Fòrum

M'he pres dues tauletes d'MDMA (fil de seguiment)

__32541__ 109 👍 38
Bon dia a tothom.

Resulta que m'he passat la darrera nit d'empalme a una discoteca de perreo i després de posar-me to engorilat amb 15 o 20 cubates, liar-me amb un parell de dominicanes i pegar a uns perroflautes que passaven per allà he tornat a casa donant tombos quan de cop i volta he rebut un missatge de la feina (treballo de segurata a un centre comercia/Eroski de prop de Barcelona bastant conegut) on deia que acabaven d'acomiadar un company per deixar els lavabos públics tacats de lefa i que em tocava a mi cobrir-lo aquest dia. Com entendreu estava massa rebentat com per a fer res més que quedar-me tot el dia sobant al llit, però és que qualsevol els hi diu que no en aquests de la feina. Tenia que trobar una solució dràstica per aquest dilema.

Doncs bé, tot just quan els hi anava a respondre que de cap manera perquè em trobava fatal (sota risc de ser acomiadat) m'he enrecordat de que tenia a la butxaca dues pastilles d'MDMA que m'havia donat un tal Washington aquesta nit i que no m'havia arribat a prendre. Jo m'estimo molt aquesta feina i a més estava una mica atontat per l'alcohol així que em vaig dir "perquè no" i em vaig prendre una de les pastilles aviam si m'activava una mica. Lo greu és que com un quart d'hora després he arribat a l'Eroski i veient com no em pujava (pensant que seria per culpa de l'alcohol o algo així) he decidit prendre'm l'altra.

Què collons faig ara, raconaires? Ara mateix fa com deu minuts d'això, encara no m'ha pujat la merda aquesta però sé que a partir d'ara no pot passar res de bo i estic super angoixat. Obro aquest fil per a descriure fil per randa com evoluciona la meva situació i que vosaltres em pogueu aconsellar adequadament. Estalvieu-vos els insults i el troleig pls.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.158.608 missatges
  • 216.231 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat