mica amb el punt 3. Però ja t'entenc. 
                Jo tampoc entenc del tot el que ha dit ell...
                Es sencill. Hi ha un moment que hi han parelles que perden la ''màgia'' i de cop i volta, tot és torna rutinari, monòton, etc... Hi ha gent que simplement li deixa d'atraure sexualment la dona o simplement l'avorrit. No és contradiuen el punt 3 i el EXTRA, simplement s'ha de veure tal com acabo de dir.
                  Ahh siii, conec la sensació.. Jo em sento morta em vida. Per això no em caso ni vull fills ni res. Necessito la pàgina en blanc. 

Tioronnie escrigué:
                  Es sencill. Hi ha un moment que hi han parelles que perden la ''màgia'' i de cop i volta, tot és torna rutinari, monòton, etc... Hi ha gent que simplement li deixa d'atraure sexualment la dona o simplement l'avorrit. No és contradiuen el punt 3 i el EXTRA, simplement s'ha de veure tal com acabo de dir.

Aha, entenc. sé que això ens passa a totes les persones.... sí, vols dir que continues amb la persona que portes anys perque l´ estimes molt però tens necessitat de fer sexe amb altre persona oi que sí?

dumis escrigué:
            No ho sé, jo si no sento atracció no em compensa una relació. Perdo interès i prefereixo estar sola. 

Jo soc aixi tambe

Un cop que estava fatal de l' autoestima vaig allargar una relacio que estava acabada perque em pensava en aquella temporada que no podria estar amb una altra ....fixeu- vos que fotut es estar fatal de l' autoestima...i per cert,, va ser una experiencia tristissima, patetica, buida....que no repetire mai....vaja....
              Si t'entenc, això ens ha passat a tots, sobretot quan ets jove perquè no t'agrada gens estar sense parella. És bastant normal.
                Doncs jo ho veig senyal d' estar malament, senyal de tenir l' autoestima pel terra....parlo de lo meu, del que he dit que vaig fer....

Es infinitament millor estar sense parella que amb algu que no t' agradi de debo....aixo darrer es molt trist i buit i patetic per mi....no suma, com a experiencia resta

dumis escrigué:
        Però si ja no sents atracció quin gran avorriment no? Per això m'estic mirant la tele abans que estar amb algú que no m'atrau. No ho entenc massa això. A part que econòmicament et surt un dineral. Millor tirar algú que et posi i hi hagi amor. També de pas li fas un favor a la parella perquè així podrà trobar algú que de debò el o la desitgi. No ho sé, és una idea eh.. 

Dumis amb aixo estic totalment amb tu

Jo el que diu ell al punt extra es que no va gens amb mi....

Potser canvio....potser algun hi han persones que canvien....qui lo sa?
          Hola Cristinon, jo tampoc. O estic o no estic. Aquestes coses a mitges no em va gens. Si m'agrada m'agrada tot i si no m'agrada prou ni em posa prou doncs no em ve degust ni anar a fer un cafè. Però suposo que hi ha gent i maneres de relacionar-se per tot.
      Hola Tioronnie

M' agrada i comparteixo la majoria de coses que has dit, amb unes quantes coses tens molta rao, aixo ho veig jo....

Ara el punt extra no el comparteixo gens ni mica, quan estimo a una dona no li puc ser infidel, es que no puc, sento com si l' estigui traint i em faria molt mal a mi mateix fent aixo....tinc 42 anys i de moment no he estat infidel mai mai a la vida....es que nomes de pensar- ho m' entra un noseque que no puc...

Potser soc un passerell o potser es que soc molt d' aquestes persones que no poden....no saben ...o no volen separar amor de sexe.....

Crec que la fidelitat es un dels valors que tinc mes adins meu....
  • Roderic16.108 14 109👍 7.786
    Que li agradi jugar a la botifarra.
  • Halt54👍 18
    Que m'aguanti.
  • anseso20.849 8 69👍 3.772
    Company, has encetat un fil en teoria senzill de respondre però jo ja m'he perdut llegint unes poques de les respostes tan erudites que s'han escrit al teu fil. Això és tan ple d'intel·lectuals que no està fet per mi, pobre ignorant (i sóc sincer) 

Publicitat

Fòrums

• 9.191.678 missatges
  • 217.416 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat