Fòrum

Motxiller per Sud-est asiàtic

Desperdiciclinic 1.486 10 988 👍 105
Hola racoshurs,

A l'abril vaig uns mesos (de 2 o 3.) en plan motxiller pel Sud-est asiàtic. M'agradaria veure Tailandia, Cambodja i Vietnam. Potser Laos també... I si m'arriba el presupost volar desde alli a Japó i ni que sigui passar una setmana abans de tornar cap a Barcelona... 

Què us sembla?

A veure si em doneu consells i recomanacios, com per exemple quin preu trobeu adecuat per arribar fins allí ( bcn a Bangkok per 300€?) Quina ruta farieu, tema vacunes, assegurança mèdica, hospedatge económic...

Respostes

Configuració
  • Toni Montagutí 31.471 7 26 👍 19.333
    M'has fet venir un atac agut d'enveja. 
    Passa-t'ho tan bé com vulguis i no oblidis d'enviar-nos les cròniques del periple.
    Bon viatge!
  • rlborinot 5.314 11 404 👍 1.793
    Filipines és també un país molt interessant, i sense la massificació turística de països veïns. Recomano visitar l'illa de Palawan, i si algun dia es vol sortir de marxa, deixar-se caure per Boracay. 300 € per viatjar fins al Sudest asiàtic, ho trobo molt barat.
  • Panda Vermell 15.345 12 119 👍 5.060
    Jo només he estat al Vietnam, però aquí tens els meus consells:
    • Les coses que has de visitar (de nord a sud):
      • Sapa o Mai Chau: són zones rurals i muntanyoses del nord. Sapa és més bonica i conserva més la cultura (la gent encara vesteix amb la roba tradicional) però alhora està més massificat. Si vas per Mai Chau, segurament seràs l'únic turista a uns quants quilòmetres la rodona.
      • Badia de Ha Long: està super massificat, pots provar alguna alternativa que no sigui un tour, però tampoc és fàcil. Tot i així, el lloc és prou xulo i una de les 7 noves meravelles naturals del món.
      • Una de les grans ciutats: Hanoi o Ho Chi Minh. Si vols, pots visitar les dues, però són força semblants.
      • Da Nang: és la tercera ciutat i amb prou feines hi ha turistes. No hi ha res a veure, però ja que creues mig món, pot ser interessant anar a una ciutat sense turistes per veure com es viu realment en aquests països. A més, Da Nang et ve de pas per anar a...
      • Hoi An: una ciutat impressionant que conserva l'estil de fa uns segles. Però altre cop, molt massificada. Hi ha un tiquet turístic per visitar cinc punts d'interès que, per a mi, cap va valdre la pena, no et recomano que te'l compris. En canvi, agafa una bici i perd-te per l'illa del costat, on en cinc minuts desapareixen tots els turistes i et trobes en un ambient 100% rural.
      • Hue: està tot ple de restes arqueològiques i coses interessants de la història del Vietnam.
      • Delta del Mekong: jo no hi vaig estar però diuen que val la pena.
    • Com t'han dit, normalment la millor manera de moure's per allà és l'avió, ja que les infraestructures terrestres deixen molt a desitjar. Tot i això, pot ser interessant agafar un tren nocturn per viure l'experiència.
    • Vés a hostels per conèixer gent amb qui passar el dia.
    • Munta't-ho d'alguna manera per conèixer locals. Jo ho vaig fer a base de Grindr, però val la pena conèixer gent d'allà quan vas a visitar un país.
    • Compra't alguna cosa The North Face, tenen la mateixa qualitat que aquí a Europa però a una quarta part del preu. Això sí, assegura't que no siguin falsificacions (per Internet expliquen com identificar-ho).
  • Gínjol 12.872 2 161 👍 4.136
      A Cambodja recorda de visitar els camps de la mort dels khmers rojos, la majoria dels quals eren, per cert, jovenalla.

Això demostra què pot passar quan jovent inexpert, enrabiat i radicalitzat tenen armes i el poder absolut.
  • malllamplll_ 3.246 1 608 👍 2.078
    Jo vaig fer-hi un viatge per lliure amb un company i en pocs dies ens va desaparèixer un mobil, una càmera fotogràfica, un rellotge i diners.  No deixis res d'aquestes coses a cap hotel, no guardis res de valor a la motxilla a sobre de l'autobus. El mateix per l'avio,  que es perd l'equipatge i quan te'l tornen ja l'han obert.

Per moure's per les ciutats de l'india i ha el famos rickshaw, no el contractis a l'hotel. Millor un conductor amb qui fer-li confiança que et portarà a tot arreu, és més barat i et podrà obtenir preus més baixos a les teves visites. No agafis guies en lloc, regateja tan com vulguis que sempre et foteran

Publicitat

Fòrums

• 9.085.618 missatges
  • 213.920 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat