Fòrum

Simulador geopolític per Android i Apple

Trastu 981 15
Bones,

No sé si coneixeu un joc que es diu Rival Regions. És un simuladr geopolític mundial. Hi juga gent de tot arreu i el món es divideix en les regions reals. 

Com a la vida real la comunitat catalana patim l'odi d'una gran part dels jugadors espanyols i estem constantment en guerra. Necessitaríem ser molts més jugadors catalans per poder fer-hi front.

Hi han eleccions regionals, estatals. Hi han dictadures, repúbliques, monarquies, etc. Hi ha primàries als partits polítics, diaris. Hi han cops d'estat, guerres, economia, treball, etc.

Si algú s'hi vol sumar jo el podria ajudar a explicar-li com shi juga.

Gràcies!

Respostes

Configuració
  • Ruol 636 2 👍 785
    Hola! m'interessa, m'agradaria saber més especificament com funciona el joc i això... he vist a internet que es dels típics aquests que tens energia i has d'esperar hores o dies per fer coses... és així? en cas afirmatiu es fa pesat? 
  • rotllan 8.494 4 255 👍 6.589
    També es declaren repúbliques simbòliques al joc?
  • Ocell_II 1.266 5 👍 470
    Ni un link ni res?
  • botifarradepagès 5.502 2 391 👍 4.751
    M'he assebentat que la República Catalana ja és una realitat (en el joc ) i crec que estaria bé que la defenséssim des del Racó, tal i com hem fet en altres jocs com ara el Pixelcanvas.

Què us sembla si fundéssim el Partit Raconaire? 

No és només per a Android i Apple, també s'hi pot jugar amb l'ordinador...

Llarga vida a la República Catalana!

http://www.rivalregions.com
  • RESILIENT 925 2 👍 729
    Aquest tipus d'aplicacions fan pudor, i més si tenim en compte la mineria de dades (del big data) que controlen uns quants. D'altra banda ens sotmeten i acostumen a unes regles de joc que preestableix el seu dissenyador. Nosaltres juguem amb els nostres anhels i ells recullen aquesta informació per tenir-la en compte en les seves accions ...per exemple.

Converteixen en joc els nostres afanys geoestratègics; i mentre ells juguen la partida de la realitat, nosaltres juguem la partida de la simulació com a substitutiu del nostre gran "joc" real: l'acció directa.

Aquest joc o similars, fan mala espina. Jo, passo doncs una cosa és jugar-hi a casa amb un taulell físic o virtual i l'altra fer-ho des d'un dispositiu connectat a la xarxa, doncs suposo que no es pot jugar-hi fora de línia.

Publicitat

Fòrums

• 9.110.242 missatges
  • 214.711 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat