Fòrum

Santi Vila revela que Puigdemont preveia un 'procés' fallit: 'No em veig president virtual d’una República inexistent'

ansar 17.208 12 96 👍 6.467

Santi Vila revela que Puigdemont preveia un 'procés' fallit: 'No em veig president virtual d’una República inexistent'

L'exconseller assegura que el govern no va treballar per implementar la DUI, que el president va intentar evitar l'aprovació de la Llei de transitorietat i retreu a l'ANC i Òmnium que no l'ajudessin a pagar la fiança

https://www.racocatala.cat/noticia/43977/santi-vila-dispara-contra-proces-revela-puigdemont-va-dir-abans-dui-no-em-veig-president-v

Be, ja en portem dos de dos: 2 presidents convergents que diuen que volen fer un referendum sobre la independencia pero, en realitat, no volen fer-lo i no tenien res preparat per si guanyava el Si a la independencia. Era tot un farol per treure unes engrunes Espanya 

Jo a Mas li vaig veure les intencions immediatament, sabia que no tenia la intencio de fer el referendum consultiu que havia promés. Pero a Puigdemont li vaig donar el benefici del dubte (si el referendum es va fer va ser perque Junqueras el va organitzar i la gent el va defensar). En la meva defensa, Puigdemont és molt bon jugador de pocker  

https://www.ara.cat/politica/Santi-Vila-Hi-antipolitic-sobiranisme_0_1973202724.html
http://www.directe.cat/noticia/729499/santi-vila-lhome-que-va-generar-la-desconfianca-entre-puigdemont-i-junqueras
http://www.regio7.cat/arreu-catalunya-espanya-mon/2018/03/06/vila-dir-junqueras-linvestiria-com/463534.html

Respostes

Configuració
  • Roderic 15.562 14 118 👍 7.327
    O sigui que era un talp però no podem estar segurs sense saber si n'era l'únic.
  • AltairRC 1.798 900 👍 1.198
    Tens una bena als ulls amb ERC. Són igual de traidors que pdcatjxcatconvergencia
  • Aleix84 1.047 1 👍 802
    BlaBlaBla em fiaré de la paraula d'algú que fins molt al final ha resistit en amor a la butaca i la seva carrera personal dins el partit.
  • rlborinot 5.511 11 392 👍 2.055
    El que digui aquesta rata, ja fa temps que no ens hauria de fer ni fred ni calor. Ara bé, que algú surti a explicar-nos, perquè durant tants anys ha tingut càrrecs de responsabilitat, quan es veia d'una hora lluny com era el personatge. Aquest sr. era Conseller en el Govern que havia de proclamar la República. Poca broma.
  • Pedrolo 10.215 3 208 👍 4.457
    I aquest vol ser alcalde de Barcelona?
  • lucius 5.336 8 400 👍 891
    Per què ens hem de creure més el botifleram i els que van acollonits davant d'un jutge, i no als que planten cara?

Jo sempre vaig pensar que des del 2015 l'estratègia era anar avançant i forçant la situació fins aconseguir que Espanya, per ella mateixa o pressoinada des de fora, s'assegués a negociar un referèndum acordat. Fins a l'últim alé, assumint riscos com poder anar a la trena, desobeint el TC i el que fes falta. I és el que van fer.

Que no surtís bé no vol dir que hi hagués engany. El pla no contemplava una defensa davant de la violència de l'Estat, perquè pensaven que no en seria capaç. És un error d'apreciació, no un engany, i n'estic fart sentir ara el botifleram espantadís que diu el que diu per salvar-se el cul.

El que toca és aprendre de l'error, ja ningú pot dir que Espanya afluixarà i negociarà, cal fer-ho d'una altra forma. Però no aplaudir els punyals covards dels traïdors.
    • Màgor 12.828 10 162 👍 3.418
      Realment és millor ser imbècil que un traïdor?
    • ansar 17.208 12 96 👍 6.467
      Per què ens hem de creure més el botifleram i els que van acollonits davant d'un jutge, i no als que planten cara?

plantar cara des de Brusel.les no es plantar cara. Que vingui a plantar cara si es tan valent
      I ja et voldria jo veure davant un jutge, sobre tot si et jugues 30 anys de preso perque el teu cap t'ha trait (quan tu has fet la feina que ell t'havia encarregat)

Jo sempre vaig pensar que des del 2015 l'estratègia era anar avançant i forçant la situació fins aconseguir que Espanya, per ella mateixa o pressoinada des de fora, s'assegués a negociar un referèndum acordat.

I una puta merda, aixo es processisme. La finalitat es la independencia ja, l'estrategia es el que calgui per fer-ho ara que tenim majoria al carrer. Assumir riscos individuals que no valen per res, es posar-li-ho be a Espanya (cada setmana desobeiex un politic, i Espanya posa a la preso un politic, no s'aconsegueix res i en un any ningu s'atreveix a fer res). Aquesta estrategia de desobeir poc a poc es de subnormals. Hem de desobeir tots, el mateix dia, quan el president (un que tingui collons) ho demani.

El pla no contemplava una defensa davant de la violència de l'Estat, perquè pensaven que no en seria capaç
      Aixo es mentida, tots sabem perfectament com es Espanya.

El que toca és aprendre de l'error, ja ningú pot dir que Espanya afluixarà i negociarà, 
      Quin error? tothom ho sap aixo, que Espanya no afluixarà i negociarà mai. Ho sabiem en 2010, en 2012, en 2014, i en 2017i ho sabem ara. QUi digui el contrari es un mentider.

Publicitat

Fòrums

• 9.157.866 missatges
  • 216.207 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat