Publicitat

Fòrum

Enquesta/Guiatge per a fer-li un homenatge al Mambo.

Estaries d'acord a declarar inaugurada la nova Era del Mambo?
Sí, sí, sí, jo en vull de Mambo, Mambo.
4 (57.14%)

Crom el de la Banca suïssa.
2 (28.57%)

No / Nein / Net / Bu yao.
1 (14.29%)

Vots emesos: 7
__32457__1.667 1👍 1.406
Bé, ara ja sí, ahir encara no estava prou clar, fins l'últim moment no es pot saber mai què passarà, en aquest món de guerra simbòlico-propagandística.

La gran mestra lila sembla que efectivament s'ha quedat a Suïssa (de moment, o no), i per tant crec que ja podem considerar ahir com a dia 0 d'una nova Era. 

Efectivament, kumpains estimats, una nova era ha arribat. Però és molt millor encara que l'Era d'aquari, que estava pensada amb una mentalitat hippieflower coloraino-patriarcal.
No, es tracta de l'Era del Mambo, una era lilo-sensual que, a més d'establir a la Terra un món de germanor fraternal, també ens portarà de retruc a implementar de manera efectiva la República bolivariana de Tubbielàndia.

Reconec que jo estava perdut, caminava en la foscor, tot adorant déus caiguts en una mar de negror, ensofrada. Però finalment he vist la llum, una llum ultraviolada, que ens assenyala el camí a una joia sense fi.

Vaig reflexionar, com pot ser que al Racó se li pugui dir el nom del porc a qualsevol polític passat, present i futur, però en canvi els peixos grossos de les brigades liles d'alliberament nacional són un far que il·lumina l'horitzó amb el seu resplendor. 
I vaig pensar, equivocadament és clar, que potser era perquè això era un niu cupaire de dimensions descomunals i desproporcionades.
Però no!! No, kumpains!! De cap manera!! El que passa, i finalment ho he vist, tot i que per a mi hagi estat imprevist, és que les brigades liles rabulussionaires són éssers de llum!!

Al·leluia!! (dit d'una manera laica i no religioso-patriarcal, per descomptat).

Sé que hi pot haver certs recels entre el raconairam i altres lectors casuals, perquè és ben sabut que els nous conversos acostumen a generar desconfiança. Però no, vull proclamar al món ben alt aquest missatge de joia i d'esperança. 

I és per això que vull declarar avui cerimoniosament i de manera eloqüent, el dia 1 de la nova Era del Mambo.

Salut, kumpains!

I com diria aquell, però adaptat a la nova realitat endolcida amb xocolata suïssa baixa en calories:

A cada cantó, rabulussió!!

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.205.099 missatges
  • 217.878 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats