Fòrum

Joaquim Forn: ''Li vaig dir a Puigdemont que els Mossos complirien les ordres judicials''

Respostes

Configuració
    • freezamite 10.729 9 193 👍 4.780
      I quina casualitat, tots els que van fotre el camp del Govern sense haver fet res a escasses setmanes de l'1O eren del mateix partit dels qui el miraven de frenar, que casualment també són del mateix partit que el BOTIFLER que havent-se dut a terme el referèndum, es va carregar el mandat popular negant-se a declarar la independència.

Ostres tu, quina sorpresa. I jo que em creia que Puigdetour era l'únic que ens podia dur a la independència... i al final encara resultarà que és qui se la volia carregar 
      És broma, no m'agafa per sorpresa això, es veia a venir d'una hora lluny de fet.
      • noietcanadenc 742 1 👍 754
        Responsabilitzo tot el govern d'aquesta collonada que s'ha fet. Covardia de part de tots, a més ens prenen per imbècils al declarar una independència sense efectes per que després els tornem a votar ja que 'han complert'. Espero que la cup faci la seva feina i els hi foti canya a tots ara per fer un nou govern rupturista preparat per batre's amb l'estat
          Responsabilitzes tot el Govern però la realitat és la següent:
          1. No va fallar tot el Govern. Només la part de JxCat/PDCat/CDC.
          2. El Govern va ser com va ser fruit d'un xantatge d'aquesta força política cap a la resta.

Per tant està molt bé repartir culpes, però en realitat només serveix per encobrir els qui ens l'han fotut constantment.

No, la responsabilitat no és de tots igual perquè no tots han fet el mateix, i no tots tenien la mateixa capacitat per fer el que s'havia de fer (o no fer-ho).
          • noietcanadenc 742 1 👍 754
            Lol no haig d'encobrir ningú jo no tinc partit, no sóc un miserable fanboy com tu que només s'interessa per fotre merda al pdecat per inflar erc. Si bé que les dues posicions més importants eren del pdecat per 1. declarar la independència com déu mana (president) i 2. protegir la república proclamada (interior), el junqueras tampoc és que ho hagi fet de puta mare amb les estructures d'hisenda mig dissenyades i el romeva voltant pel món sense fer res de profit
              A veure, que no sembles gaire espavilat.
              Què collons havia de fer Romeva? Si no hi ha proclamació d'independència, qui vols que es foti a favor de Catalunya, tros d'ase?
              I què dius que li falta a la hisenda pròpia? Ah si, recaptar imposts. I de qui depèn aplicar la força per recaptar aquests imposts? Ah si, a interior.

I si, jo miro d'inflar ELS INDEPENDENTISTES, és a dir, ERC i CUP. I tu mires de repartir culpes entre independentistes i autonomistes.
              I dius que no ets de cap partit, cosa que vol dir que ets molt, però que molt ruc.
      • Murri1714 1.456 4 👍 1.128

No hi era ERC al govern ? 

Marta Rovira: «El govern espanyol va amenaçar amb sang i morts al carrer»

La secretària general d'Esquerra ha assegurat a Rac1 que "l'exèrcit era a punt d'actuar" a Catalunya

Marta Rovira ha estat contundent i explícita en l'entrevista que li ha fet Jordi Basté a El Món a Rac1. A la pregunta de si el govern espanyol amenaçava "amb bales de foc i no de goma contra la població", ha estat concloent: "Sí". Una "violència extrema" a la qual Puigdemont ja s'havia referit amb anterioritat i que els membres de l'executiu coneixien a través de diverses fons i "de manera contrastada i fiable". "El que el Govern no estava disposat a fer –ha afirmat Rovira– era assumir un escenari de violència extrema amb morts al carrer".

La secretària general d'Esquerra ha afegit que "ens deien que hi hauria sang, que no serien pilotes de goma com l’1 d’octubre, que la cosa seria contundent". Al mateix temps, s'estava informant als membres del Govern català "que estaven entrant armes a Catalunya i que l’exèrcit estava venint". "Quan nosaltres decidim fer el pas endavant, el senyor Tusk fa un missatge molt contundent en què recomana al govern espanyol utilitzar la força de la raó i no la raó de la força. A moltes instàncies ja eren conegudes les intencions de l'executiu central".

https://www.naciodigital.cat/noticia/142853/marta/rovira/govern/espanyol/va/amenacar/amb/sang/morts/al/carrer

I tant que hi era, en una posició absolutament testimonial. Si Junqueras ni tant sols podia presentar els pressuposts que volia sense el consentiment de Puigdemont (que se'ls va petar com va voler), com collons vols fer creure ara que la responsabilitat de la noDUI és compartida a parts iguals?

Sobretot després que ERC se la jugués amb l'1O, mentre que als del PDCat els va faltar temps per dimitir en massa i evidenciar que no tenien cap intenció de fer res.
          I Puigdemont demanant a ERC que pleguessin alguns consellers seus també per dissimular. Quins collons.
  • Desobedient_CAT 12 👍 12
    El senyor Forn era molt radical pet tuiter recordo fa uns anys..molt anti espanyol ell, de boquilla clar.
  • quatreanys 32.818 5 23 👍 7.870
    Per ser els primers presos del procés havien de demostrar dignitat i valentia, i ja podem veure  el que diuen amb 3 mesos.

• Roderic 13.510 13 150 👍 6.005

Joaquim Forn: ''Li vaig dir a Puigdemont que els Mossos no serien lleials a la Generalitat''

https://ep01.epimg.net/elpais/imagenes/2018/02/04/opinion/1517770519_724859_1517770657_miniatura_normal.jpg

• DazedAndConfused 5.734 3 372 👍 1.775
    Em sembla bé que digui això, i més si cal, si és per sortir de la presó.
  • Lluísfrancesc 11.080 7 182 👍 9.510
    Els Mossos només seran fidels al poble de Catalunya quan aquest demostri que és ell qui mana i no els colpistes espanyols.

Són manats funcionaris,no pas herois.
  • Picany 6.723 10 320 👍 1.478
    No es pot fer cas de ninguuú que es dediqui a la política.
  • GatNegre 20.889 7 66 👍 6.284
    Em sap greu per aquest home. Però l'espectacle és dantesc, s'està arrossegant com un cuc, quina serà la propera notícia? Que ha cridat ARRIBA ESPAÑA! Aviam si així el deixen lliure?

No és res personal contra ell, però és una mostra de que l'independentisme de dalt, el que pren les decisions, li manca molt de sentit comú. 

Es van tirar a una piscina sense aigua, van iniciar un camí sense saber on anaven, i els resultats són els que són, un fort cop a la nostra dignitat com a poble, unes institucions violades, l'Estat fent i desfent com li rota, l'espanyolisme excitat i fent llenya de l'arbre caigut, una pèrdua total de credibilitat... En fi, moltes coses. La única nota positiva de tot plegat és que els catalans ens hem situat al món i que hem obligat a la gent a posicionar-se.
  • Fenià 1.474 998 👍 1.401
    El que han de fer en Forn, en Junqueras i els Jordis és posar-se ja en vaga de fam indefinida, tot el que no sigui això, m´interessa una merda per part d´aquesta gent. 
    • Murri1714 1.456 4 👍 1.128
       O si més no que tinguin un mica de dignitat collons !
        Jo  ja ni els escolto. No m´he posat mai el llaç groc (tot i que sí vaig anar a la manifestació de Barcelona a favor de l´alliberament). Però no vull més histories ni contes de fades, ni tertúlies, ni recursos, ni cartes plenes de llagrimetes...; vull dignitat màxima. Posar-se en vaga de fam és dur, i portar-la al límit, més encara, però qui vulgui liderar un moviment independentista ha d´estar disposat a tot això i a més, i si no són capaços, que es dediquin a treballar des de la base, però que no liderin res. Què passaria si en una final de la Copa d´Europa, Messi es negués a llençar un penal tot argumentant que té por de la responsabilitat?, què en diríem?
  • Petruccio 192 👍 191
    No veieu que aquests talls d'entrevista -del Grup Godó a més- estan fets sota coacció, perquè ells estan privats de llibertat. Tot el que surt ara precisament té la finalitat de què us demobilitzeu, i que difongueu la desmobilització (en un fòrum, per exemple). La Santamaría es partiría el cul si llegís el Racó. Us equivoqueu d'enemic per molt que els estiguin humillant.
      Precisament perquè les paraules d´un ostatge poden ser manipulades, el que han de fer és NO PARLAR, i sí ACTUAR: la vaga de fam NO LA PODRIEN MANIPULAR, ni el Godó, ni la Soraya, ni cap jutge. Si el problema són la manipulació de les paraules, millor callar.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.028.494 missatges
  • 212.096 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat