Fòrum

No anar a la presó o sortir-ne?

Es millor:
Fer el possible per no entrar.
8 (57.14%)

Pirar-se tothom a Bèlgica que hi falta gent.
6 (42.86%)

Entrar a la presó i fer el possible per sortir.
0 (0.00%)

Entrar i no fer res per sortir.
0 (0.00%)

Vots emesos: 14
autokrator 9.290 2 231 👍 5.479
S'observa un fenómen molt curiós darrerament sobre això d'anar o no anar a la presó per part dels polítics i de sortir o no sortir. D'una banda es considera que ningú no hauria d'estar a la presó, són presos polítics i -fins i tot- es dubta que amb la pròpia legalitat espanyola a la ma hagin d'estar tancats. Amb aquest raonament hi ha tot un moviment de protesta que pretén que els presos surtin al carrer. A partir d'aquí entrem en una contradicció que no s'enten de cap manera:

1. El polítics que estan tancats a la presó poden fer i desfer com vulguin per poder sortir, poden acatar el 155, poden abandonar el càrrec, acatar la constitució i comprometre's a deixar la política i la via institucional si cal. No parlo ja d'algunes actituds que descriu la premsa espanyola d'algun 'totem' dels procés quan s'ha trobat davant el jutge perque és un testimoni de part i pot no ser cert. Fins i tot es permet que condicionin els programes electorals a través dels seus advocats.

2. També es justifica que Puigdemont i els consellers fugisin a Bèlgica per no haver d'entrar a la presó, es diu que molt millor ells a Brussel·les que deixar-se agafar com els altres que estan fent el que explico al número 1 excepte Junqueras.

3. Junqueras que ni va fugir ni està acatant la constitució i tota la resta per poder sortir és poc menys que idiota per haver-se deixat agafar i no fer el possible per sortir.

4. Roger Torrent i la gent d'ERC i el PDCAT que no volen jugar-se la presó impoulsant la investidura del Puigdemont són -com a mínim- uns covards si no directament uns traidors.

Llavors sembla que aquí s'ha d'estar disposat a fer el que calgui tot i que t'enviïn a la presó però un cop t'envien està molt be fugir, acatar el 155 la Constitució, el Rei, la bandera i cantar el Cara al Sol si cal per sortir. Si no ho fas resulta que ets idiota.

Ehhh?

Si es pot fer de tot per sortir, per què no es pot fer per no entrar? Pregunto. 

Respostes

Configuració
  • Trollathor 682 👍 606
    Em vaig pensant quina opció triar, però de moment agafo lloc.

• Trollathor 682 👍 606
    De totes maneres, i aprofitant que ja estic per aquí, jo hi ha una cosa que no entenc.

Per què coi s'ha d'investir ara el Puigdemont de President? Ein? Però si ja n'és, de President! Ja tenim President i Vicepresident! I fins i tot tenim uns quants consellers i tot. Jo no entenc res.

D'acord que (teòricament) hi ha unes lleis i tal; però si se les està passant tothom pel folre, tothom. Jo ja no sé si hi ha república o no (és una manera de parlar) perquè ni la publiquen al DOGC ni res; però és que els altres estan aplicant el 155 amb la jurisprudència que els surt dels collons. 

Jo vaig entendre (podria ser que no ho entengués del tot bé) que es passava pel tub de les eleccions per a demostrar que no es tenia por a les urnes bla bla bla, i que si guanyava una majoria indepe es ratificava i revalidava la república i tota la pesca. Doncs ja està, ja s'ha guanyat, ja tenim Presi, Vice, i Govern (excepte els que han dimitit, però bé que es van presentar a les llistes).

Jo no sé a què juguen ara. Arriba un moment que ja gairebé prefereixo no saber-ho.

O aquí es va vendre un producte que no era tal, amb publicitat enganyosa; o es van explicar malament; o ni ells saben què coi estan fotent; o si ho saben, no es posen d'acord per a fer-ho; o ho saben perfectament i van marejant la perdiu-tubbie.

No sé, reflexions retòriques més que res, així en veu alta, per a aprofitar el fil i tal.

Salut!
  • Trollathor 682 👍 606
    D'això, jo no sé si potser t'he petat el fil quan hi he fotut una imatge del Fucking Winky aquell entre reixes, reconec que és una imatge dura i pot ferir sensibilitats, llàstima que ja no hi sóc a temps d'editar el missatge.

He fet un parell de poles últimament per a apujar fils, i després no hi ha entrat ni el tato. M'està començant a preocupar, potser és que porto mala estruga, tot i que ben mirat això també explicaria algunes coses (res de preocupant, coses meves, no té res a veure amb l'Independence-Fail).

Si la cosa va per aquí, encara em podria treure potser uns calerons al Racó, tot llogant els meus serveis per a rebentar fils, a sou de les diferents capelletes i arxienemics i tal... 
  • Blau_ 781 👍 383
    Tots a Bèlgica.Els presos haurien de ser allà i no a Madrid. Mai havien d'haver anat a declarar.
  • Lluísfrancesc 11.067 7 182 👍 9.494
    Mentre no demostrem paralitzant el país que no volem ni un sol pres ni un sol exiliat,els colpistes espanyols faran amb nosaltres el que els surti de la fava.
  • foraviler 1.269 11 👍 1.158
    Podríen demanar a la ciutadanía que els protegeixin per a que no els empresonin. Si fan el que han de fer segur que la gent ho farà
  • Trollathor 682 👍 606
    Vinga, va, la meva resposta associada directament al fil de veritat, sense teletubbies ni altres consideracions.

Si ho he entès bé, la correspondència enquesta <-> text del fil, seria aquesta:
    1. Entrar a la presó i fer el possible per sortir.
    2. Pirar-se tothom a Bèlgica que hi falta gent.
    3. Entrar i no fer res per sortir.
    4. Fer el possible per no entrar.

I la pregunta llavors seria, per què l'opció 4 és l'unica que és lletja. 

Al meu parer totes les opcions que s'han seguit/s'estan fent són incorrectes. Les tres primeres les puc entendre. La 4 per a mi seria l'opció pràctica que haurien d'haver seguit tots, un cop van veure (o haurien d'haver vist) que l'havien cagada, abans del 27-O, per a permetre reorganitzar-se de manera discreta sense un 155 al damunt.

Si entenc el que han fet i per què ho han fet, la cosa seria així:

1) Els que van entrar a la presó ho van fer per a demostrar al món que Espanya és dolenta i lletja. 
    Molt bé. Això és així i ja ha quedat clar. A nivell pràctic, però, no serveix per a una puta merda.

Això ja ho haurien d'haver sabut abans d'entrar-hi, però se n'han adonat més tard. En aquest cas, és lògic que fotin tot el possible per a sortir-ne, un cop han assumit la realitat.

2) Els que van pirar-se a Bèlgica ho van fer per a pressionar la UE, demostrar també per altres mitjans que Espanya és dolenta i lletja, i poder anar fent feina en l'àmbit internacional.
    Molt bé. Això és així i ja ha quedat clar. A nivell pràctic, però, no serveix per a una puta merda. 

Alguns potser ja se n'han adonat de la realitat, i uns altres encara no. En tot cas, no tornen perquè en temen les represàlies. En el cas del Puigdemont, tant si ja ha vist la llum com no, Espanya no li ho perdonarà mai. Jo d'ell no tornaria ni borratxo, per pura supervivència física i biològica.

3) El cas del Junqueras.
    Bé, aquest es correspon amb el cas 1), amb la diferència que encara no s'ha adonat que no serveix de res. Suposo que serà això, si no, no li veig el sentit pràctic.

4) El cas del Torrent, el braç ximple del Parlament, i d'altres:

Els de la llista del President van vendre un producte, quan ja les cartes d'Espanya eren ben clares, sense excusa possible per a al·legar-ne desconeixement. Era la llista explícita del President. No hi ha excusa. Si no volien merders, que no es fotessin a la llista.

Els d'ERC entenc que no vulguin ara merders, ja es van presentar per separat, i ja era prou clar que el que volien era guanyar ells i investir el Junqueras de President. Fins aquí molt bé.

El que no pot ser és que llavors el Torrent accepti el càrrec de President de la Mesa, i munti l'espectacle que ha muntat, sense (sembla) informar ningú, amb excuses de mal pagador, posant en ridícul tot Catalunya, i a sobre amb el CV de cagat-a-sobre que ja té (veure vídeo de la sessió del 27-O).
    O no haver acceptat el càrrec, o que digui clarament (ell o qui sigui d'ERC si és el cas, o ERC directament) que no volen investir Puigdemont, i ja està, si no passa res, total la gent ja ho sap això, que per això van votar llistes diferents.

Per això l'opció 4) en aquest cas és la més lletja. Tal com ho veig jo, IMHO i tal.

Salut!

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.027.758 missatges
  • 212.079 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat