Fòrum

Espanyolista agredeix un home mentre arrencava llaços grocs i alhora que profereix insults antisemites

Screen 3.864 1 531 👍 1.836

Que corri, ja que els insults antisemites és una de les poques coses que fa moure el cul a la comunitat internacional... 

Espanyolista agredeix un home que l’enregistava arrencant llaços grocs

L'home estava despenjant els llaços nuats aquell matí en una marxa a favor de l'alliberament dels presos polítics

Un home que arrencava llaços grocs a Pineda de Mar (Maresme) ha agredit un veí mentre li proferia insults homòfobs. L’home estava despenjant els llaços nuats aquell matí en una marxa a favor de l’alliberament dels presos polítics quan ha advertit que un ciclista l’enregistrava en el mòbil. Llavors, l’ha amenaçat de ‘clavar-li una pallissa’ mentre l’insultava i mirava de fer-lo fora. ‘Jo sóc a Espanya i als jueus, merdes i pocavergonyes que es dediquen a fer això perquè estan jubilats i tenen una paga…’ ha dit just abans de clavar una plantofada al veí.

https://www.vilaweb.cat/noticies/video-un-espanyolista-agredeix-un-home-que-lenregistava-arrencant-llacos-grocs/

Respostes

Configuració
  • Baluard de Sant Clara 1.316 2 👍 1.954
    És el problema que no quedi clar, que aquest senyor és un estranger que a Catalunya pinta entre poc i gens. 
  • TonixCat 3.686 7 557 👍 2.154
    Jo lo donaria un clavell... 
  • Mcasas 8.754 12 249 👍 3.289
    Davant les amenaces no tindria tanta paciència jo.
    • Jaume_I 14.838 10 131 👍 6.909
      Ho subscric al 100%
    • Goiat 123 👍 50

Totalment d'acord!
      Tanmateix, tampoc crec que sigue així arreu del territori Català. La majoria d'aguets casos passen a les ciutats, on la població és més dividida i l'unionisme arriba a siguer-hi majoria en molts casos. A més, els catalans de ciutat -perdoneu que ho digui- trobo que són molt més fleumes en aguet tema(i en general), i per tant molt menys disposats a barallar-se (això és el que crec jo )
      Si hagues passat el mateix en el meu poble, per exemple, de ben segur que l'home agueix s'en hauria anat amb el nas trencat o el cap obert (una mica exagerat això). Només per posar un exemple, ací amunt, de menuts ens llançavem quers dels grossos uns als altres o cap als que pujaven de la ciutat els caps de setmana, simplement per jugar. I a un poble del costat, a Tor, es van matar entre dues families per una muntanya, de fet crec que van fer un libre d'això(?)

Ara en canvi, els figafloretes de l'ANC diuen que els Catalans sempre hem sigut una gent de pau, multiculti, acollidora i mai li fariem mal ni a una mosca. Això potser serà veritat a Barcelona, tanmateix ací amunt (i altres indrets de la Catalunya rural, segurament) encara que puigui sonar malament això per als modernillos, som barroers i tancats(i també lleigs). És la realitat i tampoc m'en orgulleixo, tanmateix som tan catalans com els catalanets de pau i cosmopolites que descriu l'ANC (de fet, potser encara més, ací gairebé tothom que conec té al menys els dos cognoms catalans).

en fí... em fa vergonya veure aguets videos i l'actitud de cuck amb la que actuen els que graven.

mode rant: OFF

• PeixVerd 13.147 6 157 👍 5.805
        I és veritat el que dius, per norma general a les ciutats som molt més "agressius" els que formem part de la comunitat castellanoparlant. És cert també que som d'entorns molt més analfabets i marginals per norma general, tot s'ha de dir. Però jo això que dius ho he vist molt patent a la universitat. Els meus companys de Barcelona són molt... no sé com dir-ho, civilitzats, suposo. Jo en canvi sóc el que sempre respon malament si passa algo, molt més predisposat al conflicte.

Però és normal, l'entorn fa molt, també. 
    • maori 12.854 3 161 👍 5.970
      Home, tant com glorificats...molts espanyols encara els diuen "etarres"...
    • llamp 48.207 17 10 👍 11.828
      Sobre el video no anava com expliques.

Quan el enano s'acosta a càmera es percep que hi ha una diferència d'alçada i l'home evidentment s'ho replanteja.

La diferència d'alçada és important quan tractres amb espanyolistes Delta Force perquè no et poden arribar a donar un cop de genoll als collons ni el seu favorit, el cop de cap (de crani en el seu cas). El enano va considerar prou bé la seva situació. A curta distància és quan son perillosos

I el "tú tòcame" és de manual perquè si vas tu i comences ja tens denúncia i tota la fiscalia esmolant les ungles. Acabem de tenir el cas de Viladecans -sigui cert o no ja n'estan parlant per les espanyes.
  • Desconfiat 3.945 3 524 👍 4.168
    És el que ens toca per haver perdut. 
  • Rolf Steiner 12.250 10 166 👍 4.519
    No cal gravar, només cal endinyar-li un bon cop de puny.
    Si pot ser enfonsament del tàbic nasal, és el més recomanable, però pacíficament.
  • Gratacel 4.721 6 456 👍 561
    La demografia és la nostra amiga
  • Oscar lo Roig Usuari sumador 23.377 14 52 👍 466
    La quota de vídeos rebent em pareix que ja està coberta.

Millor avisar a grups locals de Whatsapp d'alertes ultra i acudir amb superioritat numèrica. Perquè qualsevol tarat trau una navalla o pega una mala espenta i et desgracia la vida.
  • rlborinot 5.511 11 392 👍 2.055
    Hem de reconéixer que entre els nostres, hi ha molt freak, perquè mira que deixar-se agredir per alguns pocapenes dels quals s'han filtrat imatges...

Després veus un altre vídeo d'aquests, un indepe hi surt desde una moto, ensenyant una bandera de 'Democràcia' (i a més amb la seva nòvia de paquet!), davant una manifestació espanyolista de centenars de persones. Òbviament li treuen la bandera, i encara té sort que els de seguretat de la mani, el salven d'uns agressors que anaven a per ells. Com es pot ser tant burro i innocent?. Què s'esperava davant d'aquesta gent?.

Que cadascú lluiti, quan i com cregui convenient, però només dic que l'espanyolisme més violent només entendrà i et respectarà amb el seu propi missatge. Prou de tanta innocència.

Em trobo jo un cunyat d'aquests provocant-me, com el de la foto que encapçala la notícia, i se'n torna al pueblo sense viatge de tornada, del cop de puny que s'endú. Serà que no em trobo mai en aquestes situacions?
  • Murri1714 2.165 5 806 👍 2.432
    És molt fàcil fer-te el valent quan saps que tens la policia i els jutges de part teva. A més aquest del video fa tota la pinta de policia nacional o picolo retirat ("circulen, circulen!").
  • Lucky Luc 991 1 👍 1.030
    Copio un missatge que he escrit en un altre fil:

Entreneu arts marcials. Si no tinguessim aquest aire de gallines porugues quan ens ve un d'aquests ximpanzes espanyols no hi hauria tantes agressions.

Les arts marcials son tot beneficis, posen en forma, enforteixen, ajuden a donar autoconfiansa i estar preparat per qualsevol conflicte. Jo personalment tinc experiencia amb karate i ara em posare en serio amb Muai Thay.

Com ja s'ha dit, les osties com a pans es ben possible que acabin arribant, i llavors agraireu tota preparacio. 

Repeteixo, entreneu arts marcials.

Publicitat

Fòrums

• 9.158.067 missatges
  • 216.211 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat