Fòrum

Fil d'homenatge a Fast Eddie Clarke (RIP)

bifurca2.128 3 812👍 8.203
Potser molts no sabreu de qui parlo, però Fast Eddie Clarke, guitarrista de la formació clàssica de Motörhead ha mort avui víctima d'una pneumònia a 67 anys. És dur veure com els teus herois musicals van desapareixent però, com llei de vida que és, la cosa anirà a més així que no cal donar-li més voltes. L'únic que puc fer és retre un petit homenatge als caiguts des del racó.

Després de la mort el 2015 de Phil Animal Taylor i de Lemmy, amb la de Clarke avui desapareix la mítica formació de Motörhead, la que va gravar (no vull desmerèixer la feina d'altres músics que han passat per la banda) els millors discos, o almenys els que signifiquen més per a mi: MotörheadOverkill, BomberAce of Spades... i el brutal directe No Sleep 'til Hammersmith. Eddie era, a més d'un gran guitarrista, tot un caràcter i abandonà la banda en plena gira l'any 1982 per divergències amb Lemmy. El seu llegat, però, és indestructible.

Com aficionat al rock and roll que sóc, els Motörhead m'han acompanyat des de molt jovenet, i he de dir que avui dia tinc ben present la seva música i així seguirà fins al final, n'estic segur. Aquesta nit escoltaré un cop més Stone Dead Forever i m'emocionaré com sempre, avui una mica més, amb el teu espectacular solo.

Que la terra et sigui lleu, Eddie.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.177.984 missatges
  • 216.876 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats