Fòrum

TV3 entrevista al company catala del modul de Cuixart

ReiDeCasa 1.304 2 👍 1.077
Es van conèixer a la presó. El president d'Òmnium, Jordi Cuixart, i Jesús Ruiz eren els únics catalans del mòdul quatre de Soto del Real. El Jesús només fa 9 dies que va sortir en llibertat, després d'estar empresonat 6 anys, 7 mesos i 10 dies al Perú i Madrid.

"Em van tancar perquè m'ho vaig buscar jo", relatava aquest dissabte a la nit a Preguntes Freqüents de TV3, i continuava: "No va ser injust com amb el Jordi".

Entre somiures, el Jesús reconeix que quan va conèixer la història del president d'Òmnium "em vaig quedar flipant". Des del primer moment es van portar molt bé. "Vam fer amistat cada dia", explica, perquè, a més, "a ell és a l'únic que li agrada caminar i a mi també. Cada dia caminàvem dues hores i sempre ens trobàvem algú que deia 'Viva Españai ell es girava i deia 'Viva'. 

Tot i que segons explica el company de mòdul del president d'Òmnium "està en un mòdul que és molt tranquil, el 4, és gent més de tràfic, no com Sànchez que està en un mòdul conflictiu: hi ha assassins, violadors... i ell no és un delinqüent", relata com "els funcionaris li van posar un dia l'himne d'Espanya per megafonia per despertar-lo", però aclareix que "ell s'ho pren a broma i passa de tot això".

Cuixart és una persona "molt popular" a Soto del Real, però "no li agrada". Ho és perquè "cada dia rep 200 cartes i cada cinc minuts l'avisen per megafonia i el correu va arribat". De fet, segons el Jesús, "alguns funcionaris es guarden 10 cartes i el van cridant perquè la gent es molesti amb ell".

https://www.elnacional.cat/ca/politica/cuixart-preso-himne-espanya_249174_102.html

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.066.235 missatges
  • 213.308 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats