Fòrum

Adéu, forocotx...dic, racó català.

__24318__ 20.381 9 👍 799

Com molts/es sabeu, sóc una de les poques noies veteranes que queden al racó. Fa uns 10 anys que volto per aquí.

Les altres han anat marxant per diverses raons, però la més comuna és que és un cau de masclistes. Això no seria problema si fos un cau de masclistes que sapiguessin debatre de forma respectuosa, malgrat que ser masclista ja és irrespectuós de per si. Però no hi ha fil, darrerament, que no vegi un tracte ofensiu cap a les dones, i especialment un mansplaining brutal de tios explicant a les ties el feminisme que està bé (el d'abans, clar, perque no l'han hagut de patir) i el feminisme que no mola (perque és l'actual i està qüestionant els seus privilegis de mascles). 

El problema d'això no és, realment, que hi hagi aquesta mena de posts. El problema és la tolerància general, tant per part d'admins (que ni es passen pels fils per controlar el cau de trolls que ha esdevingut el racó) com per part dels usuaris mascle que, malgrat molts sí que diuen la seva, amb respecte i des d'una perspectiva igualitària, la gran majoria, suen de tot. Total, les dones som quatre o cinc al racó, i para de comptar. 

Els posts sexistes no són l'únic que molesta. He rebut força cops missatges interns amb nicks de segons usuaris, babosejant-me i dient-me rucades. Sé d'altres dones raconaires que també n'han rebut. I que també han acabat marxant, per fàstic i frustració. 

I ara molts em titllaran de feminazi, que tinc la pell fineta, i tota la pesca. Me la bufa. He aguantat ximpleries al racó durant 10 anys, i ara ja no tinc ganes de perdre més el temps en un fòrum on només una petita part respecta ma opinió com a persona, perque la resta hi veu la opinió d'una dona feminista i per tant, d'una exagerada, d'una rondinaire, d'una "torracollons". 

A tots i totes les que heu estat importants per a mi al racó, ja us tinc a altres xarxes, així que no us dic adéu. 
A tots els que heu opinat al racó amb respecte, enteniment i bon rotllo, sense ofendre les dones i la seva lluita, adéu i bona sort. 
A la resta, bon vent i barca nova. 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.109.795 missatges
  • 214.695 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats