Fòrum

En Montoro saboteja l'euroordre

Respostes

Configuració
  • __11694__Usuari sumador39.613 13👍 17.702
    Ara s'ha inventat una nova definicio surrealista de malversacio 
  • Astralcat3.578 2 574👍 3.107
    Vidal Quadras el colonitzador ja fa molts anys, amb la seva sorna fastigosa, però precisa, va descriure el '155' ja fa 6 anys.

https://www.youtube.com/watch?v=q8D3t81VxzM
    • the_west_rulez14.772 3 133👍 13.808
      Pobre Alejo, condemnat a conviure amb el seu marcat accent català davant de tots aquests fatxes. Quina creu! 
      • Astralcat3.578 2 574👍 3.107
        Quins temps evoquen allò que narra: Quan realment teniem una majoria clara i diàfana. També el 2014 abans del merder de la Cup-Mas. On mig partit sociata de Catalunya era considerat nacionalista català (per Mordor), no existien els comuns ni podemites dels collons i ciudadanos estava encaparrat en què es venguessin més figuretes de sevillanes als pakis de la rambla...
    • Ramon Muntaner3.820 11 537👍 1.188
      Recorde perfectament haver sentit en directe eixes declaracions. En aquella època mirava Intereconomía a l'hora de dinar i sopar per a riure com una prostituta. M'ho passava pipa

El cas és que, vora 6 anys més tard, la reflexió que et puc fer (i més encara com a valencià) és que aquell discurs ultraespanyolista, reduït llavors a un sector minoritari de l'opinió publicada espanyola, és ara transversal en tots els mitjans de comunicació espanyols. No només en els d'extrema dreta i els de dreta (si és que hi ha cap diferència), sinó també en els suposadament progressistes com La Ser, La Sexta o El País.

En fi...

• Ohtar17.437 7 95👍 8.260
    Diu que fer servir equipaments públics com els col·legis també pot ser malversació
  • Segon_usuari_Bob5.587 10 387👍 6.136
    Primer la visita de Mas a Puigdemont, seguit de l'entrevista d'ahir i després aquestes declaracions que no tenen cap mena de sentit avui des del punt de vista espanyol.

Una mica d'olor de pacte si que fa, tenint en compte que el PP és el darrer interessat en que hi hagin noves eleccions.

Ho veurem els propers dies.
    • the_west_rulez14.772 3 133👍 13.808
      Jo el pacte me'l temia durant l'octubre i no n'hi va haver. No sé per què n'hauria d'haver ara si han activat el mode destroyer...
      • freezamite11.085 10 186👍 4.936
        No n'hi va haver? Jo no correria tant a dir-ho això.
        Seguint l'1-O, el que vaig veure va ser un Puigdemont que es petava la independència, i un Estat Espanyol que li tornava el favor decapitant ERC.
    • SantsUsuari sumador31.142 14 27👍 10.346
      Tenen sentit des del punt de vista de Montoro. Tenint en compte que la Generalitat està intervinguda, si hi ha hagut malversació la culpa és seva i per tant li toquen trenta anys a la trena per nazi terrorista bolxevic.
    • Ramon Muntaner3.820 11 537👍 1.188
      Jo ho enfocaria més aïna com que Montoro vol marcar força davant el seu electorat a la vista de l'ascens de C's. Recorda que fa uns mesos li va contestar en un to bròfec a Alberto Carlos que el seu ministeri no havia permés que fons públics finançaren el referèndum. Ara li podria fer molt de mal políticament defendre una posició contrària.

• Murri17142.426 5 746👍 2.840
      El PP el que vol és que es faci govern ja i amb un candidat que no estigui encausat. Tenen molta pressa per tornar a la normalitat i dir que han liquidat l'independentisme.
    • __11694__Usuari sumador39.613 13👍 17.702
      Al PP no li interessa quedar davant l'opinio publica espanyola com el govern que va signar les factures del referendum quan la generalitat estava intervinguda des de Madrid 
  • Trinxant11.033 8 190👍 3.225
    Res sol ser casual amb aquesta gent... veurem.
  • ansar17.545 12 94👍 6.531
    aquest ha vist la pel.licula "Els intocables d'Elliot Ness" i es creu l'heroi  
  • Aufrany4.284 3 494👍 4.036
    I els 87 milions, reconeguts, de l'operació copèrnic no són malversació de fons públics? Van portar milers de piolins per evitar una cosa que no només no van evitar, perquè més de dos milions de persones van votar, sinó que li feren una publicitat, a nivell global, brutal...
    Això no ho denunciarà ningú a la fiscalia 
  • fcim19.206 10 78👍 1.970
    Per una banda ja sabem com és de dur ser independentista. És més dur que ser de l'espanyol. Sempre perdem, però a més, ens linxem entre nosaltres. És una forma de massoquisme molt especial. A més les actituds bipolars són autèntiques: un dia el Carretero, el Tena, el Mas, etc.. són herois nacionals indiscutibles i a l'endemà són traïdors afusellables.

Però...

Els espanyolistes començo, ara sí, a pensar... que... tampoc estan gaire millor que nosaltres...

El PP està tot l'any presentant querelles: és un esport nacional que podria aspirar perfectament a ser patrimoni de la humanitat, com els castellers. Però, quan el Parlament es querella contra un jutge això ja és malversació. És curiós. I ja no parlem de com s'obtenen els Masters a can Pep. Jo de fet ja ho deia de petit que estudiar és una merda, però els meus pares mai em donaven la raó. Anar a classe és una merda i la Cifuentes ho sap.

Ai perdó, que estic fugint del tema del fil. 

L'euroordre? Ah sí. Collons és normal que si el Puigdemont ha fet ús de diner públic per fer un referèndum il·legal ha fet malversació. No és el mateix que fer aeroports sense passatgers o estacions de l'AVE a llocs on la humanitat mai hi posa el peu. Malversar no és lleig... si ets del PP. En Puigdemont no és del PP per tant s'ha de processar. Però és clar si el Monbou diu que no ha malversat és normal, el Monbou és dels nostres i és normal que defensi Puigdemont. Els alemanys no li faran cas...

Resultat d'imatges de troll gif animated
  • DK8.738 9 249👍 4.414
    segons LV en Llarena demana explicacions a en Montoro

que se peleen, que se peleeen... 

Publicitat

Fòrums

• 9.207.244 missatges
  • 217.958 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats