Fòrum

Noies i nois del racó, no creieu que amb això del sexe tan ràpid el romanticisme s´està extingint? Hi té a veure?

cristinon 18.094 8 85 👍 742
Bon dia a tothom.

Respostes

Configuració
  • Gattara 261 👍 171
    Hola!
    Jo crec que com diu la meva companya Turanga_Leela més amunt una cosa no va renyida amb una altra.
    De totes maneres, el romanticisme és un concepte molt eteri que s'ha anat adaptat/modificant al llarg de la història de la humanitat i engloba molts aspectes de la nostra visa.
    Cal replantejar i redefinir que és romàntic i que no avui dia.
    Hi ha conductes o tendèncie que pel concepte que tenim avui de les relacions poden ser ofensives per algun ésser amb qui ens relacionem sovint.
    Crec que per això cal sempre parlar amb la nostra parella/parelles i exposar els limits o les expectatives que podem considerar romàntiques.
  • Daixonses 1.136 12 👍 237
    De fet si gires la truita és a l'inrevés. Estic d'acord amb el Llamp quan parla de la mort del romanticisme hipòcrita.

Al segle XIX, per exemple, es feia molt la cort sense poder accedir al sexe fàcilment, amb la qual cosa podies ser romàntic amb algú que, potser, a la llarga no t'hi avenies en aspectes més íntims.

El romanticisme actual és més complet, més difícil, però alhora més genuí. Per mi el romanticisme bo és el de cos i ànima. Hi ha molt romanticisme antic, d'arrel platònica o d'idealisme alemany, que ha arribat fins avui i ens segueix fent molt de mal.

L'amor romàntic es pot aconseguir follant a la primera o a la segona... reivindico el romanticisme de la pell, tant com el de l'ànima... però no pot ser amb qualsevol, sobretot si ets un paio o paia una mica complex (com acostumen a ser els romàntics).

Sentit i sensitivitat han d'anar junts. L'amorosiment que diu el Gínjol o el cardar amb tendresa que també s'ha dit més amunt, no passen amb qualsevol que trobis, així que paciència. I si no ho trobes, no desesperis, pots veure altres coses en una companya sexual o en una companya idealitzada... però un cop trobes la persona que ho té tot, ja és el màxim del romanticisme... i el sexe ràpid/freqüent està asseguradíssim 

Publicitat

Fòrums

• 9.088.528 missatges
  • 214.025 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat