Fòrum

Es pot ser feminista i que la teva superior sigui dona?

Gesta_Comitum26.465 14 42👍 1.242
Fil per debatre alegrement. De moment no dono posició.

Respostes

Configuració
  • tolomón10.615 10 198👍 7.053
    La comparació amb qualsevol altra lluita per un dret et dóna la resposta.
  • Anònim1016.508 6 106👍 15.425
    Es pot ser anti-racista i que el teu superior sigui negre?
  • dumis1.851 5 880👍 1.132
    Mare meva veig que esteu més malament del que pensava.. Que bé que existeixi Internet, surten totes les misèries 
  • __32519__170👍 88
    ....em fa l'efecte que la confusió ve de que ja ningú sap que es el feminisme.
  • Un_senyor_damunt_un_ruc2.395 2 750👍 1.950
    El feminisme no es pot posseir, és un fruit del pare posmodernisme.
  • Aldalar15.324 14 125👍 2.591
    Segons el nou feminisme interdisciplinar, basat en un absurd càlcul de privilegis i opressions diversos com qui omple una fitxa de rol amb bonificadors i penalitzadors, no. Cal tenir en compte que aquest feminisme postmodern té en consideració totes les formes d'opressió excepte l'única real, l'explotació del proletariat per la burgesia. En aquesta premissa que dius no hi hauria forma d'opressió, encara que a la treballadora la fessin treballar 14 hores diàries 6 dies la setmana per cobrar 450€.
  • Capità·carxofa2.860 1 669👍 7.727
    He tingut força males experiències. Gairebé sempre ha acabat derivant cap a l'assetjament sexual, amb comentaris, tocaments, etc. que com que sóc un home esquivo sense donar-hi importància (o fins i tot hi veig reconeguda la meva vàlua no només com a treballador sinó com a objecte sexual).

Però no crec que sigui per una condició intrínseca de les dones sinó per la necessitat de control, que una dona en certs ambients transforma en una hipersexualització invasiva de si mateixa. En espais més col•laboratius he tingut molt bones experiències amb lideratges femenins.
    • __29625__9.507 2👍 2.000
      Gairebé sempre ha acabat derivant cap a l'assetjament sexual, amb comentaris, tocaments, etc. 

Com les dones del racó? que deies que mullaben les calçes per tu....i després quan et veuen en persona, lo que et tenen és fàstic?  

De veres, que el psiquiatra no errà , quan tu comentaves per ací que errà en diagnosticarte..no, creume, no errà. 

No't diria rés de la teua enfermetat, si no fora per l'actitut fastigosa que portes per este forum dia sí dia també, tu i la treua troupé de retrasats, el que insulta als pares d'altres com si tinguera 12 anys, el que no es creu que una dona tinga sexualitat, i el el que parla coloquial en els seus amics..quina tropa de retrasats.
  • Anònim1016.508 6 106👍 15.425
    Evidentment que tingui sentit no implica que ella estigui més oprimida que tu, així com en el cas del negre tampoc ho implicaria. Que hi hagi masclisme o racisme social que afecta determinats col·lectius no implica que tu, per molts altres factors diferents puguis estar més discriminat, oprimit o el que sigui que gent d'aquests col·lectius. Coi, no és tan difícil d'entendre. Un català o un kurd adinerat no deixa d'estar oprimit com a català o com a kurd per més que un espanyol o turc pobre i explotat pugui estar més oprimit en general.

PD: que quedi clar que jo no em considero feminista (tampoc anti) perquè tinc els meus propis raonaments i no segueixo la doctrina del bon feminista, per tant seria inacceptable pel feminisme oficial que m'hi inclogués, només critico la lògica que insinues.

PD2: les comparacions amb negres i catalans, no us les prengueu com equivalents absoluts, només els poso com a exemplificació de perquè no té sentit aquesta lògica.
    • Gesta_Comitum26.465 14 42👍 1.242
      Em sembla raonable això que dius. La veritat és que ho veig força així dsp de raonar-ho. De totes maneres aquestes coses, celebro que el fil de moment està sent força constructiu. 
      Jo tp em considero feminista i si ho fos suposo que fatal però potser parteixo de la base que només hi ha un tipus d'opressió, no en faig cap mena de jerarquització.
  • AviVicenç15.149 5 128👍 1.880
    El que el superior sigui dona, home, o ves saber que, que de tot hi ha i no d'ara, només es pot valorar si jutjem la seva eficàcia, no el seu sexe.

ÉS cert que fins ara les dones que han arribat  a presidir estats, Grans corporacions, etc. tarannà progresista poc, més aviat se han arrenglerat en actituts ultra conservadores.

El PP pot dir que sempre a tingut dones a primera linia, però amb quin perfil ideoligic?

El Pesoe en ha tingut menys, però també ...

Que a dia d'avui les dones surten molt més preparades de la Universitat, Escoles profesionals, etc. és un fet i a molts homes costa d'asumir-ho
  • AviVicenç15.149 5 128👍 1.880
    I tant. A casa malgrat he de tenir sempre la última paraula, com no pot ser d'altre manera, Manar el que és diu manar a casa manà l'Àvia____

Jo podre ser el "intel·ligent", però la llesta és ella i continuo sent feminista malgrat tot
  • KasatKa7.646 13 280👍 1.118
    Sí. Si entenem com a feminista buscar acabar amb la falta de drets o l'excés d'obligacions que una dona pot tenir per ser dona i que un home no té. (i amb això no s'ha d'oblidar que també ho hem de fer a la inversa)

Si amb ser feminista et refereixes a la merda postureig modernillo d'ara, també ho pots ser, feminista d'aquests, i que la teva superior sigui dona, o sigui la condició que sigui, perquè com per ser-ho ja de per sí has de ser idiota o voler fer simplement postureig, no t'influeixen en res les situacions en les que et trobis.

• Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.208.514 missatges
    • 218.003 temes
    Fixa la barra dreta
    Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
    més votats

Accedeix als fils més votats
    Publicitat