Fòrum

La policia madrilenya requisa samarretes i globus grocs, pancartes, xiulets i estelades abans de la final de Copa

Carles Martell 1.417 👍 2.301
Ja s'han informat de casos. Aquí s'expliquen:

Respostes

Configuració
  • Carles Martell 1.417 👍 2.301
  • dumis 1.161 5 👍 807
    El que hauria de fer un independentista és deixar de participar en aquesta merda, deixar d'anar al camp fins que el nostre equip no jugui a la lliga espanyola.

Quina és aquesta hipocresia de seguir participant en la lliga d'un país que et vol anular? Som imbècils? Ni anar a partits, ni celebrar copes ni osties d'aquestes. Que vagin al camp els Tabernícoles i que s'ho fafacin tot entre ells. Jo amb  espanyols no jugo ni al parxis i guanyar-los a alguna cosa ni em va ni em ve. La gent sembla burra donant de menjar a aquesta lliga espanyola. Ens necessiten més ells a nosaltres que nosaltres a ells. El futbol és l'únic que tenen que els hi dona quatre duros.
    Els hauríem de deixar en calçotets i marxar o passar de participar.

Alimentar la seva lliga, els seus diners i el seu entreteniment em sembla una falta de respecte a lala nostra terra. Si no podeu renunciar ni al futbol almenys temporalment anem apanyats. Això si que és processisme. Aquí esteu tan venuts com el quque més. 
  • Carles Martell 1.417 👍 2.301

Publicitat

Fòrums

• 9.086.007 missatges
  • 213.939 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat