Fòrum

Creuant una nova línea vermella: xantatge als propietaris del Racó

resnoesmes2.930 3 652👍 2.944
Tothom (i totdon) és lliure de fer els manifestos que vulgui. Ja és més discutible publicar-los al mitjà de comunicació contra qui es dirigeixen (més si son privats). Ara bé, quan al més pur estil 13 tv es fa una campaya pública a les xarxes socials amb frases com "Un portal que rep subvencions públiques no pot permetre aquest tipus de comportaments" això només te un nom: xantatge, és a dir  o fas el que nosaltres diguem o miro d'enfonsar-te. Una nova línea vermella creuada pel fanatisme intolerant.

I els palmeros de sempre aplaudint amb les orelles.

Respostes

Configuració
  • __32457__1.667 1👍 1.406
    Et faig la pole, va. No volia fer-me (més) pesat, però per a apujar el fil i tal.

És que a més, que és una cosa, que segons com exploti, si és que explota, s'estan bombardejant ells mateixos.

Imaginem que ara van els mitjans i Espanya i tota la polla i els fan cas. I posem-nos en el pitjor dels casos, i tanquen el Racó per lilofòbia o el que sigui. Una excusa és una excusa, tant se val si Espanya (que és qui mana amb el 155) s'ho creu com si no, si és un mitjà privat o no, etc.
    És com els judicis per la "sublevació", que tant s'hi val si anava de broma o no, l'excusa l'aprofiten igual, agafen pel mig tot el que poden, i apa, a desmuntar la paradeta i a córrer. Però si volen desmuntar TV3 i el tema educatiu, que no desmuntaran un web privat?

Que no, que no volen que tanquin el Racó, només volen que els facin cas a ells i tal.
    Que sí, que sí, que vagin jugant, a veure què passa.

Que a mi a la pràctica se me'n fot, és que també té collons que ho vegi jo això, en lloc d'altra gent que hi hauria d'estar més interessada. Jo si m'avorreixo me'n vaig a un fòrum espanyol, i a córrer. Home, trobaria a faltar uns quants que corren per aquí, però bé, la vida és així. Allí, tot i no destacar gens, m'enduria positius a cabassos, perquè la majoria, tema independència a banda, pensen com jo.

Però tota aquesta penya, que no poden veure un espanyol ni en pintura, que per a ells tot és feixisme i opressió i no sé quantes pollades més, tota aquesta penya a on anirà, a foro en femenino? (o com es digui) 

És que només de pensar-hi, hahahahahaha...
        • Roderic16.554 14 105👍 8.083
          És la nostra cultura i s'ha de respectar. Que cadascú plori els seus morts.
        • Magalí727.825 1 274👍 2.707

Per què t'imagino dient tot això amb un porret entre els dits...?

Ei, rabulussió, tio...! Que ruli...! 
        • alexpv1.918 2 863👍 1.051
          Ostres, un dels millora comentaris sobre este tema que he llegir en temps al racó. 
          Si te’n vas, el Racó perdrà un gran actiu!

Gràcies kumpain. De veritat t'ho dic.

Mira, em va de conya que em diguis algo, perquè tenia ganes de deixar anar un comentari que em balla pel cap ja fa uns dies, i em va de fàbula parlar ara amb tu, ara veuràs per què t'ho dic.

Vam estar parlant de si s'havia de fer un subfòrum per a usuaris valencians, etc. al Racó, fa un temps.

Doncs la veritat és que ara estic convençut que no s'hauria de fer pas, seria un error.
            Potser seria més fàcil en determinats moments per a vosaltres, però potser també us concentraríeu allà i no intervindríeu tant per la resta del fòrum. I això sí que seria una pèrdua, i ben grossa.
            No me n'havia adonat de la quantitat d'usuaris valencians que correu per aquí, i des d'aleshores m'hi he fixat una mica més. 
            Feu una grandíssima aportació al Racó, i m'he adonat de l'alt nivell de suport que doneu en aquests moments difícils que tots estem patim, i a la situació concreta de Catalunya. Us volia donar les gràcies, i aprofito ara per a fer-ho.

Moltes gràcies, kumpains!
              Catalunya serà sempre alguna cosa pels valencians: 
              1 És les nostres arrels. 
              2 És el nostre germà. 
              3 És la competència. 
              4 És l’espill en què podem mirar què n’hem de fer. 
              5 És una regió d’una gran cultura basada en la llengua catalana. 

Sempre sou especials per a nosaltres. Que no vos donen els blavers i els espanyols que diuen ser valencians una sensació hostil dels valencians vers Catalunya. 

Els valencians també fem coses 
              gràcies pel comentari, kumpain

Tornant al fil, estic bastant amoïnat pel futur del Racó i ja no per culpa del segrest institucional i les conseqüències o per un grupuscle del Racó que solament vol carregar-se el Racó sinó per la baixada de nivell del Racó. 
              Vull dir, trobe a faltar posts com els de cat33cat amb molta brosciencie (i sisterscience) en què tots desesperàvem per la incompetència de l’autor. 
              O posts lingüístics o no sé, me’n recorde que abans del 20S les coses no eren tan procéscentristes. Per això vaig demanar una categoria valenciana: desintoxicació del procés i seguir les categories que realment paguen la pena seguir al Racó. 
              Ara s’han obert esta mena de debats al Racó però sempre s’enfoca erròneament i la resposta tant dels usuaris com dels admins és un poc agosarada (resposta fora de lloc al teu bon comentari) i tardana (per part dels admins per a aturar l’acaçament denunciat per les usuàries i exusuàries). 
                Hehehehe m'ha fet gràcia el punt 3) És la competència.
                Molt bona   De debò, gràcies un altre cop.

En referència al tema subfòrum valencià, tot el que considereu/decidiu i que arribeu a fer/poder fer, obviament teniu el meu respecte. 

En referència al nivell del Racó últimament, penso que és degut a la situació que estem vivint. Encara que alguns en fem broma de tant en tant, la gent en general penso que està molt preocupada com per a desenvolupar altres temes, hi ha molts sentiments a flor de pell, i és que la cosa està molt malament.

Jo sóc especialment pessimista al respecte, i si no provés de fer-ne conya de vegades, em pujaria per les parets. És un sistema defensiu, més que una altra cosa, per a canalitzar la ràbia...

Salut!
              • PeixVerd13.204 6 157👍 5.882
                Tu també ets una mica massa tonto del cul 
        • resnoesmes2.930 3 652👍 2.944
          mmm, no t'hi acostumis massa, però de nou +100
      • Joanot471.802 2 898👍 428
        Misogin, no misogen... l'arrel és GIN, com GINecòleg, no GEN... No passa res: molta gent diu misogen, però és incorrecte
  • FreeCATll·ll2.086 4 816👍 940
    Eh askrid ajy! 
  • Senienc21.982 11 60👍 7.088
    Tu q'ehtah pal•lan?
  • Caupes3.660 2 559👍 2.117
    Si tanquen el racó obrirem fòrumcotxes 
  • EPS60.481 13 8👍 9.316
    Doncs jo estic flipant força amb aquest tema, no ho havia llegit fins avui.

Que una persona, una usuària, que sembla ser que gaudeix de moltes simpaties, es dediqui a tirar merda sobre el Racó des de fora, ho trobo molt greu, i a més defensant la censura.
  • Gattara374👍 282
    No sé de quina usuaria parles. He visto molts usuaris d'aqui que estimen el Racl o l'estimaven. Alguns encara hi escriuen i d'altres no. Però molts  han captat i donat suport al manifest. No trobes que potser cal replantejar-se una micona les coses.

Jo havia sentit que malgrat les discussions el Racó era un lloc de culte, pau i amor. Una xarxa social més amb sentit de comunitat. S'hi feien jocs i ara no. Només hi ha bàndols i capelletes menjant-se les polles i tirant merda i acusant de feixisme als altres bàndols. Perquè te més credibilitat lo teu que tu creus que és feixisme que el que cregui una persona que escriu un manifest. Tu segueixes aqui i fora hi ha gent que no nomes ha marxat sino que s'ha vist amb la necessitat de fer un comunicat. I gent d'aquí dins hi dóna suport. No et fa repensar-te res? Tiooo el Racó es l'únic que tenim en comú i som tots. Tant mal li fas tu amb una actitud de merda i instransigent que gent que s'ha trobat la necessitat de marxar denuncïi que es sent assetjada.
  • Màgor13.160 10 158👍 3.520
    Està clar que des d'Espanya així com han atacat TV3 i la volen enfonsar economicament també ho faran amb el racó a poc que puguin. No m'estranyaria que des del CNI vulguin crear el caldo de cultiu per tancar-lo. I s'aprofitaran de qualsevol moviment de tòtiles.
    • Gattara374👍 282
      Hahahahaha el CNI em mola semblar espia espanyola. Vols dir-me CNI mentre em pegues al culet al llit?
        I tu qui ets? Segona usuària o un amigueta d'una antiga que es no sap defensar? Perquè si realment ets nova que ens vulguis donar lliçons de com ha de ser el Racó els que portem més de 10 anys.... filla meva.
        Ara pel que es veu vols guerra, s'et veu bastant necessitada.
        • Gattara374👍 282
          Ni l'una ni l'altra. I la meva activitat sexual. La discutirem en una altra banda i si em ve de gust abans que assumeixis qualsevol merda. Thx!
            Si ets nova benvinguda.
            Però el racó no ha estat mai un lloc de pau i amor, sobretot en els fils de política l'enfrontament dialèctic i la rivalitat entre faccions i ideologies ha estat en l'ordre del dia. I més el desig de censurar l'altre.
            Sobre la teva activitat sexual ets tu que l'has esmentat, la discutim quan vulguis gateta.
      Exacte. Eixa sembla que és la seua idea. 
      • Gattara374👍 282
        Hola!! He vist que m'has enviat un missatge de correu. No el puc respondre perquè no Porto prou dies al fòrum. Et confirmo que l'he llegit. Ja et respondré.

També t'equivoques de quina és la idea del comunicat. Penso.
        • Khanate883 4👍 1.625
          No és la idea, però és el que feu
          • Gattara374👍 282
            Sííí? No és el que tu interpretes que fem perquè et convé pensar-ho així? 
            Osigui, no sóc jo en qui et digui què pensar o què interpretar... Però  jo hi veig unes intencions en aquest comunicat ben diferent a les teves. Però vaja, això nomes correspon a les autores de respondre-ho.
            Per tant, sispli, no em diguis què faig O deixo de fer donant suport a un comunicat.
          La idea de lluitar contra l’acaçament i de lluitar pel respecte a les dones i la igualtat d’hòmens i dones al Racó és un objectiu que pot assolir grans nivells d’aceptació al Racó. 
          L’estratègia que heu fet és totalment errònea i fa que gent com jo que he mostrat solidaritat en els posts de despedida de les usuàries signants, pense que l’esteu cagant i molt fort. 
          Espere el missatge i a vore si m’anime a escriure quelcom sobre el tema. 
  • EstatpropiUsuari sumador161.563 11 1👍 25.934
    això només te un nom: xantatge, és a dir  o fas el que nosaltres diguem o miro d'enfonsar-te.

Al Racó no l'enfonsarà mai cap comunicat, però sí que el minen a poc a poc comentaris com els teus i el d'altres indigents mentals.
  • PeixVerd13.204 6 157👍 5.882
    Entre imbècils us feu el joc 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.208.484 missatges
  • 218.003 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats