Fòrum

És Benet Salellas l’advocat defensor del sospitós detingut pel crim de Susqueda?

Trumpista100 3.057 1 641 👍 3.440
Ho dic perquè acabo de veure com el TN Nit de TV3 ho ha obviat parlant de “l’advocat defensor” i no ensenyant gaire la cara (s’ha vist només un moment).

Si no és Salellas és algú que se’l-hi assembla molt, té la mateixa barba, les mateixes ulleres, gesticula igual i té una alopècia igual de desenvolupada. Com a mínim això és el que m’ha semblat quan l’advocat li anava dient tot el que havia de fer per no col.laborar en la invetigació. 

En cas de ser Salellas, de la CUP, em pregunto lo següent:

-Essent la CUP feminista, com pot algú com Salellas acceptar la defensa d’algú que ha estat condemnat per violència masclista i assassinat de la seva dona?

- Per què TV3 amaga que és Benet Salellas quan Salellas és un personatge públic arxiconegut després de ser diputat? 

Respostes

Configuració
  • Hades 26.521 8 40 👍 17.733
    No sé, enganxa el video i opinem.
    • Trumpista100 3.057 1 641 👍 3.440
      En principi, i sense ser un expert en el tema, crec que un advocat defensor té el dret a negar-se a acceptar un cas, és a dir, que si Salellas ho fa, és perquè vol, cosa que em deixa totalment al.lucinat ja que a la CUP sempre diuen que són feministes i porten calces i ara va Salellas i defensa a un maltractador condemnat per assassinar la seva primera dona... Què serà lo següent que veurem? La CUP cotitzant en borsa? 
      • Xicoira 2.522 2 723 👍 2.161
        Què passa, que no pots tenir un negoci i ser polític? Doncs quina merda, perquè aleshores què hi fa en Trump sent president dels EUA, per exemple?

Els advocats defensors fan la seva feina, si no fos ell ho faria un altre, és lògica de mercat. I si no, li proporcionarien un advocat defensor igualment...

Crec que no acabes d’entendre del tot com funciona un procés judicial, per tu hauria de ser detindre i fotre a la presó, lamentablement (per tu i qui cregui en l’autoritarisme) no és així com funciona.

Potser funcionava així a la URSS, a Aràbia o a l'Alemanya Nazi, però no a Catalunya.
      • grinfild Usuari sumador 24.707 14 45 👍 3.432
        Tothom té dret a ser defensat. Tothm és inocent fins que es demostra el contrari.

Pel que sembla ara volen linxar l'advocat i alguns han fet un judici només llegint la premsa i tenen clar que el sospitós és culpable. Quina PUTA MERDA de justicia és aquesta? la d'Espanyistan?
    • Lesttatt Usuari sumador 35.712 11 17 👍 10.403
      Tret de ser advocat també milita dins d'una candidatura on el feminisme representa un dels seus principals fonaments.

Aquest cas, no estaríem tractant qüestions d'odis ni linxaments sinó de seguir al peu de la lletra la ideologia del partit o candidatura que representes.
      • Anònim10 15.774 5 115 👍 14.278
        Un advocat que defensa un pressumpte assassí, violador o lladre no està a favor de cap d'aquests actes i defensa el seu client. Doncs en aquest cas el mateix, fàcil. Estar en contra de la violència de gènere no implica estar en contra de la defensa dels pressumptes agressors davant la justícia ni estar en contra de la seva reinserció en cas de culpabilitat igual que passa amb tota la resta de crims.
          Ningú esta dient que s'estigui a favor d'aquests actes pel simple fet de defensar un personatge que ha comes els mateixos delictes.

Si representes una candidatura on condemna sense preferents la violència de genere no pots anar després fent d'avocat defensor cap aquest mateix personatge que fa anys va maltractar i assassinar la seva dona. 

Quin missatge pot arribar a transmetre davant de qualsevol míting contra el masclisme si ell mateix a estat, si fos el cas, defensant a un.

No te sentit.
          • Albufaire 2.438 1 738 👍 3.139
            Des de l'extrema esquerra (no ho dic en sentit despectiu, sinó per assenyalar una posició extremista dins del progressisme) sí pot suposar una contradicció, en la mesura que es predica que cal acció directa contra el masclista i no confiar en la justícia legal.  Però em pareix també que es pot ser cupaire i bon advocat i deixar-se d'infantilisme.
            Clar que té sentit...

Una cosa és tenir una feina i un altra donar un missatge de suport a la violència masclista.
              Si Benet Salellas fos l’únic advocat de l’univers o l’únic advocat del món que per algun motiu metafísic pogués defensar l’acusat d’aquest cas, seria comprensible, però havent-hi cents d’advocats que podrien portarvaquest cas, costa d’entendre que algú que defensa una ideologia feminista radical, tot d’un plegat el vegis defensant a un condemnat per “violència contra les dones amb assassinat”. Costa d’entendre, no se què dir-te... 

Seria com si ara, qui defensés independentistes d’extrema esquerra encausats en un procediment judicial fos un advocat de VOX...
              Aixi, doncs, un dia de míting feminista cupaire demana, o...dóna suport,  que s'ha de lluitar  i denunciar contra tot masclisme i en acabat se'n va a defensar a un d'aquests masclistes.

És això el que estas dient?
                Masclista ho dius tu, les coses s’han de provar, i el mòbil dels fets també. No calen judicis a priori.
                  masclista , violència de gènere, maltractador, assassí...anomena'l com més et roti.
                    Tornem-hi, assassinar una noia no és per força un crim masclista, pot ser un homicidi i punt. Masclista és quan la motivació és la misogínia, o violència domèstica, o la dóna és l'objectiu principal

Si és com vosaltres dieu que l'havien enxampat amb droga i els ha matat, tant podrien haver sigut ells com uns altres, i per tant no és un 'crim masclista'.
                      Ai colló... ara hem de determinar el que és masclisme i el que no es per denunciar un cas de maltractament d'una dona?

Els cupaires sabeu donar la volta a la truita quan us interessa.

No sóc CUPaire tot i que els hagi votat a les darreres eleccions

Aquest paio s’ha carregat una parella, s’ha de mirar quin és el mòbil, de la mateixa manera que si una dona mata un home no ha de ser per força un crim 'femellista'

Estem parlant d'aquest cas, no dels seus antecedents. Com t'he dit no té gaire importància qui sigui l’advocat defensor

Els advocats defensors de molts genocides potser no tenen ideologies? O perquè siguis militant a X et treu el dret a fer d'advocat? No ho entenc
                      No estem tractant, únicament, d'aquest cas de l'assassinat d'aquesta parella sinó el de la seva exdona de fa 15 anys enrere, tal i com exposa i pregunta l'autor del fil:

-Essent la CUP feminista, com pot algú com Salellas acceptar la defensa d’algú que ha estat condemnat per violència masclista i assassinat de la seva dona?

Ara, ens trobem davant d'un suposat i cas d'assassinat similar.

És a dir, en Salellas, advocat, però militant d'una candidatura feminista, serà el possible advocat defensor d'aquest maltractador i assassí de dones?

Com és pot defensar algú que va en contra dels teus principis, saben que 15 anys enrere va assassinar a la seva dona?.

Diguem, tu faries d'advocat defensor cap aquest fill de puta i després anar a qualsevol míting feminista i dir que s'ha de criticar i denunciar tot maltractament contra la dona?...

Jo personalment no faria d’advocat de ningú, però estem parlant de jutjar-lo per el darrer cas, no pels seus precedents.

Si tingués un bufet d’advocats i m'hagués contactat, ho entendria com el meu deure, car seria la meva professió. Per ser un bon advocat cal tenir el més mínim biaix moral possible. El principi del dret occidental és de la presumció d'innocència, a partir d'allà es feina del fiscal i de les autoritats trobar proves

El fet que sigui part d’una candidatura feminista no significa res per mi. Com et dic, podria ser ell com qualsevol, i si no fos un personatge conegut també podria militar a un partit feminista. 

La contradicció no existeix, en tot cas la contradicció existiria si en Salellas defensés l’acte d’assassinar algú, o els actes passats de la seva víctima, cosa que no passa. Hi ha una diferència substancial entre defensar la innocència d’algú fins prova contrària a justificar els seus actes. 

Si els judicis fossin agafar algú i fotre’l a la presó sense proves, no existiria la llibertat, viuríem a un país de llei Sharia o dictatorial. La professió d’advocat existeix per això, i no trobo contradictori ser advocat i defensar un assassí a un procés (no els seus actes, que no s'han demostrat, ni els actes passats) amb militar a qualsevol partit.
        • Estatpropi Usuari sumador 153.774 10 1 👍 22.759
          Se l'ataca perquè és de la CUP, res més.
  • kinhomar 389 5 👍 57
    És ell jo també l'he vist fentli gestos a l'assassi perque no col.labores. Gràcies a la CUP ja caverna estarà entretinguda els propers dies pobre Anna Gabriel
  • costaroja 1.422 2 👍 1.765
    En quan aquest cas , jo no correria tant. Per ara l' únic que es té es una suposada conversa telefónica i sento desilusionar al personal però això és molt feble. 

O es troben proves més sólides , arma, testimonis , mobil etc.. o aquest cas no va enlloc 
  • anselm_turmeda 5.592 9 385 👍 3.464
    Jo ho he sentit en algun mitjà, però en un altre canal he vist una dona enfurismada que ha estat identificada com "l'advocada defensora". Des del dret que té tota persona a ser defensar i dels criteris professionals i respectables de cada advocat... defensar un individu que, a banda de matar la seva dona, fa anys es dedica al tràfic de drogues... potser serà per això?
    • Estatpropi Usuari sumador 153.774 10 1 👍 22.759
      Aqui tenim en Turmenta ballant amb uns colegues en alegre germanor. Que tendre. Ets el dels tirants, oi?

https://www.youtube.com/embed/ll_2cAqb_pE
      • anselm_turmeda 5.592 9 385 👍 3.464

L’usuari Estatpropi és un cas ben curiós. És com aquelles persones que es passen mitja vida en un cafè perquè quan arriben a casa… no hi tenen ningú, no tenen família. A l’Estatpropi li passa quelcom semblant, amb la diferència que quan arriba a casa hi té… l’ordinador. Llavors entra al Racó, que és la seva única família, el seu món, i davant de l’ordinador es fa un home i, a l’empara que dóna l’anonimat, pot bolcar tota l’amargura i frustració que arrossega de per vida. La majoria d’usuaris del Racó, per sort, estan a un nivell bastant superior i, després de llegir i meditar les ruqueries que diu, poden deixar-lo pel que es mereix.

• Mcasas 8.426 12 257 👍 2.946
    Que un advocat defensi un criminal no vol dir que combregui amb els crims que ha comés. És més, no hi té res a veure. És com si critiquessis que un metge curés un violador o un assassí.
  • Marc Espasa 15.142 13 124 👍 3.387
    La parida ja és gran en si, però ara la parida del feminisme i no voler que fotin 4 trets a les dones ja és cósmica.

Jo suposo que tu no et consideres feminista però tampoc estás a favor en fotre 4 trets a les dones quan deixen al marit, no ?

Tu podries defensar si fossis advocat a aquest home pel seu 1er crim o no ?

• Trollathor 1.294 👍 1.074
    Amb el teu permís, aprofito el teu fil per a deixar-hi anar la meva sobre el cas aquest.

Recordo un fil en aquest fòrum on se'n parlava de la parella desapareguda, i si no ho recordo malament, per alguns comentaris que hi vaig llegir, em va donar la sensació que aquella zona ja tenia una certa "història".

Això em fa pensar en el típic cas on un determinat grup de gent amb més o menys poder munta les seves historietes i va fent, fins que un dia la cosa es dispara i acaba a primera plana. I llavors es busca un pringat per a fotre'l passar de cap de turc, i després apa, tots contents i a seguir amb el que estaven fent com si res (o amb una mica més de compte potser, com a mínim durant una temporadeta). 

El paio aquest és el pringat ideal. Ja havia tingut una condemna per carregar-se la seva ex-dona. De moment, ja hi té tota la gent en contra, pel fet anterior, tant si és culpable d'aquest com si no.

De fet no n'hi ha prou amb la condemna anterior, i ja parlen també de si vivia del tràfic de drogues. Només els està faltant dir que de petit martiritzava animalets, que feia acudits de mal gust sobre la orientació espacial del ballaruga botifler, i que tenia el soterrani de casa ple de vídeos de les Waffen-SS en acció, comprats a la llibreria Europa i amb els seus corresponents resguards de compra.

Total, que no sé si ha estat ell o no, però no ho veig gens clar. A mi em sembla el típic cas del pringat al qual li carreguen el que no ha fet, per a despistar d'uns autors reals que no interessa investigar pel motiu que sigui.

En el tema de l'advocat, suposo que si ja va pagar legalment pel que havia fet, doncs ja està. Suposo, ni l'estic defensant ni deixo de fer-ho. Ni a ell ni a l'advocat. Precisament el fet que s'encarregui un de la CUP, em fa sospitar també que la cosa no està tant clara com ens la volen fer creure, i que per aquest motiu hi ha entrat aquest advocat, amb tota la controvèrsia que pot generar la seva participació en el cas, i que penso que pot girar en favor del seu client si és prou hàbil. 

IMHOAU.
    (In my humble opinion as usual / En la meva humil opinió com de costum).

Salut!
    • Nester 778 1 👍 826

Tenia plantacions de marihuana, es coneixia molt bé la zona i tenia greus impulsos violents.

Aquesta ha estat la base per especular sobre la possibilitat que la parella morta hagués trobat alguna d'aquestes plantacions a prop de Susqueda i Magentí els hagués descobert agafant-ne plantes.

L’any 1997 ja va matar la dona al carrer, a la vista de tothom. A Susqueda no hi hagué testimonis, així que després del rampell es podia plantejar encobrir les proves del crim. 

L'autor de la mort de la parella va amagar els cossos, el cotxe i el caiac en tres llocs diferents del pantà, cosa que va dificultar molt la recerca.

http://www.ccma.cat/324/un-viatge-a-colombia-i-plantacions-de-marihuana-els-enigmes-del-crim-de-susqueda/noticia/2840738/

• Jordi Freixas 17.431 12 94 👍 3.191
      No m'havia atrevit a fer un anàlisi tant detallat, però penso bastant igual que tu.
    • Argimont 5.955 1 356 👍 3.786
      Tens molt temps lliure per escriture ximpleries i fer el retardat per internet.
      Sou increibles, podeu aprofitar el temps millor
        Home, parlant de retardats, mira qui parla, possiblement un dels indigents mentals majors del regne raconaire, tot i que la competència és duríssima, que no té altra cosa a fer que anar ficant-se amb tothom, gran exemple d'aprofitar el temps, un altre d'aquests que aporta qualitat màxima al Racó. Tu no te'l fas, el retardat, no, tu ja ho ets de mena.

Un paio que va deixant anar ximpleries a tort i a dret, dient-li troll a tothom que li sembla, segons tu mig fòrum és troll espanyolista. Com a mínim jo m'he fotut un nom que ja en dóna una pista, de per on poden anar els trets de tant en tant. Tu en canvi et creus algú, sempre saltant per a ficar-te amb la gent de manera gratuïta, i si tinguessis un xic de cervellet ja t'hauries adonat de tota la gent que ja t'ha fet notar que ets un bon tros de babau.

Quines ganes tenia de fotre't a ignorats, i de dir-t'ho abans, és clar. Has trigat moltíssim a trucar-me a la porta, ja era hora.

Apa, a ignoradets, i a cagar a la via.
      • Toni Montagutí 32.204 7 23 👍 19.891
        Benvingut al club dels ignorats d'en Trolhator. Va començar sent molt selecte, aquest club, però de tanta gent com hi va posant, s'està convertint en una piscina pública a finals de juliol. Una gentada.
    • Trinxant 10.678 8 197 👍 2.822
      Jo mantinc el que deia a l'agost: tot el paratge de Susqueda es presta força a fer activitats fora de control i lluny de les mirades, i els nois es trobaven al lloc equivocat en el moment equivocat, i van sorprendre als assassins.
    • Mastegot 29.768 9 30 👍 2.164
      els jóvens morts li descobreixen la plantació, el "pringat" dispara contra ell, tant difícil és creure's una opció fàcil i no creure en conspiracions de rics, rituals satànics, mossos,  ...
        Home, que em diguis això a mi precisament, és evident que em sembla molt més fàcil (o atractiu) creure'm una versió amb rituals satànics pel mig 

De debò, no ho veig clar, què vols que hi faci. És que disparar per una plantació de maria, ni que fos la plantació aquella de l'illa de la peli del DiCaprio. No ho sé, tot plegat, per a mi, massa fàcil.

De tota manera, si al final acaba essent ell, també se li escaurà l'adjectiu de pringat. Pringat culpable seria, i d'altres adjectius, però pringat 
  • venjança_catalana 3.942 2 520 👍 4.307
    A veure, que a la cup no els va semblar bé que buidessin un carregador als terroristes de Barcelona i Cambrils

Què voleu ara 
  • Caco Moran 1.149 10 👍 294
    El despatx d'advocats de Salellas (com també feia el pare) sempre defensa els més marginats de la societat, sigui l'assassí més terrible o l'immigrant més desemparat.El seu rival en aquest cas (Monguilod) totalment el contrari.
  • pituCAT 8.254 12 263 👍 696
    Si que és ell, ja es va dir el mateix dia de la detenció que la seva familia havia contractat el bufet Salellas per tal que el defensés, el que no sabia es que ho portés en Benet mateix.

Tothom té dret a una legitima defensa en tot cas. A més hi ha secret de sumari, realment, ni nosaltres ni el seu advocat sabem exactament quines proves tenen ni en que es fonamenta l'acusació.
  • Mastegot 29.768 9 30 👍 2.164
    si és advocat d'ofici no pot renunciar a defensar-lo.
  • Sam Belluga 3.591 3 564 👍 8.529
    Els mateixos que feu escarafalls perquè en Benet Salellas sigui l'advocat del PRESUMPTE assasí dels nanos, sou els mateixos que segurament porteu els llaços grocs pels presos polítics, engarjolats només per la seva ideologia. Us felicito la coherència.

Quan no es contempla la presumpció d'innocència, el dret a triar lliurement advocat o el dret a un judici just o en igualtat de condicions per a les parts, llavors no cal que li diguem JUSTÍCIA, li diem ESPANYA, i acabem abans.

Quina colla d'opinadors de merda que esteu fets alguns, sense tenir ni puta idea de res, tant lliberals com sou.
  • bikerbaixcamp Usuari sumador 7.203 13 298 👍 212
    Que la defensa l'hagi agafat el bufet d'en Benet Salellas no vol dir res del que hagi fet en el passat ni del que PRESSUMPTAMENT hagi fet en l'actualitat. És un principi del dret, la separació de la opinió de l'advocat i el fet que el defensi professionalment.

Dit això, aquest cas no està gens clar i cada cop sembla més clar que els Mossos i vés a saber qui a encolomat el mort (mai millor dit ) ha aquest home que per context pot semblar "creïble" (veí proper i amb antecedents). Però enlloc han ensenyat res que sigui creïble, cap prova, cap vídeo, tampoc fotos de la plantació de marihuana, res de res... La cosa és que la justícia espanyola (i aquí també inclou els Mossos) no és el primer cop que procedeix pressumptament d'aquesta manera. Era molt sospitós que els Mossos surtíssin a declarar que tenien el cas super tancat, però després hi ha només fum, sospitós...
    T'ha vingut tot el sector cupaire a exposar tot tipus d'excuses per defendre'l.

Magradaria veure quina seria la reacció si fos un altre que no milites a la cup.
      Està clar que ho fa per pura bondat...

Si el bo d’en Benedicte tingués fe, tindria el cel guanyat amb tanta caritat que reparteix vers els més necessitats...  Ni amb mil peregrinatges a Lorda no aconseguiries posar-te a aquest nivell.

Fixa’t que bo i pur que és en Benet que fins i tot creu que algú que ha comés el pitjor crim que es pot cometre des d’una òptica feminista, que és despreciar, maltractar i assassinar una dona ha de ser defensat per ell, malgrat hi ha infinitud d’altres advocats que no van tot el dia atabalant amb la carraca feminista i que podrien defensar-lo.

jo crec que amb tanta bondat i defensa dels més necessitats i marginats està a l’alçada de Jesucrist nostre senyor. En tot cas en Benet, gaudeix d’una superioritat moral tal amb tanta bona obra, que ens passa la mà per la cara a la resta de mortals.
    • Toni Montagutí 32.204 7 23 👍 19.891
      Si fos algú altre, en trumpista no hauria obert el fil. Se'n diu sectarisme, d'això.

Publicitat

Fòrums

• 9.110.228 missatges
  • 214.710 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat