Fòrum
Manifestació de la Pollacía Nacional i de la Guardia Incivil
No es manifestaven a BCN demà o el diumenge? Perquè no s'ha organitzat una contramanifestació a temps?
Respostes
Configuració-
-
-
Mafan
Potser no fa falta ni fer contramanifestacio ni ser massa durs pobrets.
I si els hi fem entendre que si cobren una puta merda és perquè depenen d'Espanya i Espanya és aficionada a escanyar al seu poble? Potser fins i tot algú es torna indepe i tot.-
-
eestlaasedcatalà
Si algú té un megàfon que m'el doni i em plantaré dient això pel megàfon dient això.
-
-
-
-
-
anseso
Per cert, en Zoido s'ha gastat més de 270.000 euros en medalles pels cossos de seguretat repressius de l'estat. A més de les medalletes, això comporta un augment de sou del 10% del sou, de per vida.
Han amedallat més de 10.000 agents.
Font: Rac1 (La Competència) ahir.-
noietcanadenc
Més que premiar-los a ells, ens volen fer enrabiar a nosaltres. Puta ràbia veure aquestes merdes, sembla que els hi funciona-
anseso
En relació als premis d'aquesta gent, jo tenia una bonica amistat amb una persona que s'ha trencat des que em vaig assabentar que havia obert una petició per augmentar el sou a policíes nacionals i guàrdies civils a Change.org, després de l'1-O
-
-
EPS
Ho anava a comentar.
No entra això en l'equiparació salarial, aquest 10% de més de per vida que ells tenen? en fi.-
anseso
No entraré en això de l'equiparació salarial però sobta que s'hagi dut a terme després dels apallissaments de l'1-O, quan els cossos d'opressió de l'estat duien anys demanat-ho.
-
-
eestlaasedcatalà
Hi havia una cançó que es cagava en certa ètnia europea. Li vaig canviar la lletra i vaig substituïr dita lletra per colonos.
Hoy quiero hablaros de algo
y es de esa plaga que va en aumento
són esos putos colonos oooh que encima votan los dias laborables
són esos putos colonos los que te insultan en redes sociales ooooh y si encima vas y les pegas ooooh encima te denuncian ellos a tiiiiiii.
ME CAGO EN ESOS PUTOS COLONOOOOS HIJOS DE PUUUTA COLONOOOOS
VOY A CORTARLES LAS MAAAANOS HIJOS DE PUUUTAAA, PUUUUUUTAAAA
EEEEEH Y ESOS QUE SIEMPRE LLEVAN GORRA, SE LA HACÍA TRAGAR ENTERA, LEEE PEGO UNA OSTIA SIII LO MANDO DE VUELTA A SU PAÍS
OOOH Y ESOS QUE TAMBIÉN VAN DE CHULOS, QUEEE TRABAJAN EN RESTAURANTES, MEEEE CAGO EN SU RAZA Y EN TOOODOOO SU PAÍS
ME CAGO EN ESOS PUTOS COLONOS, HIJOS DE PUTAAAA, COLONOOOOOS.....
-
anseso
Suposo que la "certa ètnia europea " es referia a la l'immigració d'algún país concret, però la lletra la trobo molt forta.
Consti que sóc absolutament contrari a la colonització que patim.-
eestlaasedcatalà
Si. En concret a una ètnia que no es la majoritària de dit païs i que ell confonia amb la majoritaria.
-
-
-
-
-
Toni Montagutí
A Barcelona? I per què? No seria molt millor que la fessin a Madrid, davant el ministeri del qual depenen? Podrien llençar-hi les croquetes que els van servir a l'àpat del Piolin.-
-
EmulatorQ
Provocació, simplement. Això i el plaer de rebre el suport d'alguns habitants de Catalunya que aplaudeixen i justifiquen les accions que van realitzar.-
-
-
Toni Montagutí
Efectivament. Aquí la ley soy yo, com va dir el comanament aquell de la PN al local italià del Born.
-
-
-
-
-
-
-
Jaume_I
Fills de puta, que després de agredir als catalans es manifestin. Llastima de llibertat d'expressió perquè si dic el que penso em detenen demà.
Contramani organitzada per Anc i omnium -
-
Pesca_crancs
Benvolguts policies nacionals i guarres civils: Sou imbècils, porteu dins l'anormalitat del gorila ximple de cada classe de cada escola. Per a què voleu diners? Ja tenieu porres, pistoles i bales de goma. Als idiotes no els cal res més, respecteu ejpaña i la seva tradició, comporteu-vos com la "basurilla" que sou. I deixeu-vos de manifestacions que fa de poc ejpañol.
⬆