Publicitat

Fòrum

Gràcies ERC (i PDCat)

Rigel62.026 10 7👍 30.363

Respostes

Configuració
  • Panda Vermell15.371 12 122👍 5.102
    Desobeir només serveix si l'objectiu és fer efectiva la República, cosa que a l'octubre/novembre ja es va veure que no es volia/podia fer.

Desobeir ara per una investidura si no es va desobeir llavors, hagués estat absurd. No entenc la gent que hiperventila ara.
    • Marc Espasa15.746 13 118👍 3.947
      Molta gent ha desobeit en aquest procés així rapidament : mesa, govern (pel referendum i la declaració), diputats (votació secreta),alcaldes per montar 1-0, tothom que el va montar, la gent que no va deixar entrar la poli als coles tot i que existia una ordre judicial....

Aquest no era el punt, el punt era que calia fer fora l´estat Espanyol de Catalunya per poder ser una república independent i Espanya no volia marxar i ningú de fora volia convencer a Espanya pq ho fes.

• Ohtar17.405 7 94👍 8.225
      Això està molt bé però ho podrien haver explicat durant la campanya. Jo entenc que estem en una situació fotuda, que la gent no té ganes d'anar a presó ni de que li embarguin el patrimoni, però el mínim que demano és que siguin sincers.
  • Astralcat3.578 2 575👍 3.107
    Ara que ja ha acabat la farsa anem a buscar Lopez Tena i Carretero i...obligem-los a declarar la independència!
  • Miquel Tarrida3.346 8 603👍 1.241
    Els que defensen l'autonomia i fugen de la República són els polítics professionals que viuen -o volen viure- d'ella.
    Autonomia (LOE*)=sous garantits per l'Estat espanyol per a polítics col·laboracionistes i adlàters.
    ------------------
    *LOE: Ley Orgánica Española
  • Desconfiat4.053 3 519👍 4.298
    Espero que la CUP no falli i anem a eleccions. 
  • Gurrea7.187 12 300👍 3.316
    "El pla de la Moncloa triomfa. Només espero que sigui veritat que gràcies a això puguin sortir tots de la presó perquè, si no, el ridícul seria històric".

"Suposo que tens clar que això s'ha acabat. Els nostres ens han sacrificat, almenys a mi. Vosaltres sereu consellers (espero i desitjo) però jo ja estic sacrificat com suggereix Tardà".

"No sé el que em queda de vida (espero que molta!) però la dedicaré a posar en ordre aquests dos anys i a protegir la meva reputació. M'han fet molt mal amb calúmnies, rumors, mentides que he aguantat per un objectiu comú. Això ara ha caducat i em tocarà dedicar la meva vida a la defensa pròpia". 

Carles Puigdemont.

• Gínjol15.434 3 121👍 5.563
      Gràcies a voler "solucionar-ho" tot amb la simple política partidista (com en una mala tàctica de futbol) en lloc d'ampliar experiències i mirar les coses amb ulls nous, per la puta rutina i la puta ràbia que es respira a l'independentisme, us esteu quedant encallats on èreu durant el franquisme:

“Si a Catalunya els partits i les faccions s’havien complagut a treure’s mútuament els ulls, a l’exili es menjaven el fetge”
      (Del llibre “VENTURA GASSOL  (1893-1980) Síntesi biogràfica amb motiu del seu centenari”).

Qui no es repensa bé les coses, no investiga, no estudia prou i es deixa dur per imitacions i modes frívoles... al final li espera la derrota.

“L'home del Midi no menteix, no enganya.
      No diu sempre la veritat, però creu dir-la.
      La seva mentida, no és pas una mentida, és una mena de miratge...”
      (“Tartarin de Tarascon», 1872, novel·la burlesca d’Anfós Daudet, 1840-1897).

Publicitat

Fòrums

• 9.203.522 missatges
  • 217.824 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat