Fòrum

Karim Benzema: ''Jugo amb França per motius esportius, però el meu país és Algèria''.

menta311 3👍 267
Karim Benzema, qui ha sigut moltes vegades el focus d'escàndols al llarg de la seva carrera, afirma que no se sent francès, malgrat haver representat als Bleus. També critica "La Marsellesa", himne gal.

Resultado de imagen de benzema zidane

Una altra declaració bastant polèmica va ser sobre la seva participació en la selecció francesa de futbol. Allí també va estar en l'ull de la tempesta més d'una vegada per diversos escàndols (romanços extramatrimonials, cas Valbuena) i problemes racials. El davanter sempre sempre s'ha proclamat algerià malgrat jugar per a França: "Jugo amb els Bleus per motius esportius, però el meu país és Algèria” va declarar orgullós, sense importar-li els problemes que li podria portar.

En l'àmbit polític, la seva negativa a cantar l'Himne Nacional de França va ser tema d'Estat, així que l'home del Reial Madrid explica per què no vol entonar-ho: "Si escoltem bé, La Marsellesa crida a fer la guerra. A mi això no m'agrada”, sentencia.

https://www.ole.com.ar/futbol-internacional/espana/benzema-francia-argelia-real-madrid-marsellesa_0_1998400204.html

Respostes

Configuració
  • EstatpropiUsuari sumador158.188 10 1👍 24.388
    Espero que no l'acceptin mai a la selecció algeriana.
    • EPS60.042 13 8👍 8.782
      No és que no l'acceptin, és que no pot per la normativa, ja que ja ha jugat partits oficials amb l'absoluta de França.
        Avui dia ja no es pot jugar en dues seleccions diferents?

De totes maneres ho deia en clau de tècnic, col·laborador també.
        • No tinc por689 1👍 479
          En futbol no es pot jugar en dues seleccions diferents, al Munir li passa va jugar uns minuts amb Espanya i ara no pot fer-ho amb el Marroc.
            Saps en quantes seleccions va jugar Kubala?
            • No tinc por689 1👍 479
              Almenys en tres seleccions (Hongria, Txecoslovàquia i Espanya). També era, crec, d'orígen polonès i no sé si va arribar a jugar amb aquesta selecció. Amb Catalunya el vaig veure jugar a l'Estadi de Montjuïc a principis dels 90 en l'homenatge que li va fer la federació catalana, només jugà uns minutets és clar. Era contra una selecció d'estrangers de la lliga espanyola. Aquest va ser el primer partit que vaig veure de la selecció catalana absoluta i em vaig emocionar.
              Kubala va jugar als anys 50 i la UEFA si existia, no devia ser gaire forta, i les federacions suposo que feien i desfeien com volien. Ara això és impossible, la normativa és molt més dura en aquest sentit i a mí em sembla bé.

Exacte, quatre comptant la catalana amb la que va jugar quatre cops. L'actual norma no te ni cap ni peus.

Vas anar al partit de Catalunya contra el Barça, concretament. No pas selecció d'estrangers.
                • No tinc por689 1👍 479
                  Jo en canvi estic bastant d'acord amb la norma, si no ens trobariem amb seleccions d'estats potents econòmicament que fitxarien a cop de talonari jugadors de nacionalitats més "dèbils". Una mica com fa Qatar amb l'handbol que han muntat una selecció fitxant jugadors bàsicament europeus, com en Saric.

Pel que fa al partit, crec que era un Catalunya - estrangers, el Catalunya- Barça, va ser aquell partit que l'Espanyol no va voler que els seus jugadors juguessin.
                    Lo de Qatar és certament vergonyós. Però filar tant prim que 5 mins en una selecciò et prohibeix jugar amb un altre ho trobo exagerat. I més quan les seleccions inferiors esquiven l'arbitrària norma.
                    • No tinc por689 1👍 479
                      Totalment d'acord, jo em referia a jugadors que hagin jugat amb una selecció habitualment, a aquest no se'ls ha de permetre canviar de selecció. Ara a casos com Munir que ha jugat pocs minuts amb Espanya i ara el Marroc el reclama, sí que hauria de poder-hi jugar.A més suposo que té doble nacionalitat per tant no seria un fitxatge econòmic.
                      A Bojan si no recordo malament li va passar el mateix, va jugar amb Espanya molt poc i desprès no va poder jugar amb Sèrbia ( la selecció del seu pare).
  • ThePassenger13 2👍 30
    Benzemalo
  • Kevin Durant i Lleida4.165 1 506👍 2.472
    Ara ho diu perquè no hi va, la toia aquesta. 
  • batet711 1👍 308

2002

Son els afectes del ccanvi climàtic 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.173.684 missatges
  • 216.713 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats