Fòrum

Què pensa Joan Manuel Serrat dels catalans?

Respostes

Configuració
  • Petruccio 499 👍 478
    Em guardaré el que anava a dir, perquè em temo que el Racó estarà ple de gent que estima en Serrat.
  • __27961__ 6.367 6 👍 1.901
    La quantitat d'insults immerescuts que ha rebut aquest home(i altres unionistes) no deixen en bon lloc a l'independentisme. Entrar a twitter i llegir a alguns indepes plens d'odi insultant a en Serrat, Iceta, entre d'altres, feia autèntica vergonya aliena.
  • Screen 3.864 1 531 👍 1.836
    L'últim que he llegit d'ell és que està "angoixat" per la manca de govern a Catalunya... 

Doncs l'any passat que la seva estimada Spain va estar gairebé un any sense govern, no va tenir feridura per casualitat... no ?

Jo crec que no ens mereixem un sòmines cínic com el Serrat... Un que s'apunta a totes les "causes" menys a la del "seu" país... 

Qui diu que Roma no paga traidors ?

La Comunitat de Madrid premia Coixet i Serrat
    https://comunicacio21.cat/noticies-cultura21/126444-la-comunitat-de-madrid-premia-coixet-i-serrat

• EmulatorQ Usuari sumador 60.608 15 6 👍 15.434
    Que bo el padrino678. 
    Dels catalans no sé el que pensa. Dels Tavernaris, està encantat:

El humor ha asomado cuando ha se mencionado Tabarnia, el territorio imaginario conformado por amplias zonas de Barcelona y Tarragona donde el independentismo no es mayoritario, que ha calificado como "un acto satírico que tiene mucho que ver con la manera de su autor de entender el teatro... y la dramaturgia está en nuestra vida".

"Tabarnia es una performance muy al estilo de su honorable president, Albert Boadella", ha comentado.

https://www.eldiario.es/cultura/Joan-Manuel-Serrat-Cataluna-reconocer_0_738076651.html

Sols li ha faltat netejar-li l'espasa al Bobadella

• SEGADOR BLAUGRANA 11.370 11 180 👍 1.674
    El nivell és de Arévalo i Bertín Osborne fent acudits de catalans.

Mira que com a artistes m'agraden tots dos, però com a persones m'han decebut enormement 
  • polmas 14.537 7 134 👍 2.570
    Traducció: demaneu disculpes als amos i ningú resultarà ferit. 
  • FuRTi Usuari sumador 19.424 12 77 👍 6.544
    Quina puta desgràcia haver de patir que encara hi ha gent que el recorda com "el noi del Poble Sec".... Que vagi a insultar un altre barri, a poder ser de Salamanca o Fachadolid amb el seu amic Sabina i tots els de la "Cella",  colla de desgraciats...
  • llamp 48.207 17 10 👍 11.828
    Pensa?

Però si va als torus
  • __32331__ 3.226 👍 2.836
    El que un espanyol opini sobre els catalans no m'importa una merda.

Massiel acusa el catalanisme d'haver donat diners a Serrat per no anar a Eurovisió

Tothom té un passat

https://www.elnacional.cat/ca/politica/massiel-serrat-eurovisio-catalanisme_254943_102.html

• RESILIENT 1.394 2 👍 1.062
    Se'm en fot el que pensa Serrat, aquest adaptatiu estómac agraït i domesticat que al costat de tants d'altres formen part de l'atrezzo que durant tants anys ha camuflat aquell règim que ara surt com el que sempre ha sigut.

Si no ho va fer abans (com tants i tants), va ser perquè no li va fer falta. Ara han caigut les màscares de la fal·làcia i compravenda que va començar el 1978. Maleït sia aquest ranci farsant, avorrit i obedient monya.

Publicitat

Fòrums

• 9.158.067 missatges
  • 216.211 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat