Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Sant Jordi 2018. Seré a una parada a Barcelona.

ziol7.642 15 284👍 3.179

Des de fa tres anys, malauradament, vam aturar les activitats. Per problemes logístics, ocupació de l’espai per entitats molt més grans, de canvi d’escenari polític o fins i tot en algun cas de salut. Érem molt pocs i cada baixa era molt sensible, segurament no vam saber incorporar gent jove al projecte. Però tot això és història. O feina feta.

El resum és que per Sant Jordi no tenia parada.

Però aquest any, i de manera pràcticament individual, he muntat un petit projecte pel 23 d’abril.

De fa temps que vinc escrivint contes i petits assajos, i editant-los en forma de micro-llibret. A més, des del setembre passat, que en el mateix format publiquem —des de la Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs— una petita antologia que hem anat distribuint de franc en força actes estàtics on hem pogut anar.

És a partir d’aquest material que vaig pensar que seria bo de tenir una taula per Sant Jordi, amb la intenció que la recaptació vagi íntegra a la Caixa de Solidaritat. També hi ha un cert component egoista o narcisista: bàsicament seran llibrets meus i em faig propaganda i rebré els afalacs de les masses. O això espero.

Necessitava algú que em deixés una mica d’espai a la seva parada, i ho vaig aconseguir a la primera, l’Assemblea Nacional de la Dreta de l’Eixample, em deixa espai i vehicularà la recaptació íntegrament a la Caixa de Solidaritat.

O sigui que em passaré la major part de la Diada de Sant Jordi a la parada del Passeig de Gràcia de Barcelona, cantonada Provença, costat Llobregat/Muntanya (a l’altra banda de la Pedrera). Bé, aniré a dinar i a fer un parell de visites pels voltants per que em signin uns determinats llibres. Suposo que no hi seré de 12:30 a 15:30 ni de 17 a 17:30.

De moment he fet un expositor de llibrets i estic fent uns cartells de propaganda, que potser hauré d’acabar de polir.

N’hi ha un sobre el llibret d’en Xirinacs, un altre sobre un petit opuscle meu sobre les matemàtiques i la llengua catalana i un tercer, sobre la majoria dels altres llibrets que hi tindré, que és el que copio aquí:

llibrets

Certament, he vingut a parlar dels meus llibres.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.286.705 missatges
  • 220.706 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat