Fòrum

Una nova provocació de Renfe...

Estatpropi Usuari sumador 154.430 10 1 👍 22.970

Renfe deixa abandonats de nit a Picamoixons 15 usuaris que venien de Lleida

Quan van arribar al baixador, amb més de 20 minuts de retard, l'últim tren d'enllaç a Tarragona ja havia marxat
Redacció 12 Gen 2018 - 20.49

Els afectats van haver de contractar taxis per poder fer l'últim tram del trajecte

Els afectats van haver de contractar taxis per poder fer l'últim tram del trajecte

15 usuaris de la línia R13 de Renfe van quedar abandonats a Picamoixons, a l'Alt Camp, per un retard que els va fer perdre el tren de transbord. Els passatgers havien d'agafar un tren d'enllaç per arribar a Reus i Tarragona, però l'últim ja havia marxat i ningú els va avisar.

La interventora els havia assegurat el contrari, els usuaris del tren van baixar i van comprovar que ja havia marxat. La companyia no es va voler fer càrrec en aquell moment dels passatgers.

Un d'aquests usuaris, Josep Maria Guerau, veí de la Selva del Camp, ha explicat que van haver de contractar taxis per poder fer l'últim tram del trajecte:

"El més greu no és que només marxés el tren, és que no ens van donar informació en el moment que vam baixar de l'altre tren. Era de nit, feia molt de fred i no hi havia res. Vam trucar al telèfon 900, que és de la Generalitat, i vam preguntar què passava, si ens vindrien a buscar. I van dir que efectivament el tren de les set havia marxat i que nosaltres ens havíem d'espavilar."

Guerau ha registrat ja una queixa per escrit al Departament de Territori i Sostenibilitat. Per part de Renfe, ja s'ha disculpat i s'ha compromès a pagar els costos extraordinaris dels afectats.

Respostes

Configuració
  • joan cf 3.647 12 553 👍 903
    Havia llegit: renfe abandona l'usuari Picamoixons i 15 més.
  • Marcos41247 3.105 1 634 👍 1.877
    Renfe és càncer, mare meva.
  • RexMontcada 666 2 👍 734
    Això és pa de cada dia. Se suposa que el trajecte que jo faig són 25 minuts. Doncs bé, sortint de l'estació a les 9:20 vaig arribar al meu destí a les 10:02. Com pot ser que cada dia el tren vingui tard, massa aviat, molt junts (si passen dos trens seguits, el tercer arriba vint minuts tard) o, com a mi em va passar ahir, que el tren vagi trepitjant ous.

A més de les estacions fantasma, quan el tren s'atura entre dues estacions durant més de 10 minuts. Això només en un trajecte d'unes 5 estacions, imagineu algú que es fa una línia sencera, o dues. 
    • Estatpropi Usuari sumador 154.430 10 1 👍 22.970
      Estacions fantasma quantes n'hi ha?
      • RexMontcada 666 2 👍 734
        Les que més cops "apareixen" són entre clot i arc de triomf, i arc de triomf i plaça de catalunya. També passa en menor mesura abans d'entrar a Sants, però és perquè potser ja hi ha un tren sortint i tenen un marge d'espai. Ah i també abans d'arribar a Clot pot aturar-se el tren.

A Clot diria que fan canvis de maquinista i també molts cops s'atura el tren, fins i tot apagant-se durant desenes de minuts. Només agafo R1 així que només puc dir-te aquestes. Totes dins els túnnels de BCN. Quan vaig pel Maresme (R1) mai tinc problemes.

Òbviament a vegades agafo el tren i tot va perfecte, però més cops em va malament que bé.
  • Astralcat 2.964 2 650 👍 2.371
    Per què una campanya per a no pagar el bitllet de forma massiva, no?
    • __32381__ 1.151 👍 500
      No sé si la cobertura legal és la mateixa que a les autopistes. Allà legalment no et podien fer res. Als trens, pel que he vist, si no dus el bitllet et poden posar multa de 100€. Sinó, truquen als mossos i t'esperen a l'estació, diria que et retenen els guardes de seguretat. No sé si és legal això o no. Però ho he vist. Ara bé, si es fes de manera massiva segur que no podrien fer a l'abast. 
        Evidentment que no podrien fer res. I així amb moltíssims interessos espanyols que es podrien fotre en l'aire si ens fessim respectar una mica collons.
        • __32381__ 1.151 👍 500
          Però això s'hauria de fer en un moment de confrontació amb l'estat, tenint el control de la Generalitat (quan tinguem govern) i amb més coses (a part de la Renfe, com tu dius), per fer front obert. Suposo que els CDR podrien ajudar molt. 

noiqueintentaensenyar escrigué:
            Però això s'hauria de fer en un moment de confrontació amb l'estat, 

Això és el més trist, que no n'hi hagi.
            • __32381__ 1.151 👍 500
              S'ha perdut una batalla. És normal que ara estiguem en aquest estat de recomposició. 
                no hi ha recomposició. Prou de perversió del llenguatge. Hi ha por paralitzant i res més. Fot fàstic i ganes de fotre el cap de tothom dins una galleda d'aigua glaçada del Noguera Pallaresa a veure si espavilen.
                • __32381__ 1.151 👍 500
                  És que encara hi ha molta gent adormida per culpa de l'anestèsia que l'ANC ha inoculat durant tants anys amb tantes perfomances. Només has de voltar per aquí i veure la quantitat de gent que defensa coses estranyes per tal de restituir íntegrament el govern legítim. Algunes coses que es diuen són pura fantasia, coses que veuries a pel·lícules i literatura de ciència ficció. Que l'estat ha volgut escapçar als nostres líders? Doncs que vegin que això no va de líders, això va d'un poble. I que si un cau, n'hi ha un altre sempre al darrere per ocupar el seu lloc. 
                    Ja veus, si hagués de fotre una bofetada a cada empanat que circula només tindria dos munyons a l'alçada de les espatlles de tants que n'hi han.

Jo ja ho vinc dient, si se li vol donar la volta a això s'ha d'eliminar el pensament i la retòrica que ja ha vessat el got i al peu de la taula n'ha vessat molts litres. S'en va la força per la boca de molts. Si es veu una injustícia cal actuar inclús individualment sense mirar a veure que diuen al watsapp o naciodigital, anc etc. Així esperonaràs qui tens al costat.
                    Mentrestant som com una sala d'actes plena a vessar mirant-nos de reull  entre tots i garrativats mentre un pallasso a la tribuna ens està insultant a tots. Només que un s'aixequi i li tiri un tomàquet li volarà al cap kgs. de fruita podrida i sortirà per potes, però mentre mirem que fa el del costat mai ningú farà res.
  • Carousel 3.431 3 591 👍 3.092
    Renfe style. Igual que passa contínuament a Maçanet-Massanes, l'estació perduda. Com perdis el darrer tren fent intercanvi, gaudeix d'una fantàstica nit enmig del no-res, que no rebràs cap ajuda ni explicació. 
  • Canyadesucre 8.508 3 256 👍 11.779
    Si voleu emocions fortes amb renfe heu d'agafar la línia Manresa-Lleida.

Publicitat

Fòrums

• 9.122.108 missatges
  • 215.077 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat