Publicitat

Fòrum

[Demòcrates Valencians] - Nou partit de centre valencianista es prepara per les eleccions de 2019

Gratacel4.820 6 442👍 626

Demòcrates Valencians celebra el seu I Consell Polític en Sueca

Demòcrates Valencians (DV) celebra este dissabte el seu Primer Consell Polític en la ciutat de Sueca. L’acte reunirà als afiliats amb diversos regidors del Maestrat, la Ribera, la Costera, la Marina i l’Horta amb els que el partit ja treballa actualment. Segons el portaveu de DV, Sandre Llopis de Pau, “este Consell Polític servirà per a marcar les línies mestres per a l’any 2018 i anar agafant impuls de cara al 2019”.

Demòcrates Valencians (DV) treballa amb l’objectiu d’estar presents en les quinze ciutats de més de 50.000 habitants de la Comunitat Valenciana. No obstant això el partit ja treballa en altres municipis de la mà de partits municipalistes i de col·lectius propis.

“El municipalisme és una de les nostres senyes d’identitat com a parti. Pensem que des dels pobles, amb una política propera, podem fer arribar molt millor el missatge del valencianisme a tot el conjunt de la societat”, matisa Llopis de Pau, qui ha apostat per vertebrar un projecte per a tots els valencians, “de Vinaròs a Torrevella i del Racó d’Ademús a Dénia”.

Les ponències, que ocuparan tot el matí del dissabte, tractaran sobre organització, comunicació, política general i expansió. L’acte entronca amb les jornades de formació que ja va organitzar el partit mesos arrere en Vila-real i el Poble Nou de Benitatxell.

Podran captar vots al PP , com el PI a les Balears ?

Què en penseu vosaltres ?

https://democratesvalencians.org/

Respostes

Configuració
  • Indesquerra19.097 9 78👍 5.803
    I després de filtrejar amb ex-ciudadanos... ara aniran amb els traïdors d'Unió a les europees. 

El PNB o Coalició Canària no són indepes... però volen anar abans amb els caragirats dels excompanys de Duran i Lleida?

I ei! que jo problema no en tinc cap, com tu comprendràs si estic allunyat ideològicament del Bloc, imagina't d'aquests, però és que més baix no es pot caure.
        • alexpv1.871 2 875👍 1.022
          Ja saps com funcionen les coses al PV... tant de bo pogueren anar amb CDC, però ara per ara solament es pot anar amb esta gent en gran coalició amb partits com el PNB o CC. 
            Però que és el que no entens? No van amb PNB i CC, van amb els caragirats d'Unió!
              Has llegit la piulada???
            • UsuariV10.712 4 196👍 6.323
              L'has llegida o no?

• Gínjol15.471 3 120👍 5.625
                Anem a vore.
                Al PV l'independentisme és insignificant: no arriba en cap cas ni a un 5%, mentre que l'espanyolisme conscient és 1/3 part de l'electorat.
                ERPV, que suposadament sou els indepedentistes (dic suposadament perquè ja s'ha vist que fa ERC i com s'ha carregat fins i tot la immersió lingüística) no hi arribeu mai ni a un 1%.
                Què véns reclamant doncs a DV o a Compromís?

Estem creant un sistema de partits valencianistes real i realista, no un Pensament Únic dogmàtic de partits suposadament indepes que després no funcionen ni tenen cap conseqüència pràctica.
                Canvi el discurs perquè no serveix de res.
                1r Jo no sóc d'ERPV, per tant, això de "sou" sobra, si vols parlar d'ERPV o ERC et dirigeixes a ells directament.

2n Jo no n'he dit res de Compromís, de fet he parlat del Bloc, i no li he reclamat res en aquest fil.

3r I de DV poden fer el que vulguen, si volen anar amb caragirats ells mateixos, però a mi no em faràs tragar rodes de molí.

PD. I si vols tindre un sistema de partits valencià, hauràs de tenir un de dretes, un de centreesquerra i un d'esquerres com a mínim. I ni DV ni Compromís són d'esquerres.
                    Jo no pretenc dir-te què has d'engolir perquè no t'he empapussat mai.

Ni tampoc sóc de cap partit, però tu tens la déria d'atacar contantment, sense matisos ni gaire lògica, altres partits valencianistes que fan via.

Compromís és neoesquerra, és a dir, progressia. ERPV pretèn ser més esquerra (dins l'ortodòxia progre, clar), no la comptabilitzes?

DV és centre.

Si la CUP es consolidàs al PV hi hauria una extrema esquerra.

Ens falta un partit de dretes. 

Un partit de dretes al PV és inviable.

El PV és com Galicia, quan es va trencar el BNG es van escindir en tres blocs: CxG (dreta), Anova (centre-esquerra dins En Marea) i el BNG que es on es va quedar l'esquerra (inclosos els comunistes de l'UPG).

Només Anova i BNG tenen cara i ulls a Galicia, com només poden tenir al PV. La resta és somniar rotllos.

PD. Jo no ataque constantment ni no faig matissos, però dir-li a un del BNG que deixe de criticar Anova o CxG és absurd, no sé quina mania teniu alguns de que al PV hem de combregar amb rodes de molí perquè sí.
                        El qui sempre estàs punxant contra altres partits valencianistes ets tu.

Treballa i deixa treballar en pau els altres.

Tens uns plantejaments destructius.
                      És molt curiós que quan altres punxen contra altres partits que no són DV, com per exmple ERPV (i no diré noms d'usuaris) aleshores tu calles i no en dius res.

Em sembla molt bé que cadascú treballe cap on vulga però tinc dret de criticar-ho, només faltaria que acabarem sent uns idiotes i no poguerem fer-ho. Si jo tinc platejaments destructius... tu tens plantejaments idiotitzants.
                        Quan el blaveram deia que ERPV no havia d'existir he eixit moltes vegades a dir que tenen tot el dret del món a tindre partit al PV.
                        El que passa és que la ingratitud té mala la memòria.

Ara bé, com tu i ells sempre esteu repetint els mateixos debats, doncs generalment ja no hi entre.

ER té dret a tindre partit al PV, clar, sols que ara mateix no hi té lloc sociològic, electoral, real.
                        I és difícil que en tinga en un futur, però, en fi, voltes fa la Història...

Jo estic per un sistema de partits valencianista complet, si a això li dius "idiotitzant", no fas més que refermar que tens plantejaments corrosivament sectaris que no serveixen de res, a la pràctica política.
                      Per tant si dius eixes coses d'ERPV estàs criticant-lo, o no? Tu dius que ERPV no té espai i jo et dic que DV no té espai, quina és la diferència?

No, tu el que pretens és que treballem tots per un sistema de partits valencianista no complet, perquè no en vols un partit d'esquerres. Tu vols una CxG i una Anova confluència de Podemos i jo vull un BNG. 

El que té plantejaments corrossivament sectaris ets tu, no vols que es critique a ningú però no vols un partit d'esquerres. Jo dic que tenen tots dret a tenir-lo, però jo tindré el dret de criticar-los. Qui és el sectari i de practica política corrosiva?
                      L'espai d'ERPV, ara per ara, està ocupat per Compromís.
                        El de DV no.
                        I en temps de molta fluctuació de vot, com els actuals, pot tirar endavant.

Una mica més adalt he parlat que tenim Compromís i ERPV (no són d'esquerres? què són, doncs, marcians?) i que si la CUP es consolidara tindríem també extrema esquerra.
                        Per tant, en què es basa la teva acusació falsa? En no res: falta d'arguments.

DV és de centre. Falta la dreta, però per avui és difícil un valencianisme de dretes (que existí durant la II República).

De partits valencianistes d'esquerres ja en tenim! Són quasi tots!

En lloc de passar-te la vida atacant altres valencianistes, treballa tu pel partit d'esquerres que vulgues.
                      Això no és cert. És obvi que si Compromís és de centresquerra i que per tant comparteix espai central amb DV (centredreta) i l'espai d'esquerres amb ERPV (esquerra). A banda de la CUP que és "esquerra radical".

Per tant l'espai d'esquerres (a seques, sense voler semblar-se al PSOE), no existeix al PV. Per mi seria estil BNG o Bildu, esquerra "radical" indepe + esquerra a seques, tinc dret a defensar-lo i treballar per ell o no? I torne a repetir, no sigues hipòcrita, puc criticar Compromís igual que els de DV critiquen Compromís, o què passa que només pot criticar-los DV? Va, home va... que no ens vas a idiotitzar.
                        L'esquerra valencianista al PV és Compromís, ERPV i alguns altres partidets. Tenim esquerra.

Allò que no tenim és dreta.

En fi, amb els qui delireu i us enceneu en flama per no res millor deixar-ho córrer.

Treballa per un projecte i no perdes tant temps atacant-ne uns altres.
                      No. És curiós com tu veus a DV de centre i Compromís d'esquerres, quan són de centredreta i centresquerra.

Saps que molts de DV eren del Bloc? El Bloc era de centresquerra des de què van arribar els neoblavers. No coneixes la història o què? 

Això és el que has de fer tu, deixar treballar a la resta pel seu espai i no eixir a atacar-lo per defensar-lo. I treballar tu en alguna cosa, tan que dones lliçons...
                       Ells es defineixen com a centre i esquerra, i tant pots dir-los així com dir-los com tu els dius.

Crec que DV hi ha més gent encara exUV que exBloc. I també hi ha algun exC's i algun exPP.

Jo he treballat molt en aquesta vida (ja tinc una edat), de fet de mi i un altre partí la idea de crear un partit nacionalista d'esquerres al PV, el 1979 després de les municipals.
                        Mira si t'enganyes.
                      Si un partit de dretes valencianista al PV és inviable, és que el PV és inviable.

No podràs evitar mai que a l'Europa Occidental, al segle XXI, hi haja mitja població, si fa no fa, de dreta o centre-dreta.

• Argimont7.923 2 270👍 4.750
                      Acaves  d'encertar una partit  de dretes nacionalista valencià es inviable , i es inviable perquè el País Valencià es inviable sense Catalunya com a nació independent
                          Sí, lo viable és un partit de dretes valencià catalanista. Molt viable, sí.

En un mon global te molt mes sentit un partit de dretes nacionalista a Catalunya i València junt que dos separats, perquè el nacionalisme valencià està literalment MORT.
                      I el mateix passa amb la llengua , es un problema d'orgull , però l'orgull no salva llengues . 
                      No pots ser més inoportú, t'has mirat l'últi missatge d'AlexPV? 

Mitja població de dreta i centre-dreta són espanyols, a vore si t'entra en la xola!!!!! El País Valencià serà d'esquerres o no serà!!!! Saps qui ho va dir!!!!!!!
                      Això és més que evident. 

Indesquerra escrigué:

Mitja població de dreta i centre-dreta són espanyols, a vore si t'entra en la xola

Sí, i el 95% dels votants d'esquerra també.

Però això és inmutable eternament?  Perquè si és així, ja podem plegar definitivament, no?

Clar, però això són teories utòpiques. Si no hi ha un partit de dreta nacionalista valencià i català junt (tampoc n'hi ha d'esquerres tret dels que no arriben al 1%), és perquè no existeix les condicions socials perquè n'hi haja, ja que no hi ha un conjunt mínim de població a banda i banda del Sénia que, amb consciència de formar un mateix poble,  ho demane o que el trobe a faltar...

Ni n'hi ha, ni n'hi haurà mai, almenys mentre el projecte d'unir catalans i valencians siga per a ser tots catalans.

En el cas de la dreta: sí, és inmutable. 

Només queda l'esquerra per poder-la canviar.
                      I això perquè si l'esquerra, com ja t'he dit, és en un 95% també espanyola? 

• La teoria mes utopica que Hi ha ara mateix es inventar que Hi haurà un partit de centre dreta nacionalista , quan València no te empresaris ni empreses valencianistes i a mes  aquest empresaris vullguen aillar València, que no pinta res al panorama mundial
                      Això si es utopia.

I te molt mes sentit crear un partit de centre a Catalunya i València que vetlli per la llengua comú, el comerç  i altres politiques comuns per les empreses i la societat que Fer el blaver i inventar fantasmes i imperialistas catalans
                      Primer que res, si el 5% dels valencians diuen que són només valencians, vol dir que si els de dreta diuen el 0% els d'esquerra han de ser obligatoriament el 10%. I després, que els que són d'esquerra i també es senten espanyols molts parlen català ells i als fills, els de dreta són quatre gats (alguns més als pobles), la resta tots parlen espanyol i més als fills.
              • A la lluna de València373 2👍 196
                Exactament! Si alguns són tan independentistes com diuen... Perquè no presenten la seua proposta a la societat valenciana, a vore que tal els ix...
                De moment, i sense diners de la casa matriu barcelonina com té E*PV, DV té quasi els mateixos regidors al País Valencià. Que s'el facen mirar, l'"esquerra independentista".
      • bogosity549 10👍 684
        Home, recorrer el cami d'Unio vol dir acabar integrats al PSOE 
    • VIcent1979471 4👍 137
      El problema d'esta foto, allò més repugnant que ix en ella, ni tan sols son els de Unió....  el fem més gran, el que dona més oïx és la supuració gangrenosa repulsiva eixa que ix en segòn lloc des de l'esquerra... Lluís Bertomeu
        Aquest no era del PP fins fa quatre dies? 
            Era del "sector valencianista" (marginat) del PP i venia, si no recorde malament, d'UV.
            Sí, aquella morralla de neoblavers que uns anaren a blaveritzar el Bloc i altres acabaren al PP. Critica política i que tinc dret a fer, igual que algun altre usuari té dret a dir que li dona oïx, ja l'has criticat per això, senyor censurador?
                Avui t'has alçat amb la castanya torta.
                Una til·la, et fa falta.

Només estava descrivint fets, sense més.
                De seguida saltes a la jugular.
                Quant de fanatisme inútil!
                No m'he alçat amb la castanya torta, me las posat tu amb els teus sermons dels nassos.

I no he saltat pels fets, els conec, és per la incoherència de criticar-me a mi el que no t'atreveixes a criticar als altres. Pensa't les coses abans de dir-les... que sembles un xiquet!
                    Tens ganes de buscar-te enemics que, en realitat, no ho són.
                    Moltes voltes m'he posat de part teua quan t'embolicaves amb les repetitives discussions amb els Fuset's boys i companyia. I sovint t'hi he posat positius.
                    Però la ingratitud no té memòria.
                    Inclús algun any t'he votat com a Raconaire de l'Any i tot, però en fi, ja veig que més val deixar-te a lloure.

“...Llevau-los les traves,    fluixau lo cabestre,
                  jaquiu-los anar,      a regna ben solta,
                  i de tals deixebles      jamés siau mestre,
                  que per molt que fósseu     subtil i més destre,
                  eixir no en poríeu   sens molta revolta”
                   ("La Brama dels Llauradors de l'Horta de València" contra lo Venerable Mossèn Bernat Fenollar, prevere, ordenada per lo magnífic Mossèn Jaume Gaçull, cavaller, ca. 1490). 

Va, calla, calla... que a tu mig Racó no et pot vore, no parles tu de buscar-te tu enemics... el que no soporte de tu són els sermonets, això serà perquè ets molt de missa tu. 
                        Tinc prou positius, més que tu 

No em poden vore els sectaris.
                        I els destroyers desagraïts com tu.

La ingratitud: la gran divisora.

Jo no vaig a missa, així que guarda't els tòpics per al teu autoconsum.

Els meus "sermonets" estan molt millor documentats que els teus rampells anti-TOT, i ho saps.
                      Més postius que jo no en tens, eh! Saps sumar?

Jo no t'he dit que no et puga vore, eh? No sé si ets de missa, però m'ha dit un pardalet que ets o havies segut evangelista i tal...

A vore, no sóc anti-TOT, tinc les meues coses però sóc raonable amb qui ho és, i solc estar prou documentat. Tu el que passa és que estàs de tornada de tot (per l'edat que tu mateix reconeixes) i t'ho tens un poc cregut.

PD. Entre altres coses de cregut això de "vaig ser jo el 1979 qui vaig dir de crear un partit nacionalist al PV..." va home va! Ja serà menys, baixa els fums.
                        Sé dividir: divideix missatges per postitius i voràs com tinc major percentatge que tu 
                        Tu portes 9 anys al Racó, i tens un positiu per cada 3,31 missatges.
                        Jo en porte només 3, i tinc un positiu per cada 2,92 missatges.

Quin problema hi ha que siga cristià?
                        La majoria de valencians es consideren cristians.
                        El Regne nasqué com a regne croat.
                        Els països més lliures i forts han estat cristians.
                        La nostra època daurada com a país ha estat essencialment cristiana.

El primer protoUPV que es va crear fou just després les municipals del 1979.
                        A Castelló traguèrem un 7% i 2 regidors.
                        Vaig llegir la llista de més de 40 localitats on hi havia hagut regidors nacionalistes i d'esquerres (d'un full editat per ACPV) i li'l vaig dur a un altre del grup municipal.
                        Li vaig dir que jo coneixia algun regidor d'aquests que havien eixit elegits, que anàrem contactar-los per muntar una coordinadora de regidors nacionalistes d'esquerres, amb la perspectiva de crear un futur partit de PV. Es va aprovar i es creà una comissió per establir contactes.
                        Pocs mesos més tard nasqué el Front Nacionalista d'Esquerres, que sumà més tard MCPV i LCR i s'esdevingué EUPV (EUPV ens demanà després les sigles, quan ja no el fèiem servir, perquè s'havia creat UPV amb el PNPV i deslligats de l'MPCPV i LCR).

O siga que, mira "si m'ho tinc cregut".
                        Són molts anys de pencar, de viatjar, fer reunions, organitzar manifestacions, i ara veniu a dir-nos de tot amb menyspreus.
                        Damunt això!
                        La ingratitud és un mos de glaç.
                      Escolta, el que no saps és d'història. Això dels vots no té ni un any, i jo la majoria de comentaris els feia quan no exitien els vots. A més, jo sempre he segut jo, tu has segut lo Rampill i no sé si algun més. A més, jo no he estat nominat com a troll i coses així, tu sí. Més val que no et compares perquè tens les de perdre, la teua reputació al Racó és mínima. Et voten racistes, trumpistes, masclistes... això et sembla positiu? 

O siga, tu vas ser el que li vas donar les sigles EUPV a IU? Doncs quin favor n'has fet... i tu dius que saps raonar i saps el que fas? Per favor... Mira, no vaig a discutir amb tu, t'ho tens cregudet encara que no et dic que alguna cosa hages fet, però això no et dona raó de donar sermonets. Gràcies pels serveis prestats i prou. 

PD. Per cert, crec que tinc alguna enganxina teua: Déu salvi el nostre poble! era? Les vaig enganxar totes a les esglésies de la meua localitat. 
                        Mira: això dels positius no té gaire importància, tant si en tens més com si en tens menys.
                        No ens han parit per criar bona fama, sinó per a solucionar problemes.

Jo no sóc un progre de manual, i els temps han canviat radicalment d'ençà 1979.
                        Vosaltres no lluiteu contra el feixisme islàmic, que és un greu perill a l'horitzó.
                        Ni contra el feminazisme misàndric, un greu perill per a l'estabilitat familiar i la demografia, així com per als drets civils.
                        Després foteu una etiqueta simplista als qui enfronten aquests nous perills, i us quedeu tan amples.

Però els de la meva generació passàrem pels temps durs del franquisme, el Tejerazo, la crisi de míssils a Europa...
                        Vam lluitar molt, tant que els progres d'aquesta generació probablement no us ho mereixeu, per desagraïts que sou.

Les sigles d'EUPV les demanaren IU a UPV quan jo ja no era a UPV.
                        Ja no en feien ús, per què les havien de voler? 
                        De què vols "acusar-me" més? 
                        Jo no vaig matar Kennedy, eh?

Ben fet, això de l'enganxina! 
                      Si m'has llegit, i tens dos dits de front, hauràs vist les critiques que li faig al postfeminisme, però no cauré en mans de masclistes, islamofòbs i demés com tu.

Jo crec que al PV es podria fer una espècie d'EUPV indepe, el BNG vaja, o EH Bildu i que al PV ha d'agafar gent de l'EI-CUP i ERPV. Passa que el sistema polític catalunyés ho impedeix i té massa influència al PV, per mi això és una visió regionalista, que no pensa en clau nacional, adaptada al PV. I sigues tu, UPV o qui siga sempre he pensat que va ser una gran errada regalar-li les sigles.
                      Jo no he caigut en mans de masclistes i islamòfobs, sinó que tu has caigut en mans políticament correctes i multicultis.
                        La dura realitat que no voleu veure:
                      https://pbs.twimg.com/media/DrGReDyWoAAbFtv.jpg

Collons, quina mania! Que jo no he "regalat" cap sigla! A mi m'ho contaren quan ja ja no era d'UPV.
                        A més, jo no tinguí mai cap document de les sigles, no fotem!

El problema de l'independentisme al PV no és de partits, és de base social.
                        No hi ha prou base social independentista perquè l'independentisme només pot crèixer fort allà on hi ha transversalitat, i la major transversalitat possible és una Església nacional (que existeix al Principat i a Euskadi, però no al PV ni a Galiza).
                        Per això els espanyolistes mascarats sempre estan atacant l'Església (seguint ordres de qui ho entenen).
                        I si l'esquerra els hi segueix el joc el que està fent és carregar-se la transversalitat, ja que la majoria de valencians s'autoidentifiquen com a catòlics.

Vosaltres voleu començar la casa per la teulada.
                        Si no hi ha votants independentistes, tant se val que fundes un partit indepe com mitja dotzena, perquè no tindrà vots.
                        I anar a eleccions no ix barat.
                        Què han fet al PV ERPV, la CUP, Estat valencià, etc...? 

Jo ara no sóc d'esquerres perquè les esquerres actuals no són realment ni esquerra ni progrès. L'erren massa. Tant, que fomenten de rebot el vot d'extrema dreta.
                        Els de la CUP no voldrien anar mai amb ERPV. De fet no volen anar ni amb si mateixos, ja que no es presenten a eleccions.
                      Collons... que reaccionari que ets. Ja t'he dit que sóc molt crític amb el postfeminisme i l'islamofòbia em sembla perillosíssima camuflada en l'excusa d'anar contra l'islamisme, vols acabar com Vox, o què? Per això si que no passe. 

L'Església ja no pinta res al segle XXI, això que dius no té ni cap ni peus. ERPV i CUP (la resta de partits neoblavers són frikades) té a dia de hui 22 regidors. 20 ERPV i 2 CUP, la base de vot indepe és petita però 50-60 regidors podrien tenir, una mínima infraestructura política i sobretot visualització. És eixa la clau.

Els de la CUP són un partit regional, jo sempre els ho dic, catalunyés i punt. Si tingueren una visió nacional veurien que l'única manera de visualitzar l'espai indepe i d'esquerres al PV és anar tots junts. Poble Lliure ho podria entendre, el que passa és que Endavant maneja el cotarro al PV i a la CAC té molta influència. Però les coses canviaran, de fet poc a poc estan canviant tant allí com ací. A més és lògic que la "moquetització" de Compromís i el desencant de certa gent, en un futur, no massa llunyà, comence a visualitzar-se en eixe espai polític.
                        El dogmatisme progre i la vostra deixadesa davant perills tan greus és la que espanta la gent i l'espenta a votar dreta.
                        Sou els progres els qui feu pujar el vot feixista, igual que els comunistes el feren pujar als anys 20s i 30s amb els seus greus errors.

Sou uns irresponsables que tanqueu els ulls a un perill molt evident (tant com aquells troians que deixaren entrar el Cavall dels grecs):

L'Església pinta molt més del que suposes.
                      Es una organització mundial de les més fortes.
                      Té innombrables ONGs i ramificacions.
                      A l'Estat tenen contactes extensíssims al més alt nivell.
                      Eduquen la burgesia als propis col·legis privats.
                      Va cada diumenge més gent a missa que a qualsevol manifestació o míting.
                      Tenen molts més afiliats i activistes que qualsevol partit.
                        El fet que això ho minusvalores ja demostra que no saps el terreny que xafes.

Jo us anime a crear el Bildu-BNG eixe que tu vols crear.
                        Però no m'ho contes a mi (ja que jo no hi haig de participar), busca gent, com nosaltres vam fer per crear UPV.
                        Estaria bé que hi haguera un partit independentista d'esquerres al PV (encara que jo no em crec que ERC-ERPV siguen independentistes, ni la direcció gaire d'esquerres). 

"Endavant" són uns fanàtics i deuen anar plens d'infiltrats. D'"Arran" o del SEPC ja ni en parlem: encara pitjor. Els de "Poble Lliure" són més raonables o, almenys, més patriòtics, més a estil l'esquerra independentista dels 80s-90s (encara que tinguen també tots els dogmes progres).
                      Ja desbarres i és tard... però vaja, parles de progres i no sé què (jo no sóc progre, sóc d'esquerres!) i després dius que no hi ha que criticar... i no ho fas tu indirectament de Compromís?  Que eixos si són progres.

PD. Progres=PSOE=Compromís. Centre-esquerra com t'he dit.
                        Cadascú pel seu carril i no us barallareu: hi ha electorat d'esquerra, de dreta, de centre, de centre-esquerra...doncs cadascú que treballe el seu hortet i que no perda energies atacant uns altres valencianistes, com voldrien aquells que ens desitgen morts i soterrats.

Per què no fas als valencians, ací al Racó, la proposta eixa del Bildu-BNG valencià dels teus ensomnis?
                        ACTUA EN POSITIU, SIGUES CREATIU.
                      http://blocs.mesvilaweb.cat/mrocar/?p=254319
                        Viu i deixa viure, home.
                        Els altres també fan la seua faena en el seu sector.

A mi me la bufa totalment que digueu que Compromís és de centre-esquerra com qualsevol altra cosa, perquè allò que compta al final són els fets i els resultats.
                        ERC també es fa dir independentista i no ho ha demostrat.
                        Les etiquetes es posen molt fàcilment però sovint són disfressa per embadocar apardalats que viuen de dogmes estantissos.
        • VIcent1979471 4👍 137
          Eixe lo únic que ha sigut en sa vida és un panxacontenta vividor... No té ideologia ni decència.... Eixa persona no és de dretes, sols és d'omplir-se la butxaca...  Un sinistre personatge al qual ja el definiren com "l'escoria del valencianisme"
    • A la lluna de València373 2👍 196
      Si, i també amb el PNB... això no ho dius, eh bandarra??
    • rlborinot5.630 11 379👍 2.306
      Aquest Espadaler és esperpèntic. El que pot arribar a fer una persona per estar a la fotografia.

No ha entrat al PSC? Doncs que fa donant suport a un partit, més de la corda del seu fins fa pocs anys...
  • Roderic16.445 14 106👍 8.057
    Extrem centre.
    • sbarpa_941.812 5 891👍 799
      Deixar l'independentisme/ nacionalisme únicament en mans de l'esquerra és un suïcidi. Calen partits de dretes i molt de dretes que siguin valencianistes o catalanistes, perquè el descontent que s'està produint i l'auge de la dreta dura sinó se'n va tot cap a partits espanyolíssims. Cal un Vox català i valencià no blaver, vaja.
          O parim partits de dreta i d'extrema dreta autòctons, o ens els enviaran empaquetats de Madrid per anorrear-nos.
          Perquè una dreta autòctona sempre serà molt més suau amb el poble autòcton que una d'estrangera.
          L'extrema dreta a Croàcia fou la punta de llançar front a Sèrbia, per exemple.

Així que ja podem els indígenes començar a a despavilar i tancar amb 9 claus la ideologia de gènere, el plastelinisme, la cristianofòbia, l'ultraimmigracionisme, el filo-islamisme, l'enrabiament estèril permanent i resta de bogeries políticament correctes.
      • Roderic16.445 14 106👍 8.057
        Els racistes podeu votar partits fatxes com heu fet sempre però hauríeu de deixar-vos de fer palles perquè mai no embrutareu el nom de l'independentisme català.
            Tu vols un independentisme coix que no eixampli la base social.

I regalar tot el vot dretà a partits espanyolistes perquè ens aixafin millor.

Tot país normal té dreta i esquerra, però vosaltres voleu fer un país anormal que no pugui defensar-se amb les dues mans.
  • GonexarUsuari sumador9.574 15 223👍 2.472
    Doncs que no es menjaran un torrat.
      Anaven a menjar-se el món... 

PD. I per més inri no només se'n va la meitat del partit sinó que acusen als que es queden de catalanistes
        Són excuses per a no fer-se càrrec d’un partit complicat. 
          Jo no m'alegraria de les desgràcies alienes.
          Ningú no està per tirar coets.
          I ERPV tampoc.
          Després si algú es burla d'ERPV te'n queixaràs.
          Una miqueta de bon rotllo, vinga. No és tan difícil!
          Ja t'ho vaig dir i t'ho torne a dir. Més amunt hi ha qui es burla d'ERPV i tu no has obert la boca. Potser jo simplement pague amb la mateixa moneda, t'ho has fet mirar?

PD. I no sóc d'ERPV, ho torne a deixar clar, però són prou més dignes que tots aquests...
              Jo he defensat moltes voltes el dret d'ERPV a presentar-se al PV.

No seguisc tots els fils a tothora, no puc contestar a TOT.

No guanyaràs res fent el que fas. I ho saps.
              Criar mala sang, això sí.
              Intentar evitar la crítica política és d'idiotes, estem a un fòrum d'opinió, saps?
                  Una cosa és crítica constructiva i una altra molt distinta agror i burla destructives.
                  La segona opció és mesquina i antipatriòtica.
                  Et torne a repetir, perquè quan es fa d'ERPV (en aquest fil, no vages dissimulant) no dius ni mu? La crítica és contundent, ho reconec, però no destructiva. Ara, si no t'agrada posat fulles.

PD. A mi em sembla que tu estàs clavat en això de DV si tant eixes a defensar-los...
                      No estic clavat ni en DV ni en res, sols que veig que hi ha espai electoral per a DV i fóra una bona opció per assegurar l'ensenyament del valencià i parar els peus a la dreta espanyolista.
                      Per a ERPV, ara per ara, no hi ha espai, aquesta és la diferència.
                      He defensat sovint ERPV al Racó i tu mai no m'ho has agraït, això ja et retrata.

Però ja veig que ni ets patriota ni tens sentit d'Estat, el teu nivell és de les enemistats fratricides.
                      Entesos.
                      DV s'acaba de partir en dos acusant el "sector regionalista" de catalanista al "sector nacionalista" (el que pacta amb Unió eh! no parlem del PDCat ja veus tu!) i tu dius que tenen espai? No hi ha espai per la dreta autòctona al PV, l'únic lloc on tenien era amb el Bloc quan anava de centrista... però clar, ara amb Compromís pilotada pels ex-EUPV d'Oltra s'han quedat amb el cul a l'aire.

I això és crítica política, ni enemistats fraticides ni palles mentals igual que tu dius que "ERPV no té espai" i jo no et dic que sigues poc patriota o busques enemistats fraticides... no sigues babau i ens idiotitzes, xiquet!
                        Ets un agre i un destroyer i de l'agror no es fa país.
                      Que no cola xiquet. Què tu fas crítica política i pots eixir de rosetes i els demés no? Ets un hipòcrita, tu dius que ERPV no té espai i jo dic que DV no té espai i tu no ets destroyer ni agre? Quanta hipocresia...
                        El fanatisme i l'odi, com les mosques, només veu en dues dimensions.
                        Però la realitat és molt més complexa i variada.
                        El poble valencià necessita sinèrgies, no agrors ni odis fanàtics.

Les teues malícies no tenen res a envejar de les dels blaverots.
                        Ganes d'arruïnar encara més el País Valencià.

Quines palles mentals et fas, plenes de paraules grandiloqüents. 

A vore si et queda clar. Ja m'agradaria que aquests li robaren vots a PP i C's però és que no tenen espai i no passen de ser els Duran i Lleida valencians. Jo no els critique per la primera cosa sinó per la segon i en tinc dret de fer crítica política d'això segon sense que vinga cap hipòcrita a dir-me maliciós. Perquè jo l'única agror que veig és la teua en dir això...
                        En aquesta darrera has estat una mica més raonable i matisat (de tota manera una til·la sempre ve bé ).
                        Un país en divisió interna constant no va enlloc, no pot ni començar.
                        No ho fem encara més difícil.

Publicitat

Fòrums

• 9.204.435 missatges
  • 217.855 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat