Fòrum

Què feu quan algú que us mola passa de vosaltres?

català_vilanoví1.791 1 902👍 2.268
Què feu quan coneixeu una persona, teniu amistat amb ella durant un temps, us encarinyes i us agradaria tenir quelcom més enllà de l'amistat però que de sobte un dia, sense cap motiu aparent, sense dir-vos el perquè, us bloqueja de Whatsapp i Instagram (o de totes les xarxes amb les que pogueu tenir contacte)?

Què hi feu? Intenteu contactar-hi? Creieu que això és arrossegar-se i és patètic? O creieu que el millor és passar-hi i intentar oblidar-te'n d'ell(a)?

Respostes

Configuració
  • cobertor1.039 2👍 845
    Anar a per un altra.
    • català_vilanoví1.791 1 902👍 2.268
      Però si aquesta persona és la que portes esperant conèixer durant molt de temps i creus que no trobaràs a ningú com ell/a...
      • cobertor1.039 2👍 845
        Però es què no hi ha alternativa, si no vol, doncs bon vent. No la violaràs pas.
        • Benfresc12.226 5 167👍 10.190
          "no vas a violar-la" és catanyol pur, els catalans diem "no la violaràs pas".
          • cobertor1.039 2👍 845
            Corregit.
            • xicotiu9.507 2👍 2.000
              Company, tu saps, com jo, que ací no emprem eixe "pas" francés ;)
              • cobertor1.039 2👍 845
                La veritat és que no he sentit mai per ací, però no sabia si calia dir-ho així o no.
              • Fidel AlfalsUsuari sumador11.196 8 184👍 2.653

xicotiu escrigué:
                eixe "pas" francés ;)
                Seguint la mateixa lògica per la qual el "pas", segons tu, ve del francès, es pot deduir que l'elisió de la d intervocàlica en alguns parlars valencians (pedrada -> pedrà) és andalusa. Total, com que els andalusos també ho fan, segur que ve d'allà.

Ja no recordava que et tenia a ignorats per boques, però no trigaré ni dos minuts a corregir-ho.
                • Ramon Muntaner3.772 11 547👍 1.154
                  Seguint la mateixa lògica, boques és un castellanisme com un campanar: en català se'n diu bocamoll

Sense acritud, eh? Però de vegades percep certa animadversió cap als usuaris valencians en qüestions lingüístiques que no m'agrada gens
                  • xicotiu9.507 2👍 2.000
                    Sense acritud, eh? Però de vegades percep certa animadversió cap als usuaris valencians en qüestions lingüístiques que no m'agrada gens

N'hi ha que dir que tampoc fà falta tindre una gran percepció sensorial per a donarse conte d'açó .

Es curiós , per cert, lo que tenen en comuns eixe tipo d'""usuaris"". M'he donat conte, que els catalans nadius, com ara Benfresc per ací per exemple, no tenen eixa animadversió.

En canvit, tenen en comu els que la tenen, el ser fills de nouvinguts, m'imagine que volen ser més catalans , seent els "palleters catalans" contra els dimonis del "blaversime" . 

També tenen en comu el ser de determinat partit, la majoria, de la CUP secció PLL ho són, i de Barcelona. Supose que tenen cret complexe d'inferioritat, de ser poc catalans, que han de treure de dins. 

-----------------

Lo bó que trec jo, és que qualsevol valencià que lliga per ací, tindrà encara més clar que n'hi ha en eixe concepte dels PPCC.

Per cert, que vivint jo a BCN, en persona, no em trobí ni a u d'estos. M'imagine que tene frustració no, lo seguent. Volen ser valents per internet ;) , i ni s'atrevixen a parlar en català a la seua viuda diaria, als castellans.

PS: vegeres el link que posà ú d'estos retrasats, d'un "blaver"" al que havien "acollonit""?? ( ixia al youtube un xaval de 17 anys en xandal del Valencia, i una colla de retrasats dientli "blaver", a la Universitat d'allà. Penós collons 
                    He escollit el castellanisme per la càrrega poètica.

No el tinc a ignorats per ser valencià, l'hi tinc per ser idiota. Hi ha molts usuaris valencians que fan servir les formes valencianes, i no em veuràs pas dir-los res. Jo mateix, durant molts anys, he fet servir formes dialectals, i les continuo fent servir en converses informals entre amics. La cosa és que aquest no escriu en valencià, escriu com li surt de la punta de la fava. Que també em seria igual el seu grau d'analfabetisme, si no es fiqués en jardins lingüístics abans d'aprendre a fer la o amb un canut.
                    • xicotiu9.507 2👍 2.000
                      Eres amic del retrasat, i de PLL de Barcelona, veritat? Escrius com ell ;)

Jo mateix, durant molts anys, he fet servir formes dialectals, i les continuo fent servir en converses informals entre amics. 

Açó només ho diria un castellà que ha deprés català pel culbsuper3...aixina que "inclós tu mateix" uhhhh, tu fas servir formes dialectals parlant uhhhhh. Però si açó és lo normal en qualsevol parlant .

Escric jo millor que tu. Retrasat.

I a banda ni t'has enterat de lo que deia.
                    • Ramon Muntaner3.772 11 547👍 1.154

Ah, disculpa, no ho deia pel company Xicotiu, al qual tinc certa estima com a raconaire perquè en el fons s'estima la nostra terra i la nostra llengua, tot i que no compartisca tampoc les seues lliçonsfilològiques (i així li ho he fet saber alguna vegada).  Jo em referia, per exemple al teu comentari relatiu a la pèrdua de la -d- intervocàlica, característica de la majoria de parlars valencians. I ho deia perquè sovint, des del desconeixement absolut, ací es poden llegir comentaris titlant de castellanismes paraules o construccions valencians que són ben genuïnes

Per cert, m'has encuriosit: tu eres de la Franja?

• xicotiu9.507 2👍 2.000
                      Mira Ramon, des del carinyo t'heu dic.....no t'arrossegues davant un merda com el que estàs parlant.  En eixa equidistància, no vas a obtenir rés. Més que una falsa comprensió, que no és de veres.

Que no l'has llegit...que fins ELL MATEIX...fà servir coloquialismes parlante n amics de vegades? Au va . Com que "fins ell mateix"....

Saps que tinc raó. Que ací no s'empra eixe pas francés.  I el seu comentari, és que es irrellevant, relatiu a açó de la d intervocàlica i els andalussos.

No t'arrossegues mai company. Els falsos catalans com el que estem parlant de, ( eixe "fins jo faig servir coloquialismes de vegades parlant en amics" ho diu TOT ;) ) no es mereixen gens d'açó.

Xicotiu, estalvia't bilis, l'únic que m'apareix quan "escrius" és una capseta buida, però bé, tu mateix.
                    • xicotiu9.507 2👍 2.000
                      Ei, fins jo mateix que sóc marqués, faig servir coloquialismes de vegades.

Que cap parla en "estàndar". Has volgut anar "de listo", i t'has pasat de frenada.

Bobo. E incoherent, en tot.  Haver ignorat sense dir rés tu. Que és lo que anaves buscant, però t'ha eixit mal la cosa. Però tu quin et creus que eres?

En algun moment vaig decidir començar a escriure en català estàndard perquè aposto fermament per la unitat de la llengua, però a l'hora de la veritat sóc molt menys normativista que molta gent. I si algú em vol encolomar l'etiqueta de valencianòfob, en aquest missatge es pot veure com defenso el criteri de l'AVL i les formes valencianes per sobre del criteri de l'IEC.

Jo sóc el primer que defensa els trets dialectals com una riquesa, i el primer a qui li agradaria que la gramàtica i el lèxic normatiu permetessin representar amb més fidelitat les diferents parles (sempre mirant de no fragmentar la llengua pel camí). Els dialectes són patrimoni cultural, són part integrant de la llengua i formen part de la vida lingüística quotidiana de molts catalanoparlants, mai no podria rebutjar-los.

Sóc originari de la franja, però visc i treballo a Catalunya des de fa temps.
                    • xicotiu9.507 2👍 2.000
                      Unes paraules precioses, quasi que he plorat.

Però que ací no emprem eixe pas françés. 

Si no t'agrà, te'n fots. 

Perquè ho fas açó de tindrem que dir rés? Que vas mal follat?

Au, els putos retrasats dels ous. 
                  • xicotiu9.507 2👍 2.000
                    Ramon que no t'enteres. 

Que és una llicència poètica eixe castellanisme! 

I que fins i tot ell mateix!! FINS I TOT ELL MATEIX!! ULL!! Fà servir dialectismes parlant en amics

No es pot ser més anormal pfff. Putos ninyatos 
                • xicotiu9.507 2👍 2.000
                  Seguint la mateixa lògica per la qual el "pas", segons tu, ve del francès

Seguint la mateixa llògica, has d'apendre a llegir, perque pareixes un poc retrasat. No he dit que el pas vinga del  francés. He dit que ací NO usem eixe PAS francés. 

El BLABLABLA dels andalussos, no m'importa si els andalusos diuen o no `pedrà. Per cert, que es BCN la que està plena d'andalussos, i no Valencia.

Ja no recordava que et tenia a ignorats per boques, però no trigaré ni dos minuts a corregir-ho.

No et recordaves? Però tu quin merdes eres? .  Si ni sé quin eres ni m'importes. 

Imbècil que n'hi ha que ser.

• Tabernacle1.360 3👍 1.534
    Tingues una mica de dignitat i passa d'aquesta persona.
  • __29878__1.919 2👍 1.949
    Crida-la per telèfon i pregunta què passa
  • Pocafeiner3.290 8 609👍 2.433
    Collons, el títol diu passar, no dinamitar.
  • __32515__82👍 97
    T'anava a dir que la insistires, perquè molt sovint les xiquetes se fan les difícils encara que en el fons siguen més putes que les gallines (en les meues compatriotes búlgares és encara més exagerat) però si ha arribat al punt de bloquejar-te de les xarxes socials ja salta a la vista que la cosa no pot anar per bon camí 

En eixe cas te recomane que t'oblides d' ella i te faces tinder/te vages de putes o algo.
    • xicotiu9.507 2👍 2.000
      Eres de Bulgaria? Parles valencià a diari, cert?

M'acaves d'enrecordar una rusa que conec, adoptada, que parla valencià prou millor que jo. I en un accent molt dolç i melodiós :D. ( ps: de fet, té dificultats per a parlar en castellà)
      • __32515__82👍 97
        Ara visc a França però el parlava a diari fins fa quatre dies pràcticament 
        • xicotiu9.507 2👍 2.000
          Es nota ;)

No't fas un embolic en les llengues, ara parlant françés també?  Un amic, que parlava valencià en la seua agüela, però no ho parlava a diari ( era d'ací del cap i casal), se n'anà a viure a França també, i em comentava en tornar, després de viure ja anys per ahí, que havia oblidat el valencià! ( pot ser fon pel fet de no practicarho, més que per lo que ell creia-per deprendre atra llengua-)
  • Ohtar17.358 7 94👍 8.169
    Què vols fer? Si després d'haver-te bloquejat a tot arreu busques la forma de contactar amb ella semblaràs un acosador. És difícil però oblida't d'ell/a
  • __32457__1.667 1👍 1.406
    Otia, pel títol em pensava que era un fil de la papallona... 
  • Indiclm1.497 2 992👍 447
    *Arrossegar-se pls. I sobre el tema principal, ni idea, mai m'he trobat en aquesta situació. Que t'hagi bloquejat crec que és un senyal de que passis d'ella.
  • Juan Lloris5.788 7 365👍 3.085
    Has de tindre una miqueta d'autoestima i no arrossegar-te mai.

Excepte alguns casos generalment les dones preferixen encara  hui dia seguir cedint la iniciativa als hòmens.
    Jo sempre utilitzava la tècnica del que se'n va a pescar de bon matí, deixa la canya posada i es despreocupa després, si en acabar el dia quan l'arreplega han picat doncs perfecte, i sinó doncs ja has passat el dia.

És a dir fas el primer pas, però després ja no tornes a insistir, en molts casos no et contestaran mai, però en uns altres ho faran dies més tard, eixos són els bons, perquè els has picat la curiositat, però si els hagueres seguit insistint t'enviarien a pastar com les del primer grup. Que després funcione o no ja depén dels dos.
    • xicotiu9.507 2👍 2.000
      Jo també he fet sempre açó que comentes ( que he interpretat jo que vols dir en lo de la canya de pescar), d'anar a la meua, no entrar a cap,i la que vinguera en alguna indirecta, ja vec jo si seguirla el rotllo, o no, depén de si em diu algo, o de la meua situació personal en eixe moment.

De totes maneres jo eixint de festa quasi mai he eixit pensant en conèixer a cap, però en bufarme i au. Les poques voltes que ho he fet, per oblidar a atra, és quant menys he aconseguit.  

Jo sí crec que elles porten la inicativa, com a mínim en manar una indirecta, per si vols seguirla 

Salut 

PS: Molta raó en açó de no arrossegarse . A banda és que si una persona no vol, que la atra insistixca e insistixca és una situació com a mínim, extranya, mal mal rotllo dona açó 

Realment que em fa molta ràbia. A mi m'agradava molt i pensava que jo també li agradava (em podria haver deixat de parlar quan volgués). Em fa ràbia perquè conèixer gent que valgui la pena costa molt, i a la meva ciutat no hi ha una puta merda, tot ho haig d'anar a buscar a Barcelona (amistat, ligues,...).

Gràcies pel consell.  En general sóc un paio amb força autoestima, però al relacionar-me amb altres a vegades em falla i m'arrossego. Suposo que ara toca passar pàgina i intentar oblidar-me'n.
    • Magalí727.709 1 278👍 2.657
      Les noies que deixen la iniciativa a l'home o són unes carrinclones, o unes classicones, o tímides. 
      • Juan Lloris5.788 7 365👍 3.085
        Això és cert. Però moltes encara que no siguen tímides, i trenquen el gel, s'acosten a tu i t'oferixen conversa, al final el primer pas per a alguna cosa més l'acabes fent tu. A pesar que l'acostament siga més paritari.
  • Tobies19.749 14 75👍 11.174
    Pel que entenc qui t'agrada en realitat és un noi, i et deu haver bloquejat al Whattsapp perquè te li has insinuat i s'ha acollonit. M'equivoco?
  • Un_senyor_damunt_un_ruc2.371 2 758👍 1.946
    Acceptar que no li interesses, assumir la derrota i plorar a la dutxa amb un bòtil de la teua beguda alcohòlica preferida.
  • Heikki6.850 13 313👍 1.274
    em foto 1 ampolla de whisky, i despres la truco. 
  • Trinxant10.994 8 189👍 3.177
    Si algú et bloqueja en la situació que dius no hi ha cap possibilitat, la seva decisió està presa i no hi haurà marxa enrera.
  • tolomón10.615 9 198👍 7.053
    T’ha bloquejat de totes les xarxes socials, només li queda demanar-te una ordre d’allunyament, passa totalment i si no pots busca ajuda, els psicòlegs poden evitar danys majors.
  • Roderic16.121 14 109👍 7.811
    Ni me n'adono.
  • Anònim1016.369 6 108👍 15.136
    Coi, suposo que gaire amiga no era si et va bloquejant així com així, si hi tens confiança pregunta-li perquè ho ha fet (ja que dius que no hi ha motiu aparent) si la veus, però no t'hi arrosseguis. Suposo que es tractava d'una amiga poc consolidada si et bloqueja sense motiu.
  • EPS60.475 13 8👍 9.287
    T'ha bloquejat??

veig que si, doncs no tinc més preguntes señoria.
  • Tunc173 4👍 56
    aixo es una cosa que m'ha passat sempre. A la teva situació ho deixaria correr... realment voldries tenir una cosa "més" amb una persona que t'elimina del uàtsap? ets masoca o què?
  • JautenimUsuari sumador7.280 6 295👍 3.878
    Palla, whisket i a dormir.
  • Canyadesucre9.577 3 223👍 14.549
    Doncs això d'ignorar-la per què et deixi en pau amb Espanya no funciona.
  • Mcasas8.986 12 246👍 3.478
    Arrossega't com si fossis un cuc i implora-li atenció. Funciona sempre 
  • Magalí727.709 1 278👍 2.657
    Repassa les converses que heu tingut, para't a pensar què és el que no li ha agradat, o en quin moment ha perdut interès... Si no veus res, no li donis més voltes , bloquejar -te sense més és molt dràstic...! Passa pàgina. 
    • cristinon24.141 9 47👍 1.241

Magalí72 escrigué:
      Repassa les converses que heu tingut, para't a pensar què és el que no li ha agradat, o en quin moment ha perdut interès... Si no veus res, no li donis més voltes , bloquejar -te sense més és molt dràstic...! Passa pàgina. 

bons consells

clar, si no ha passat res extrany, res dolent o res que sigui per emprenyar-se per part d´ella el fet d´haver-lo bloquejat no seria.....no es sincerament gàire normal, gàire comú.........................fa mal si la persona t´agrada com és lògic però algú que fa això sense motiu es estrany o estranya i no val la pena
    Gràcies a tots/es pels vostres consells. He decidit que no insistiré més, em fa molt de mal assumir-ho però és el que hi ha. Entenc que si m'ha bloquejat d'aquesta manera és que en realitat no val tant la pena i no em sap valorar com qui sóc o em mereixo. Així que seguiré buscant! 
  • Albufaire2.584 1 709👍 3.317
    Has vist Amelie? En realitat la tens despullada al seu llit esperante. És un joc que t'ha preparat. Has d'anar a sa casa i cridar a la porta 50 vegades seguides mentre crides "Ja sóc aquí", si no contesta és perquè vol que entres per la finestra. Recorda que només has d'aturar-te si diu la paraula de seguretat acordada, si et diu "No!" o "atura't" forma part del joc.
  • enriquito10.316 15 208👍 2.036
    si has tingut amistat, mai podràs sortir de la friendzone

bé, com a molt un polvo a la desesperada quan la dona tingui 37 anys i estigui deprimida sense fills, però no val la pena
  • Caupes3.660 2 558👍 2.117
    Li tiro un got d'àcid a la cara.
  • Titivil565 4👍 263
    «Què feu quan algú que us mola passa de vosaltres?»

Entro en una espiral depressiva i em qüestiono el sentit de la meva lamentable vida.

Publicitat

Fòrums

• 9.193.855 missatges
  • 217.497 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat