Fòrum

Això és més potent que un opiaci

Astralcat3.464 2 586👍 2.975
No puc dir res. Com articular tanta violència amb paraules.

Junqueras-Telecinco-Ana Rosa Quintana.

A la merda.

Junqueras, sobre la presidència de Puigdemont: ‘És obvi que l’estat no permetrà que sigui efectiva’

En una entrevista a 'El programa de Ana Rosa' de Telecinco

El president d’ERC, Oriol Junqueras, no veu clar que Carles Puigdemont pugui exercir la presidència de la Generalitat des de Bèlgica, ‘perquè és obvi que l’estat no permetrà mai que sigui efectiva’. Ho ha dit en una entrevista que ha respost per carta a ‘El programa de Ana Rosa’ de Telecinco. El programa no mostra quina és la pregunta, però en el vídeo la formula així: ‘veu possible que governi des de Brussel·les i sense llibertat de moviments?’ I la resposta de Junqueras és: ‘El problema no és si es pot o no. El problema és i seria una presidència efectiva. I és obvi que l’estat espanyol mai no permetria que fos efectiva. Aquí rau el problema’.

El vídeo continua així: ‘Sense poder dur a terme una presidència efectiva, continua Junqueras considerant-se un candidat a la presidència vàlid? O ha canviat d’opinió?’. La resposta de Junqueras: ’Jo no he perdut els meus drets, que se sàpiga. Els tinc tots. O sigui que, de vàlid, segur. Però dit això, penso que d’entrada no em correspon. En qualsevol cas, la prioritat, des del meu punt de vista, ha de ser sempre recuperar el govern’. Reivindica tot seguit la figura de Marta Rovira, de qui diu que ‘és una gegant, una persona en la qual tots confiem.

https://www.vilaweb.cat/noticies/junqueras-sobre-la-presidencia-de-puigdemont-es-obvi-que-lestat-no-permetra-que-sigui-efectiva/

Respostes

Configuració
  • Desconfiat3.982 3 523👍 4.221
    Junqueres al minut cero d'estar a la presó es va posar a resar. 
    • Gínjol14.610 3 133👍 4.767
        Segur que pregarà tots els dies.

“Deixeu-me dur Vostra Creu per Irlanda, Senyor!

Que l’hora del seu judici és arribada,

I les angoixes i penes del sacrifici

Poden ben bé ser enteses per companys estimats.

Tanmateix, Tu, Senyor, pren-me d’entre la gentada que s’hi ofrena,

N’hi ha a muntó, de lluny, menys preparats,

Tot i que ansiosos: tots ells hi són, a mort,

Que Irlanda ha de ser guardada.

Deixeu-me dur Vostra Creu per Irlanda, Senyor!.

Els meus afers en aquest món són ben pocs,

I poques les llàgrimes que per mi rodolaran,

Quan seguesca el meu camí devers Tu.

Guarda, guarda’ls per als seus estimats:

El germà, el fill i el pare,

Que la causa que estimem no ha de morir mai

A la terra del desig del cor nostre.

Deixeu-me dur Vostra Creu per Irlanda, Senyor!

Per Irlanda, feble, amb llàgrimes

Pels vells del front ennuvolat,

I el nin de tendra edat;

Per les llars buides de llurs planes d’or;

I per les esperances de llur futur, també!.

Deixeu-me dur Vostra creu per Irlanda, Senyor!.

Per la causa d’en Roisin Dubh »

(Himne cantat a esglésies irlandeses durant la guerra de la independència contra l’Imperi Britànic, 1919-1922).

• Ballester7.475 7 288👍 2.432
    Resum: a en Junqueras no li fa res apartar-se abans de fer doblegar el país per tenir el càrrec que li correspondria.
  • llamp48.400 17 10👍 11.991
    No li doneu voltes

"El estado" no permetrà absolutament rés.

El "estado" ja va poder tombar les Lleis del Parlament i podrà tombar el que li asembli

"El estado", amb 155 o sense, fiscalitzarà tot i cada un dels pagaments que faci la Generalitat de Vichy

El Estado" ja ha tastat la sang dels piquets d'afussellament judicials i continuarà fruint-ne, i vinga fiances i embargaments

Per tant el que cal dir alt i clar és que "Vale, aceptamos pulpo como animal de companyia" i que com més facin més càrrecs acumularan en la seva Causa General a la que podrem encausar al mateix Rei -per voluntat de Franco- espanyol fins a l'últim escanyavelles de la policia i militars.
    • Gínjol14.610 3 133👍 4.767
        Les autoritats són posades per Déu, segons com sigui el poble.
        Si el poble és fatal, les autoritats són igualment fatals. Hi ha una estreta correlació.
        Si el poble desafia Déu amb insolència, doncs ja us ho podeu imaginar.

Quan convencereu Déu que cal remoure eixe "Estado", la independència caurà com a fruita madura.
        La "palanca" per deslliurar-se de la tirania és la conversió a Déu, tant si ho voleu creure com si no, tant si us sembla bonic com si preferiu tirar flamerades pels queixals.

Naturalment, molt havien de canviar els raconaires quan potser no en tenen gens de ganes, però les ganes les planta també Déu com una llavor, sols cal demanar-ho i acceptar-ho: la dinàmica vindrà per si mateixa.

“Vós sou misericordiós, Senyor, i voleu salvar-me.
      Jo sóc incapaç d’escapar de les mans dels enemics sense el vostre ajut”
        (Isaïes l’Anacoreta, s. IV-V, Scete, Egipte, a “La guarda de l’intel·lecte”).

• AltairRC1.930 860👍 1.293
    La Marta Rovira una gegant. Crec que ja està tot dit.
  • Xicoira3.152 2 629👍 2.794
    Si fos un opiaci al menys treuria el dolor de les setmanes passades.
  • cobertor1.010 2👍 838
    Què fa Junqueras concedint entrevistes a Ana Rosa??
  • cathalà22.232 11 58👍 5.104

Si la Marta Rovira és presidenta jo m'exilio a Brussel·les  
  • Picany7.240 10 297👍 1.793
    Catalans, val més que no us rebaixeu a parlar en castellà i tenir cap mena de contacte amb els desinformadors madrilenys.
  • malllamplll_3.508 2 583👍 2.284
    Veig que sap què és el 155. Hi ha persones i organitzacions que semblen no saber que els piolins existeixen ni qui mana a La Generalitat

Publicitat

Fòrums

• 9.175.459 missatges
  • 216.780 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat