Publicitat

Fòrum

Escampem el llaç de la bandera catalana

Sau de Treviac4.761 1 450👍 5.262
Fa molts de dies que hi penso. El llaç groc no representa del tot bé els meus valors, i penso que no representa del tot bé els valors de l'independentisme i de la catalanitat. El llaç groc representa la lluita per la República Catalana, la consecució de la democràcia per a Catalunya i la lluita per l'alliberament dels patriotes catalans, presos polítics empresonats. Però per a mi, el color groc, així tot sol, no representa res. Els símbols no ho són tot, és cert. Però representen uns valors i per això són importants. És per això que penso que hauríem de substituir el llaç groc pel llaç amb la bandera catalana.

En primer lloc, perquè és el símbol suprem de Catalunya, la nostra bandera nacional. És el símbol del nostre poble, de la nostra llengua, de la nostra terra, de Salses a Guardamar i de Fraga a l'Alguer. En segon lloc, perquè la bandera de les quatre barres hauria de ser la bandera que ens representés a TOTS ELS CATALANS i, per tant, hauria de ser la bandera oficial de la República Catalana. En tercer lloc, penso que hauríem de dur el llaç amb la bandera catalana perquè tothom que vegi algú amb aquest llaç pensarà "Mira, un català conscient de la seva identitat cultural i nacional. Guaita, un català ferm! Un català independentista i nacionalista!". I en quart lloc perquè no hem de permetre que els espanyolistes ens prenguin la senyera, que ja hem vist en profusió de manifestacions dels colons.

L'altre dia vaig veure a la meva vila un home que duia el llaç amb la bandera catalana i vaig pensar que jo també el volia portar. Ahir vaig anar a una merceria, em vaig comprar cinta amb la bandera catalana i ja m'he fet el meu llaç. I el porto amb orgull d'ençà d'avui mateix.

Vinga, som-hi, vosaltres també us el podeu fer. Escampem el llaç de la bandera catalana arreu. Cridem ben alt qui som! Catalans conscients! Catalans ferms!

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.205.128 missatges
  • 217.880 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat