Fòrum

La CUP de Barcelona són retardats mentals.

Benfresc12.200 5 167👍 10.141
Però molt e, blanquejant el gihadisme d'aquesta manera.

Jo me n'alegro que pelessin aquells joves.

http://www.elpuntavui.cat/territori/article/10-administracions/1336722-rovira-cup-ratifica-al-jutge-les-acusacions-als-mossos-pel-17-a.html

Respostes

Configuració
  • oprimit18.331 14 86👍 8.136
     notícia?
  • EstatpropiUsuari sumador160.204 10 1👍 25.315
    De què coi parles?
  • Roderic16.110 14 109👍 7.787
    M'has convençut, votaré PdCat.
  • Jaume_I15.145 10 126👍 7.390
    Tindrem algun dia polítics inteligents?
  • Marc Espasa15.717 13 118👍 3.924
    L´últim que van matar enmig d´uns camps, sense població al voltant i quan ja se sabia que els cinturons d´explosius dels altres eren falsos, la lógica diu que s´hauria pogut detenir.

• Titivil565 4👍 263
    Quanta raó. Tot això de tenir dret a un judici està sobrevalorat.
  • Xulomander5.923 3 356👍 6.311
    No és pas cap novetat.
  • Murri17142.372 5 756👍 2.708
    Com que no tenim prous problemes amb Espanya ara anem a fer de defensors de les vides dels assassins de la jihad. No tenim remei, sempre  amb el lliri, sempre intentant ser les millors persones del món.
  • AltairRC2.063 1 821👍 1.434
    Es refereix a les veïnes.
  • anselm_turmeda6.081 10 350👍 3.841
    Només a Barcelona? Per altra banda, tens raó, però crec que al que van matar sol a les vinyes, l'haguessin pogut detinir perfectament. Algú tenia por que parlés i arribéssim a saber coses que no interessen?
  • autokrator11.932 2 170👍 7.623
    No cal insultar però vaja, com per fer una reflexió. 
  • StoichkovUsuari sumador14.176 14 141👍 2.462
    La CUP a Barcelona és molt fluixeta sí, a l'Ajuntament estan fent un paper bastant lamentable...
  • LesttattUsuari sumador37.384 11 17👍 12.057
    No es només CuP Barcelona.

Es TOTA aquesta Candidatura, i TOTES les seves i diferents organitzacions,  que porten temps defensant a  aquests terroristes islamistes, i a la cultura que els representa, mentre van llençant merdes contra una nostrada tradició cristiana.

• malllamplll_3.553 2 575👍 2.330

Fent votants
  • malllamplll_3.553 2 575👍 2.330
    "Retardades"  Ets un masclista upressor
  • Gesta_Comitum26.463 14 42👍 1.239
    A veure té raó, de totes maneres cadascú és com és.
  • Anònim1016.355 6 108👍 15.129
    Jo, contra la postura general de la població, també defenso que es detingui els gihadistes, o qualsevol deliqüent que representa un perill imminent, abans que no pas matar-los, i que tinguin dret a un judici just. Ara bé, cal conèixer les circumstàncies, si els gihadistes es van negar a abandonar una posició amenaçant i representaven un perill incontrolable de cara a la policia, però especialment de cara a la població, és lògic que se'ls disparés, tot i que sempre és preferible en zones no vitals. Les declaracions de la CUP en aquest sentit són impopulars i contraproduents a nivell electoral, però el pitjor són els termes en què s'expressen, "aquells joves", uns termes que tendeixen a remarcar allò amb connotacions més positives. Benzina per la demagògia reaccionària. En cap cas hauria fet aquestes declaracions, especialment perquè em penso que els Mossos van disparar amb previ avís donant-los la oportunitat de rendir-se i ser capturats. Tanmateix em sembla malament que vagi a judici per una opinió.
  • Canyadesucre9.577 3 223👍 14.549
    Aviam, que per molt que dugui el serrell del Jim Carrey no deixa de ser una nena de casa bona. Sap que pot dir qualsevol ruqueria que els papás li pagaran la multa.
  • anseso20.850 8 69👍 3.775
    Ara resulta que hem de ser bons i comprensius amb els que maten persones indiscriminadament i els haurien de detenir i jutjar, amb la consegüent despesa i alimentar-los anys i anys fins que surtin de presó al cap de poc temps. Com ha canviat el món...
  • cathalà22.393 11 58👍 5.300

Es tracta de defensar allò indefensable 
  • Hades27.317 9 37👍 18.817
    Mare meva...
  • ansar17.281 12 96👍 6.481
    m'ha explotat el llirímetre  

Resultat d'imatges de auditing scientology
  • MLC10.817 4 196👍 8.531
    Doncs jo penso que tenen més raó que un sant i en el fons tots ho sabem. Els que defenseu les execucions extrajudicials no sou massa diferents dels espanyols que recolzaven els GAL.

Les execucions extrajudicials són un error per tres motius claríssims;

1)Existeix un ris alt d'errors o de la mort d'un innocent que vagi com a hostatge, com podria haver passat en aquest cas. 
    2) Un terrorista viu pot donar informació valuosa que ajudi a prevenir altres actes.
    3) Un cop s'accepte per terroristes islamistes potser algú pensa que es pot aplicar també a terroristes independentistes i ja se sap que per ells tot l'independentisme és en el fons violent.

I que ningú digui que blanquejo jihadistes perquè és una puta mentida. El que dic és que cal aplicar la llei i no fer una llei de fugues.

I jo soc el primer que vaig quedar més tranquil quan van matar aquells assassins, però res no garantitza que el proper que mori sigui un assassí o que al morir no permet escapar a 10 asssassins més perillosos.
    • Tabernacle1.360 3👍 1.532
      Evidentment cal assegurar que no es tracta d'ostatges.

La qüestió és que quan tens un grup de persones portant el que semblen ser cinturons explosius, com collons els intentes detenir? Perquè jo el problema que veig és que els que ho critiqueu no oferiu cap actuació alternativa viable en una situació com aquesta.
      • MLC10.817 4 196👍 8.531
        No soc jo qui ha d'oferir alternatives a disparar a matar a la policia, sinó els experts. El que és clar que hi ha la possibilitat de disparar a zones no vitals que el deixin immobilitzat, però  no em facis dir quines.

El que és segur és que la majoria dels que ho justifiqueu, sabeu perfectament que un dels que van matar anava desarmat corrent a peu en mig d'una vinya. Pensar que no hi havia alternatives viables és difícil de creure. No parlo de paios que vagin armats i tinguin civil a prop.

• Juan Lloris5.779 7 368👍 3.081
      Este cas en concret no era el mateix que els del GAL, però ni de lluny. Només la comparació ja banalitza els GAL.
      • MLC10.817 4 196👍 8.531
        I qui ha dit que sigui el mateix cas del GAL? Jo no, però la Teatcher va donar ordres de disparar a matar als membres de l'IRA amb arguments similars. És una decisió política i no tècnica de la policia. 
          Fas contínuament comparacions per a justificar els teus arguments, no és que m'agrade especialment, però no deixa de ser un recurs.

El problema és que molts d'eixos estan massa allunyats del tema a tractar.
          • MLC10.817 4 196👍 8.531
            Jo no he fet cap comparació en la meva primera resposta. Afirmo que un cop un govern considera que pot saltar-se la llei i disparar a matar als delinqüents sospitosos d'una ideologia, més tard pot ampliar aquesta opció cap a d'altres. Això no és comparar res amb res.

Senzillament si avui mates jihadistes i et va bé, demà pots decidir matar independentistes o neonazis o antiabortistes. I repeteixo que això no vol dir comparar aquestes ideologies, tret del fet que són ideologies contràries al polític que decideixi fer-ho.

MLC escrigué:
              Jo no he fet cap comparació en la meva primera resposta. Afirmo que un cop un govern considera que pot saltar-se la llei i disparar a matar als delinqüents sospitosos d'una ideologia, més tard pot ampliar aquesta opció cap a d'altres. Això no és comparar res amb res.

Senzillament si avui mates jihadistes i et va bé, demà pots decidir matar independentistes o neonazis o antiabortistes.

I seguixes fent-ne.

Són casos totalment oposats. No pots comparar la mort de ciutadans negres assassinats per la policia nord-americana, els GAL, o la de Jean Charles de Menezes, per posar un exemple.

Ací en este cas tens uns ciutadans, o jóvens, que havien perpetrat prèviament una massacre, que en la fugida tornaren a carregar-se'n a un, i que si pogueren hagueren mort matant, fins i tot immolant-se (tret comú dels gihadistes, a diferència dels etarres que comentaves). Com saps si el cinturó és fals? I si no ho és? Si no ho fóra et puc assegurar que rodarien caps durant anys. A més, per una vegada i intentant posar-me en la pell d'eixos policies, el nivell d'estrés que devien tindre en eixa situació seria extrem, puc entendre que tinguen família i no vulguen ajugar-se-la en un cas com eixe. La diferència entre això i un assassinat és ben comprensible, no estem parlant de la "llei de fugues".
              • Marc Espasa15.717 13 118👍 3.924
                Pero aquesta seguretat sobretot en el que van matar a les vinyes la tens despres.

Com sabien els agents amb un minim de seguretat que era ell? 

I si era ell ja era segur que ell era l' assessi? 
              • MLC10.817 4 196👍 8.531
                Potser és que no saps el que és una comparació perquè evidenment no comparo els delictes que han fet ni tan sols dic que no estigui justificada l'acció. Dic una cosa totalment diferent.

Quan un estat autoritza la "llei de fugues", l'aplicarà a qui li doni la gana i no a qui a tu t'agradi o no. Per això, més que comparar els delictes, el que faig és dir que el govern pot aplicar-le a qualsevol cas encara que no tingui res en comú.

Hi ha tres temes diferents que tu intentes barrejar, però que no tenen res a veure.

1) Els mossos van aplicar la llei de fugues als jihadistes aquests o les morts eren inevitables?

2) Estaria justificat donar l'ordre de disparar a matar contra qualsevol jihadista donat la natura de la seva lluita i comportament?

3) Un govern que apliqui la "Llei de fugues" als jihadistes pot estar temptat d'estendre el seu ús a altres tipologies d'enemics?

Són tres preguntes diferents amb tres respostes diferents. No barregem.

Estic segur de que si aparegués una gravació del que va passar i t'haguessis d'apostar un milió d'euros a si la mort va ser inevitable o va ser deliberada, apostaries per la llei de fugues. 
  • Foc de Fènix1.634 8 947👍 904

Crec que a vegades es va amb el lliri a la mà, l'actitut contra el radicalisme wahabbita de part de l'esquerra hauria de ser com la de les persones de les foto. Cap pietat contra el fundamentalisme religios, siguin de ISIS o de  l'OPUS, PLOM. 

• RexMontcada706 3👍 766
      On collons para aquella esquerra dura, forta i materialista, que no vol saber res de posmodernismes i raons abstractes? Aquí, a Catalunya (i diria que a tot Occident) no hi és. 
      • Foc de Fènix1.634 8 947👍 904
        Dividida entre partits extraparlamentaris equiparant-se amb el Trotskisme alhora de fragmentar de manera infantil una idea, o introduïda a l'Esquerra independentista i en algunes organitzacions de l'espai dels comuns de manera crítica. Només visible en mobilitzacions antiimperialistes minoritàries i amb poc ressò, contra l'OTAN principalment. 
  • EPS60.455 13 8👍 9.247
    Encara estem així??

En fi, tenim el que ens mereixem.
  • RexMontcada706 3👍 766
    Se la cita, d'acord, potser és massa.
    Això no treu que el comentari és pura brossa immoral que, efectivament, blanqueja el feixisme islàmic, només perquè està monopolitzat per gent marró. Toca't els collons, si això no és racisme i doblepensa. Paternalisme ridícul i agressiu. A més ho volen justificar, fent-se víctimes, com si es tractés d'un atac contra la llibertat d'expressió de tothom. Que la fotin a ella i a la CUP, plena de posmos aixafaguitarres com aquesta.
  • Raico480 2👍 218
    Ha estat una cagada de comentari, d'acord, podia haver callat, però no està pas valorant les persones que van ser assesinades (t'en entristeixes tant tu com jo), sinó que jutja els drets humans independentment de qui sigui la persona en questió. N'estic segur que és la primera oposada, ara bé, crear precedents per a que els policies puguin fer això... Jústament aquesta és la raó per la cual casos com Tarajal són normalitzats. Vés a Detriot i els preguntes com els funciona.
    • Benfresc12.200 5 167👍 10.141
      Ha insistit en el que va dir, ho titlla de "racista" què té això de racista? I no té absolutament res a veure amb tarajal ni amb ela abusos de la policia ianki, estem parlant d'un gihadista que acabava de cometre un atemptat i no sabien del cert si portava o no un cinturó d'explosius, vab fer el correcte i el que hagués fet qualsevol policia del món en aquesta situació.

I sé perfectament com són la CUP bcn més enllà d'aquestes declaracions concretes, uns inútils infantiloides que els agrada molt anar d'alternatius i fotre discursos pseudoradicals allunyats de la realitat.
      • Raico480 2👍 218
        ho titlla de "racista"

Font? No ho he vist pas a aquest article.
        Ha insistit en el que va dir

És política al cap i a la fi, a vegades retractar-te és molt pitjor.
        no té absolutament res a veure amb tarajal ni amb ela abusos de la policia ianki

Oi tant que sí. D'això ve el comentari, dels assasinats de Tarajal i la impunitat de la que gaudeixen els assesins. El cas ianqui amb Detroit era una exageració només de com de "bonic" és crear precedents així.
        I sé perfectament com són la CUP bcn més enllà d'aquestes declaracions concretes, uns inútils infantiloides que els agrada molt anar d'alternatius i fotre discursos pseudoradicals allunyats de la realitat.

Perdona que dubti d'un compte de 20 hores que el segon que ha fet ha estat titllar-los de "retardats mentals". Collons tu amb les faltes de respecte per la gent amb problemes mentals també...
  • Rolf Steiner12.488 10 164👍 4.786
    Ja estaria bé saber quines vinculacions te Mohamed Houli Chemlal, que encara es viu.
    Si el tingues al davant ja el faria cantar jo a la meva manera, de forma extra-judicial.

Sabeu res de la seva declaració ? Apart de que ho preparaven desde dos mesos abans de l'atemptat i que fabricaven els explosius a Alcanar, i que el "cap" els va reclutar, i que volien atemptar a llocs més concorreguts no se sap res més.

I no oblidem que el imán de Ripoll, Abdelbaki Es Satty, el "cap" dels terroristes era confident del CNI.
    No se de que va aquesta tal Rovira, si o diu per intentar esbrinar la veritat o va de defensora dels terroristes, o és una tonta útil més dels que tenim a les nostres contrades.

Independentment d'aixó tot fa una pudor a podrit com sempre.
    Quasi be mai els capturen vius, quan més d'un cop els podrien capturar amb facilitat.
    I no dic que el agent que du l'arma no dispari ens segons certes circumstancies.

Sempre finançant aquests fills de puta, donant totes les facilitats per que puguin fer mal, i després amb aquestes excuses (teoria del xoc) poder retallar més llibertats.

En resum, estem en mans de fills de puta, els d'aquí i els de fora.

Publicitat

Fòrums

• 9.191.885 missatges
  • 217.421 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat