Fòrum

[Enquesta] Quína credibilitat tenen els que van defensar Mas durant anys, insultant els crítics i demanat el seu baneig?

Quína credibilitat tenen els que van defensar Mas durant anys
Zero credibilitat
15 (40.54%)

Tota la credibilitat
11 (29.73%)

Poca credibilitat
7 (18.92%)

Molta credibilitat
4 (10.81%)

Vots emesos: 37
ansar17.576 12 94👍 6.546
Quína credibilitat tenen els que van defensar Mas durant anys, insultant els crítics i demanat el seu baneig?

Moltes vegades tractaven els detractors de Mas de subnormals, espies del CNI, espanyols, guardians de les essencies, miserables, escoria humana, etc... i demanaven el seu baneig al racocatala (i de vegades ho aconseguien).

Ara aquestos "mashadistes" fan el mateix amb els crítics amb Puigdemont  

Respostes

Configuració
  • freezamite11.085 10 186👍 4.936
    La mateixa que els que ara fan de putes del seu successor Puigdemont, cap.
      • Brioix4.946 5 434👍 1.352
        Tota.

En Mas és un català intel·ligent. Ha treballat i continua treballant al servei de Catalunya, al revès de molts altres polítics que es fan dir catalanistes.

Dit això, no estic d'acord amb en Mas en qüestions que són, en el fons, opinió. Estic d'acord en què molta gent també hi discrepa, però també estic d'acord en que la majoria de la gent sap valorar la aportació que Mas ha fet per Catalunya.

Per exemple, aguantant la gestió de les dures retallades imposades per Madrit al so de "les hemos destrozado el sistema sanitario", tal com es va dir en el Ministerio de Interior. Visca l'Artur Mas i visca en Mas Collell!
  • AviVicenç15.149 5 128👍 1.880
    jo mai he vist critics demanant el baneeig de ningú per les raons que esmentes. Ara be jo reconenec que a voltes he cregut que algun obses critic a en Mas tingui les facultats mentals malmeses

El que tinc clar que el introductor del fil credibilitat zero
    • ansar17.576 12 94👍 6.546
      Junki es qui va organitzar el primer referendum vinculant de la historia de Catalunya, arriscant tot el seu capital politic i que ara esta empresonat perque el president (que no creia que es podria fer el referendum) no va proclamar la independencia (com havia promes) sino que va fugir deixant tot l'independentisme indefens davant la rabia d'Espanya?

Doncs heu estat molt desagradables amb els vostres insults (com si tinguessiu la veritat absoluta) per nomes ser un acte de fe en uns idols que no han abandonat l'autonomisme mai 
      • AviMarcelinero11.429 6 180👍 5.232

Definitivament, tu estàs prendadíssim de Junqueras. Ho haguessis dit de bon començament, home!

• rotllan10.430 4 204👍 9.289
        I et vaig dir que tenies raó, però que tinguessis raó aleshores no vol dir que la tinguis ara igual que el mèrit d'organitzar el referèndum no treu que ara ens hagin traït. Per cert que ja diuen tots que de referèndum nai que era una pantomima com el 9N.
          i el que dic jo es que els que defensaveu Mas (que era evidentissim que es un unionista) o sou uns sectaris o no veieu mes enlla del vostre nas... i, per tant, teniu credibilitat zero

I per dir que Junqueras (que ha estat empresonat per la traicio de Puigdemont) no es independentista s'ha de tindre molt poca vergonya.

El referendum va costar 2 d'anys per organitzar-se i Junqueras sabia que si no es proclamava la independencia, Espanya es venjaria. No comptava amb la traicio de Puigdemont 

El 9N (referendum consultiu) no es va fer, es va fer una pantomima (N9N  )
          • llamp48.545 17 10👍 12.098
            Junqueres ha estat empresonat per l'Estat espanyol.

Ara siusplau, fés el favor de visualitzar alló que tu vulguis visualitzar i posa'm la sèrie per escrit.

Jo et dic la meva

PREVIS:

Com ja he dit tinc moltes preguntes a fer al Govern (President i consellers afectats i també a en Trapero) i també que ara no és el moment de fer-les perquè no estan -ni estem- en un règim de Llibertat.

MOVIOLA:

Després de l'stand By del 10 O (que si aquell de la UE demanant la força de la Raó, que si en Iceta dient-li a Puigdemont que el duria de la maneta a Madrid...) arriba el 26 quan el President anava a tirar la tovallola i un tsunami s'hi oposa (jo també li vaig tuitejar que no era aixó pel que varen morir tantes flors i em vaig agafar les vacances per Octubre)

I després del 26 el 27 i després el 28 ja amb la Solució final activada (i el President Montilla abandonant el lloc de treball pel que ha estat sancionat amb 300 eurillos - baratíssim per intentar rentar la cara al PSOE de Catalunya)

FICCIÓ:

Declaració formalíssima al plé del Parlament i abans de la seva clausura
            Els Consellers es dirigeixen a les seves conselleries i el President al Bunker de la Generalitat (Com? que no tenim bunker?)

Primers Decrets durant el vespre. Les "xarxes bullen. el Racó s'encén.

En Millo mirant Bambi al búnker de la Delegació de Govern amb una copa de conyac a una mà i la pastilla de cianur a l'altre

Capitania i Govern Militar apostant tiradors a les finestres de dalt (x Capitals de Provincia) per evitar un altre Cuartel de la Montanya i demanant instruccions d'extracció per si les mosques

Els piolins escribint cartes a les seves families -o whats App-, van curts de munició y en el fondo ellos no querian...

El rei espanyol fent les maletes i dictant una carta: "Para evitar un derramamiento de sangre -el mio i tengo  la enfermedad aquella..." mentre Donya Leticia li diu No dramatices conyo! Que són sólo los catalanes  i la Reina emèrita abraça i petoneja a les netes Alpha i els hi posa notetes a les butxaques

En M. Rajoy dient No puede ser, No puedes ser mentre SS es puleig el saldo del mòvil abans de la mitja nit

En algún racó Aznar inicia el ritual del Brujito -una mena de Bushido- i agafa el ganivet de tallar pernil

Va per tu Enrique

Junqueres ha estat empresonat per l'Estat espanyol.

una cosa es ser culpable d'un crim, i l'altra es ser un irresponsable.

Si tens nens, els duus al parc d'un barri perillos, et poses a enviar whatsaps, i segresten els nens perque no els has estat vigilant... el culpable es qui els ha segrestat, pero tu ets un irresponsable i (si els torben) et treuran la custodia dels nens.

Una cosa pareguda va passar a Catalunya: saps que Espanya es un estat mafios. Com portes tothom a una situacio on la unica sortida legitima es proclamar la independencia pero, en lloc d'aixo, deixes els nens abandonats en les mans dels segrestadors (i tu fuges a Belgica)???

I la irresponsabilitat no es nomes la del 10-O i el 27-O. Que no han tingut 6 anys per preparar-ho tot? (entre Mas i Puigdemont) O almenys Puigdemont ha tingut 2 anys per preparar-ho (si admetem que Mas no va fer una puta merda per preparar la independencia).

I si aquest era la situacio el despres de l'1-O, perque va anunciar al mon Puigdemont uns dies abans que anava a proclamar la independencia? I perque ha dit despres que hauria d'haver-la proclamat, que si que es podia?
              Jo et contesto: Puigdemont anava de farol en octubre, i anava de farol els 2 anys que va ser president. Ell creia que el referendum no es podria fer i aixi matava 2 ocells d'un tret: culpava Junqueras (i es desfeia d'un rival politic) i tenia una excusa per no proclamar la independencia.
                No pots comparar a Junqueres ni a ERC amb un infant en un park

si saps que és un estat mafiós perquè la secreària general  quan comença a correr la sang diu que volia aturar el referèndum. és potser que ningú es pensava que seria tan mafiós? Jo pregunto.

Si Puigdemont és un putu traidor que va de farol perquè s'en surt anant a votar a un altre col·legi en lloc de fer-se l'histèric tallant-se les venes i plorant en un racó de manera que encoratja a la gent i en conseqüència exalta a l'artífex del Referèndum en Oriol Junqueres?

Puigdemont "fuig" a bèlgica i Na Rovira i Na Gabriel se n'han anat a Suissa per a ser lliures i per a poder expresar-se. Perquè aixó ha de ser bó per a elles i dolent per a en Puigdemont? I en extensió per a Catalunya?

No reconeixes encara el teu acarnissament? la teva obsessió? I que consti que sempre tinc present la teva premisa ansar 

I sobre "liquidar" al contrari: És que ERC no ha fet el mateix? ERC i CiU porten anys i legislatures menjant-se els uns als altres?. Legeixis menjant-se els seus electors però la intenció és el que compta Quítate tu pa ponerme yo
                  t'oblides que jo he defensat Puigdemont fins fa poc

Parar el referendum (que jo no defenso) no vol dir que no es pugui proclamar la independencia igualment. Puigdemont diu "Espanya no ens deixa fer el referendum, doncs proclamo la independencia" (el referendum no estava al programa de JxSi).

Tothom que no volia el referendum, no podien dir res en contra (fins i tot Mas, Jordi Sanchez, Pascal...), nomes pregar per a que fos un fracas (per aixo l'ANC va dir la gent que no anessin als llocs de votacio aviat). Puigdemont igual. Va haver de fer teatre.

Puigdemont "fuig" a bèlgica i Na Rovira i Na Gabriel se n'han anat a Suissa per a ser lliures i per a poder expresar-se. Perquè aixó ha de ser bó per a elles i dolent per a en Puigdemont? I en extensió per a Catalunya?
                  perque l'unic que podia proclamar la independencia era Puigdemont. En deixar abandonat el pais, cadascu s'ha de protegir com pugui i vulgui. Jo no els jutjo.

ERC i PDeCAT es disputa el mateix electorat (en part). La diferencia es que si ERC es indepe, PDeCAT no.
                    Au vinga Ansar!

Segons la teva teoria el millor teatre d'en Puigdemont hagués estat el posar-se a plorar en un racó. I no ho va fer. Si ho hagués fet i sabent-se que es repartien òsties de les bones jo no hagués vist les cues a mig matí que vaig veure al meu col·legi -eren centenars de metres

digues en tot cas que en Puigdemont va trair a en Mas, la Pascal i a qui tu vulguis afegir a la teva llista d'indesitjables

La proclamció de la independència correspón al Parlament, pas al Govern, que és la font de la sobirania

El President va demanar un ajornament (el qual no va ser votat per cert)

Abandonar el país és anar-s'en a les Schyscheles o una cosa així, o a Estoril. Romandre aqui era una detenció com la d'en Companys al 34. Una cosa més digna que presentar-se a Madrid pagant el bitllet com un Jo acato.

Detota manera hem de mirar els resultats. És millor tenir gent a dintre i gent a fora (Rovira i Gabriel incloses) o dependre només dels tuits dels segrestats?

És millor tenir gent a dintre i gent a fora (Rovira i Gabriel incloses) o dependre només dels tuits dels segrestats?

el millor era que Puigdemont hagues compert la seva promesa
                amb franquesa Ansar, m'agradaria veure tant d'ímpetu contra alló que de debó Ens fa mal.

Mentre discutim sobre el sexe de Puigdemont la polla ciutadana ja ens surt per la gola.

Considera-ho la premisa llamp
  • Xulomander5.984 3 353👍 6.422
    Que no home, que ens està portant a Ítaca encara. És una jugada mestra d'escacs 3D, però tu ets massa ximplet per veure-ho.
  • LesttattUsuari sumador37.715 11 16👍 12.482
    La mateixa credibilitat dels que ara venen demanant pactar amb els sociates i comuns.
  • TUTTLE2.904 13 659👍 1.919
    Se m'en fot la credibilitat. Mas va organitzar el botifarrendum del 9N i per culpa d'aquest ell, Ortega i Rigau van ser inhabilitats i els van obligar a pagar multes. Encara els va sortir barat si tenim en compte el que va vindria després...

Per molts el que va fer no va ser prou. Una presa de pel. Tothom qui hi votava sabia que era una presa de pel però hi va votar igualment amb l'esperança de que a la llarga i amb insistència la mentida s'aniria convertint en una realitat, o més aviat aniríem convertint la realitat amb allò que tots teníem en l'imaginari.

El meu avi va ser independentista tota la vida, també quan era exiliat a Suïssa. Va defensar les tesis d'ERC des d'adolescent i va seguir apostant per la independència durant tota la democràcia. Mai va acceptar la ciutadania Suissa per poguer seguir sent Català i un dia poguer votar en eleccions lliures a Catalunya. Sempre va volguer el referendum que el 9N no va ser i el 1O no ha aconseguit ser-ho. Potser no va arribar a l'1O ni a quina sigui la reducció d'una data que li donguem al pròxim botifarrendum o referendum, però va votar el 9N i per això li dóno les gràcies a Artur Mas i a tots aquells qui ho van fer possible. Una mentida feta possible perquè la gent hi va creure i va lluitar per aconseguir-la, per fals que fos el 9N.

Jutjar avui Artur Mas en aquest fil és una pèrdua de temps i sobretot un pal a les rodes, perquè és a mesura d'anar-nos creient el que estem fent que aconseguirem fer-ho.
      pensa que podriem ser independents des de 2014 

i si no ho som, es perque Mas (primer) i Puigdemont (despres) anaven de farol, no van creure mai en guanyar un referendum i aconseguir la independencia.

Votar simbolicament ja ho vam fer en 2009-2010. No calia fer-ho una altra vegada (i molt menys, 2 vegades) 
      Mas va organitzar una consulta oficial, "butifarrèndum" només l'anomenen els Canyas

Una mica de respecte per qualsevol consulta susplau
  • EstatpropiUsuari sumador161.525 11 1👍 25.929
    Ets molt ranconiós. 
      home no... si acceptessin que estaven equivocats, demanessin disculpes pels insults tan desagradables i amanaces, i diguessin que a partir d'ara seran mes curosos a l'hora de defensar segons qui i de criticar ... pero estan fent exactament el mateix que feien 4 anys (pero ara defensant Puigdemont i atacant gent que esta empresonada per culpa de la seva traicio)  
  • Anònim1016.506 6 106👍 15.417
    Era lògic defensar en Mas en el sentit que no investir-lo duia molt probablement a eleccions i a la fi del procés, tot i així jo personalment també vaig fer pressió perquè fes una passa al costat, però l'actitud d'alguns sectors de la CUP em semblava sectària en el sentit que ho volien tot a mida, volien la lluna en un cove, ara, amb la ofensiva ultra-repressiva de l'estat, el sectarisme ha minvat ja que la situació és excepcional, i ara el principal entrebanc són precisament els que tenen actituds més conservadores i poc rupturistes, com en Mas i sectors professionals del PDCat i ERC.

Pel que fa a en Puigdemont, em sembla que s'hi ha jugat molt personalment, i més enllà de possibles errors, cal reconèixer que ho tenia molt difícil, i dir que sense aquests errors "ja seríem independents" és d'il·luminat. No, declarant la independència (seriosament) no esdevens màgicament independent, i menys per la via pacífica. En les nostres condicions, o bé hauríem estat esclafats de la mateixa manera, o bé, en el millor dels casos, hauríem generat una situació insostenible que ens podria haver afavorit, en cas de resposta popular prolongada. 
      Era lògic defensar en Mas en el sentit que no investir-lo duia molt probablement a eleccions i a la fi del procés

doncs perfecte: el "procés" el va inventar Mas per a evitar la independencia. 
      https://www.racocatala.cat/forums/fil/211145/quan-va-comencar-proces-analisi-google-trends

El que hem de fer es recuperar el "procés d'independencia" 

sense aquests errors "ja seríem independents" és d'il·luminat. No, declarant la independència (seriosament) no esdevens màgicament independent, i menys per la via pacífica. En les nostres condicions, o bé hauríem estat esclafats de la mateixa manera, o bé, en el millor dels casos, hauríem generat una situació insostenible que ens podria haver afavorit, en cas de resposta popular prolongada. 

tu mateix et respons 
      Jo no dic que proclamant la independencia esdevens magicament independents. Entre Mas i Puigdemont han tingut 5-6 anys per prepapar-ho, i no han fet res.
      De totes maneres el mateix Puigdemont ha dit que va ser un error no proclamar la independencia, i que podriem haver-la defensat be.
      • Anònim1016.506 6 106👍 15.417
        La fi del procés amb la pèrdua de majories ERC-PDCat-CUP vull dir, aquest era el perill, sense aquestes majories no hi ha cap possible intent d'autodeterminació.

I home, jo penso que en Mas duia tempos molt lents, és cert, però també és cert, en general, que els catalans no tenim majories prou fortes com per poder guanyar un pols a un estat disposat a tot i amb el suport de la UE, no podem obviar això com si no fos un fet rellevant a l'hora de determinar les nostres probabilitats d'èxit. I estic d'acord amb en Puigdemont, va ser un error no proclamar la independència el 10O (o abans), tanmateix no estic d'acord en que tinguéssin opcions reals de defensar-la bé (implementar-la), en la posició de (minsa) força en la qual som, només una situació rocambolesca pot dur a la independència, ara bé, aquesta situació s'ha de buscar, i això requereix de molt sacrifici, i no s'ha fet prou, la insubmissió i la resposta popular és el camí, s'havia de proclamar la independència i esperar 1. Una resposta popular a l'alçada i sostinguda en el temps, la qual cosa no és fàcil. 2. Greus errors de l'estat espanyol que malmetessin més la seva imatge. Entre d'altres.
          jo penso que en Mas duia tempos molt lents

es que encara no ho entens? Mas no volia arribar a la independencia, tot el seu proces va ser ideat per evitar la independencia

La fi del procés amb la pèrdua de majories ERC-PDCat-CUP 
          el que necessitem es una majoria ERC+CUP; amb PDeCAT no es pot comptar per la independencia
  • Fidel AlfalsUsuari sumador11.284 8 182👍 2.997
    Cap, però aquells que s'ho van empassar per bona fe i no pas per sectarisme em mereixen més respecte que un emmerdador tòxic i infantil més preocupat per les seves petites satisfaccions i fílies personals que per cap causa o be col·lectiu.
      el bé col·lectiu inclou no tornar a caure en el mateix parany processista 

I segon, TOTHOM sabia que Mas no era independentista. Pero molts pocs cridavem "el rei va nu".
      La manca d'auto-critica ens farà tornar a caure en el mateix bucle sense fi.
  • Europe219 3👍 167

EFE, Barcelona

17/04/2018 22:03 |

L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha defensat aquest dimarts que la sortida al conflicte català pansa per negociar un referèndum i ha dit que es podria consultar als catalans altres propostes, diferents de la independència, procedents de l'Estat, encara que aquestes avui dia "no existeixen". Mas ha participat a Edimburg (Regne Unit) en un debat organitzat per l'organització EdinburghPoliticalUnion, una societat de la universitat d'aquesta ciutat escocesa.

L'expresident català ha subratllat que a Catalunya hi ha un gruix de votants independentistes -que ha xifrat en uns dos milions- que no acceptarà tornar a l'autonomisme, encara que alhora ha reconegut que aquesta xifra "probablement" no serà suficient per arribar a una independència "real a curt termini".

http://www.lavanguardia.com/politica/20180417/442672018304/artur-mas-apuesta-negociar-referendum-abre-propuestas-estado.html

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.208.341 missatges
  • 217.997 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat