Fòrum

[Gran Bretanya] Es compleixen 50 anys del profètic discurs d’Enoch Powell avisant de les conseqüències de l’immigració

Trumpista1003.659 1 558👍 4.147
Demà es compleixen 50 anys de l’històric discurs del polític britànic Enoch, polític tory, intel.lectual, professor, ex ministre de sanitat del govern de sa magestat i un dels experts més reconeguts en literatura clàssica. 

el seu discurs “Rivers of blood” (Rius de sang) citant a Virgil, Powell advertia dels perills que la immigració significava per la nació britànica arribant a dir coses tals com que en un futur “correrien rius de sang” a Gran Bretanya si Anglaterra continuava obrint les portes a la immigració, concedint la nacionalitat britànica a fills i néts d’immigrants pel simple fet d’haver nascut en sòl britànic. 

Powell va arribar a dir que era “tràgic veure com Gran Bretanya s’immolava en la seva pròpia pira funerària” i que Gran Bretanya seria aviat un lloc on “no valdria la pena de viure”. Segons Powell “nèixer a anglaterra no et fa anglès”. 

El discurs de Powell va desencadenar un terratremol en el món polític britànic de l’època, on fins i tot alguns companys de partit li van cridar en públic “Judes”. Powell va respondre que “A Judes li van pagar 30 monedes d’or. Jo estic fent un sacrifici”. Certament la carrera política de Powell va acabar després del seu discurs dels rius de sang, en una societat que no estava preparada per escoltar el missatge visionari de Powell, però moltes de les desgràcies de les que va advertir Enoch, s’han anat complint al peu de la lletra.

http://www.lavanguardia.com/internacional/20180419/442714603387/discurso-enoch-powell-anti-inmigrantes-racismo-reino-unido.html

DUSCURS D’ENOCH POWELL: https://m.youtube.com/watch?v=A7boHSkmpjs

Respostes

Configuració
  • EstatpropiUsuari sumador158.188 10 1👍 24.389
    Enllaçant mitjans espanyolistes. 
    • Trumpista1003.659 1 558👍 4.147
      La desaparició de la cultura catalana i el reemplaçament demogràfic. Passeja’t per algunes escoles o barris de ciutats catalanes i el que va anunciar Powell ja es compleix al peu de la lletra. I els politicastres catalanets encara volen més immigració... I la gent els vota...

Quan veus això, és molt trist, però et passa pel cap dedicar les energies a una altra cosa. Independència per podervacollir més immigrants? Això és el que els “nostres” líders polítics defensen... Que es passegin per Bradford, Birmingham o Luton... Jo no vull això pel meu país!
      • Ius Novum2.375 3 754👍 4.342
        Molts defensem la independència precisament per barrar la porta a més immigrants i començar a posar ordre a casa nostra sent amos i senyors de la nostra terra eh.
          El problema és aquest, en una Catalunya independent tota aquesta colla d’immigracionistes encara tindran més carta blanca per portar més immigrants... si sent una colònia d’Espanya i no tenint competències en immigració, TV3 i tots els mass media, en principi “nostrats”, ja advoquen per una immigració a full, i les ONGS immigracionistes gaudeixen d’impunitat total, imagina’t el que podrien fer si tinguessin el poder...

Aquesta gent són capaços d’omplir Catalunya amb 7 milions i mig més d’immigrants i donar-los a tots renda garantida de 1500€...

jo ara mateix no veig l’existència d’una dreta catalana forta, que defensi la nació i la cultura de tota aquesra bogeria immigracionista. Tots els polítics indepes són immigracionistes radicals. 
        • cristinon23.562 9 51👍 1.210

Ius Novum escrigué:
          Molts defensem la independència precisament per barrar la porta a més immigrants i començar a posar ordre a casa nostra sent amos i senyors de la nostra terra eh.
      Birmingham,ciutat on va nèixer Powell abans i després de ser multiculturalitzada...

https://m.youtube.com/watch?v=JXFsbVwoeAA

https://www.youtube.com/embed/JXFsbVwoeAA

anselm_turmeda escrigué:
      ¿Si això es preveia per a un país gran, fort, com Angalterra, amb un estat propi centenari, etc., quines conseqüències ha de tenir per a un petit país com el nostre, esquarterat, sense la defensa que suposa tenir un estat?
    • EstatpropiUsuari sumador158.188 10 1👍 24.389
      https://www.youtube.com/embed/ll_2cAqb_pE

Tant és, tu seguiras amb les teues ballaruques.
      • anselm_turmeda6.076 9 351👍 3.834
        L’usuari Estatpropi és un cas ben curiós. És com aquelles persones que es passen mitja vida en un cafè perquè quan arriben a casa… no hi tenen ningú, no tenen família. A l’Estatpropi li passa quelcom semblant, amb la diferència que quan arriba a casa hi té… l’ordinador. Llavors entra al Racó, que és la seva única família, el seu món, i davant de l’ordinador es fa un home i, a l’empara que dóna l’anonimat, pot bolcar tota l’amargura i frustració que arrossega de per vida. La majoria d’usuaris del Racó, per sort, estan a un nivell bastant superior i, després de llegir i meditar les ruqueries que diu, poden deixar-lo pel que es mereix.
    • anseso20.793 8 69👍 3.719
      Les pitjors conseqüencies penso. Digueu-me xenòfob, encara que crec que tinc una visió de futur molt negre però encertada.
    • enricmm15.638 10 118👍 4.933
      Parò ka dius troç da nassi rassista xanofup! 
  • EPS60.042 13 8👍 8.782
    “nèixer a anglaterra no et fa anglès”
    Curiós que en aquella època ja hi hagués gent que ho tenia clar.

EPS escrigué:
      “nèixer a anglaterra no et fa anglès”
      Curiós que en aquella època ja hi hagués gent que ho tenia clar.

Com molta gent que ha nascut a Catalunya, que de catalana no té res...
  • enriquito10.187 14 209👍 1.826
    s'ha de reconeixer que la foto del paio és impressionant
  • Ph992.933 3 650👍 1.545
    Té certa ressemblança amb N'Erdogan 
      Sí, és un reemplaçament demogràfic en tota la regla. Confirmo això que dius de Lleida, sembla una ciutat africana. Jo no sé com serà la Catalunya d’aquí a 20 anys, però al ritme que anem serà molt més negra i africana que europea i catalana. No hi ha ningú, ni cap polític ni cap periodista que s’atreveixi a obrir un debat en aquest sentit perquè és un tema que és totalment políticament incorrecte, i el dia que algú es miri al mirall i es pregunti què ha passat, ens haurem de preguntar què ha passat durant tot aquests anys...

Lo que comentes de Lleida és el mateix que Renaud Camus descriu de la zona de Beziers o en el cas del poble de Lunel en el seu lliure “el gran reemplaçament”. Els carrers i les cases són els mateixos però la gent que hi viu i hi transita ha canviat radicalment i ja no té res a veure amb el passat. Això és una constant a tota Europa Occidental.

Sincerament, jo a societats així no els hi veig cap futur positiu... estan condemnades...

En menys de 20 anys tot Europa serà menys Europa. I Catalunya el mateix.

Europa occidental... Hongria, Txèquia, Polònia i l’Europa de l’est, que ha decidit protegir-se d’aquesta invasió i no cometre un suïcidi demogràfic i protegir les seves fronteres com fan els estats sobirans normals, es salvaran. Rússia també. 

El primer estat que crec que caurà serà Suècia, seguit de Bèlgica. Passejar-se per Anvers i Brussel.les fa por... 

Catalunya està a nivell belga... fes càlculs... passeja’t per algunes escoles... hi ha escoles a Catalunya on la immigració supera el 80%...
            L'altre dia en el fil sobre Manresa deien que hi ha un institut on els nens immigrants són més del 90%.
            això és una autèntica barbaritat. És insostenible.

Cap professional de l'educació i la pedagogia pot defensar una barbaritat com aquesta. Si ets un professional de debò, no pots defensar això ni fer passar aquesta bestiesa com a un model d'integració a imitar.

La UE és la màxima responsable d'haver sembrat els nostres països de tot aquest caos i d'haver sembrat la llavor per la islamització de tot el continent.

O desmantellem la UE, o la UE desmantellarà Europa.
              Dir les coses pel seu nom és “racista” i políticament incorrecte. Em pregunto en aquesta escola amb un 90% d’immigració quina llengua es parla a l’hora del pati i què pensen els nens catalans-catalans o els seus pares...
                És que hi ha una doble moral i una hipocresia que encara fa més fàstic.

I és el fet que quan més immigrants hi ha en una escola, menys pares autòctons hi volen portar els seus fills, de manera que es crea un gos que es menja la cua perquè els porten a altres centres, i aleshores s'entra en un bucle que no fa sinó perpetuar la situació.

De portes enfora tothom és molt guai molt progre, però quan es tracta de barrejar el teu fill en una classe on el 90% són musulmans, aleshores tothom porta el fill en una altra escola o al poble del costat.

Als Prats de Rei (al costat de Calaf) hi ha un viu exemple d'això que et dic. I ho sé perquè m'ho va comentar un docent directament, i també una persona vinculada a l'ajuntament. Pares de Calaf que porten els seus fills als Prats de Rei perquè no es barregin a l'escola amb els nens musulmans de Calaf.

I després de portes enfora tothom defensant el "volem acollir", etc...s'ha de ser hipòcrita.
                  Vaig parlar fa uns mesos amb un militant d’ERC sobre el tema de l’immigracionisme embogit d’ERC i li vaig demanar el per què estaven fent això.

El tio em va contestar amb tota la cara dura que “havíem de ser i tel.ligents i guanyar-nos aquesta gent (els moros)” si voliem ampliar la base i aconseguir la independència.

Quan li vaig comentar si es creia que aquesta gent, un cop els hi haguessin regalat la nacionalitat catalana i el dret a vot, votarien ERC o els seus propis partits islàmics portant al programa electoral un programa pro-islàmic per a Catalunya, amb els seus propis candidats musulmans... aleshores va callar. 

A Bèlgica ja tenen un partit que es diu Islam i que es presenta a les eleccions i que en el seu programa porta la implementació de la sharia a Bèlgica...

https://voiceofeurope.com/2018/04/islam-party-in-belgium-wants-to-create-an-islamic-state-and-separate-men-and-women/

• Gínjol14.598 3 133👍 4.770
                      El problema de fons és aquest: els dirigent d'ERC i CUP no sols no són cristians sinó que solen ser cristianòfobs. 
                      I el PDECAT tampoc no té més cristians que la mitjana sociològica.

Si haguessin estat cristians havien intentat "ampliar la base" empatitzant amb la majoria cristiana.
                      Però ells volen descristianitzar el país perquè consideren que sense el cristianisme follarien més.
                      Per tant, "busquen sàviament aliats" entre la "religió de la pau dels pobres oprimits”.

Són rucs, molts tenen síndrome de Peter Pan i la ideologia a la punta de la fava.
                      Són irresponsables.

No actuen com a independentistes, ja que marginen la majoria cristiana del nostre país per fomentar tot allò més dissolvent de la personalitat catalana.
                • eestlaasedcatalà10.147 3 210👍 2.112
                  A la Catalunya Nord els del Front Nacional porten els seus fills a la Bressola, adivina perqué.
    • LesttattUsuari sumador37.042 11 17👍 11.725
      Subscrit cent per cent el que esmentes. I t'has deixat d'anomenar moltes ciutats i molts pobles que estan patint la mateixa i dramàtica situació.

I que encara hem de veure aquells catalents de torn foten tot tipus d'excusa amb l'únic intent de continuar exigint, i no tenint prou, l' entrada de més immigrants/refugiats.

S'ens estan pixant al damunt, tots aquests aprenent de Ghandi i tota questa immigració, mentre espanya deixa anar un somriure d'orella a orella veient com la identitat catalana continua per el camí de la seva pròpia extinció.
  • RESILIENT1.505 2 988👍 1.135
    Escolta, i aquest cabronàs ultraconservador i xenòfob que apunta a racista, va comentar alguna cosa dels genocidis d'un imperi britànic en retirada i dels processos de descolonització sense descolonitzar?
      Quins genocidis?
    • Almirall9X2.284 3 771👍 2.421
      Si em permets, Anglaterra no és ni millor ni pitjor per això.

Els natius americans no tenien guerres brutals entre ells? Les tribus africanes? 

La diferencia entre ells i nosaltres és que nosaltres vam aconseguir la supremacia tecnològica i un sistema polític i organitzatiu adequat.

Les nacions no occidentals que també van adquirir un nivell tecnològic superior com els Otomans o posteriorment el Japó, van fer exactament el mateix.

No ens hem de sentir culpables, molt menys per coses de fa centenars d'anys. 
      • RESILIENT1.505 2 988👍 1.135
        A veure, jo no em sento culpable del que facin les classes dominants explotadores, els seus governants, etc., tant a casa, com ...a Cuba. Quan parlo de l'imperi britànic em refereixo a aquest imperi OBVIA i explícitament, no parlo del poble anglès, sovint patidor de les decisions dels seus governats i de les classes dominats en aquells moments.

Com tampoc em sento del tot culpable que l'actual govern a Cat, s'hagi passat per la pebrotera el mandat de l'1-O ...per ex.

Jo no em sento culpable dels negrers catalans de fa segles, ni que part del nivell de vida actual a Catalunya hagi sortit en part de ronyons esclaus, siguin catalans o africans portats a Cuba ...p. ex. Però cal ser-ne conscient.

Tampoc entraré a establir categories en funció de qui és més genocida i qui és menys genocida. Ja he explicat algunes causes al post adreçat a erianocar.
        ......
        Altra cosa...
        Quan escrius "La diferència entre ells i nosaltres és que nosaltres vam aconseguir la supremacia tecnològica i un sistema polític i organitzatiu adequat." ...descarriles. "sistema polític i organitzatiu adequat"? ...per a quí, adecuat? ...per al poder?

La diferència entre (p. ex.) els natius americans i nosaltres és que nosaltres érem els invasors de les seves terres imposant amb tota la brutalitat que va ser necessària i més, la nostra dominació convertint-los en esclaus. I dic "i més" doncs els anomenats "conqueridors" eren sovint una colla de mercenaris psicòpates i assassins.
    Ni tenia raó del tot ni anava desencaminat.
  • Mastegot29.931 9 30👍 2.283
    un britànic en contra la immigració .. i llavors perquè van anar a colonitzar altres països?
  • AltairRC1.913 865👍 1.279
    És a dir que no en va encertar ni una.
  • Iago2.233 10 789👍 358
    Pel que acab de llegir sobre el Sr. Powell la preocupació pel manteniment dels territoris imperials britànics fou la persistent inquietud política de la seva vida. Conservador per convicció, votava laborista per a castigar iniciatives de l'"establishment" quan veia en perill l'"statu quo". Al final acabà en un dels partits unionistes d'Irlanda del Nord, ell que era anglès d'origen gal·lès.
    La capacitat que tenen alguns polítics i intel·lectuals per a negar-se a veure realitats properes, les nacions europees sense estat en l'exemple de Powell, és preocupant i fa pensar si tot plegat no respon al més pur oportunisme polític.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.173.692 missatges
  • 216.713 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat