Fòrum

(Alemanya) El canal infantil KIKA emet un documental d’una adolescent alemanya de 16 anys enamorada d’un refugiat sirià

Trumpista100 3.175 1 624 👍 3.603
Segons informa el diari alemany Die Welt, un documental emès fa unes setmanes al canal públic de televisió alemany adreçat a infants i adolescents ha aixecat polseguera a internet i a la opinió pública alemanya donat el seu contingut. El documental forma part d’un programa emès per la televisió infantil titulat “respecta els meus drets-viure junts” que pretèn “conscienciar” als infants i adolescents alemanys.

El documental tracta de l’enamorament d’una adolecent alemanya de 16 anys que s’anomena Malvina, que està enamorada d’un refugiat sirià anomenat Diaa, arribat a Alemanya recentment. La multiculitural relació, tal i com es comenta al documental es va constituir fa uns 14 mesos i en el documental els dos joves mostren davant les càmeres la felicitat del seu amor. 

El documental sembla que ha aixecat bastanta polseguera en alguns sectors per diversos motius. Segons sembla també, hi ha algunes incorreccions referents a l’edat del refugiat sirià, que segons sembla, no es pot determinar exactament. En el documental es comentava que el refugiat tenia “una edat similar” a la de Malvina, 16 anys, per després augmentar l’edat a 17 anys i finalment la última actualització xifra l’edat d’ell el 19 anys. Molts usuaris de les xarxes socials argumenten que tot això és un engany i per les imatges fixen l’edat d’ell en 25 anys o més. 

Tant Malvina com Diaa comenten la seva relació durant el documental. Malvina diu que no pot vestir “coses curtes”, i que sempre porta “coses llargues”.  Diaa, que es mostra molt feliç, comenta joiós la seva relació i puntualitza lo següent: “no puc acceptar que la meva dona presenti aquest aspecte (referint-se a portar coses curtes), això és molt complicat pels homes àrabs”.

El refugiat sirià també li demana a la seva nòvia que porti vel islàmic i li demana si es pot imaginar convertir-se a l’islam. Malvina comenta llavors que el seu xicot li va dir que “menjar carn de porc no estava gaire bé” i des de llavors ella ha deixat de menjar porc. 

A continuació Diaa afegeix que ell ha crescut en la cultura àrabo-islàmica i que per ell la religió és molt important, que ell creu en la seva cultura i la seva religió i “que la religió islàmica et dona regles i que sense aquestes regles no hi ha vida”.

En els 25 minuts que dura el documental, també apareix la mare de Malvina que comenta que a vegades té la sensació que la seva filla s’amaga sota un Burka. 

Tanmateix Malvina es mostra crítica quan diu que “no m’agrada que el meu novio no accepti als homosexuals” o que la intenti mantenir apartada d’amistats masculines

Malvina comenta que a vegades té el problema de que “ell em fa anar a vegades cap a una direcció que no m’agrada”.

El documental ha aixecat polesguera a les xarxes socials, a internet i a la opinió pública perquè molts alemanys es pregunten què és el que vol donar a entendre el documental i si aquests continguts on una noia es veu impedida pels seu novio de portar “hot pants” és el que es vol mostrar als infants alemanys.

https://www.welt.de/kultur/medien/article172303172/Beziehung-zu-deutschem-Maedchen-Wirbel-um-Fluechtlings-Doku-im-Kinderkanal-Kika.html#Comments

Veure el documental en aquest link: https://www.kika.de/schau-in-meine-welt/sendungen/videos/video50144.html

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.123.464 missatges
  • 215.124 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat