Fòrum

Golden Sun: L'Edat Perduda en català!

jueghje 77 2 👍 72

A petició d'en xavalma, copio i enganxo el post de gaming.cat (ELS AGRAÏMENTS A ELL!!!)

Hola de nou a tots!

Em complau anunciar que la traducció de la segona entrega de la saga Golden Sun ja està traduïda al català.

https://www.youtube.com/embed/N_WmjSebOfg

Dins d'aquest arxiu hi ha les instruccions per aplicar el patch de l’idioma, així com l’enllaç per descarregar el programa necessari per aplicar-lo. Aquest cop he hagut d’utilitzar un altre programa degut a les limitacions de pes que tenia l’anterior, però no patiu, segueix sent molt senzill.

Per a qualsevol errata gramatical, estructural o de qualsevol altre tipus no dubteu en informar-ho aquí al fòrum, si és possible amb una imatge del moment per ajudar a corregir-la.

No em vull descuidar agraïr l’ajuda del dr Felip, que m’ha ajudat en els diàlegs de certes illes al joc (ja ho trobareu).

Aniré actualitzant el fil amb petites actualitzacions per anar corregint els petits, o no tant petits, que se m’hagin passat per alt.

Cal remarcar que és il·legal distribuir els roms dels jocs, així que no puc pujar ni enviar el joc final acabat, haureu de buscar la versió americana (google) i aplicar el patch pel vostre compte. Per a qualsevol pregunta no dubteu en comentar.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.089.595 missatges
  • 214.053 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat