Fòrum

Fem Llista

rotllan 6.957 4 308 👍 4.673
Hem fet diversos fils parlant del tema, però estaria bé concentrar-ho en un sol fil i a mesura que anem debatent i ampliant anar modificant aquesta portada de fil. O fins i tot obrir una web.
A més he pensat que estaria bé fer una xerrada al meu poble i comentar-ho amb els veïns. Al meu poble no em preocuparia gaire la preparació, però si anés bé i ho repetís a altres pobles en els que tinc certa relació em faria cosa no tenir-ho més ben preparat i documentat. Suposo que com jo hi hauria altra gent que també ho faria.

Bé anem al gra:

LLISTES DE CONSUM:

Banca:
Recomanables: Caixa d'Enginyers, Caixa Guissona
Evitar: Caixabank, Banc Sabadell, bancs espanyols
Si no pots evitar fer us d'aquests bancs, reduir-los al màxim, tenir-hi l'imprescindible pel dia a dia i traspassar els estalvis.

Electricitat:
Recomanacions: Som Energia, Factor Energia
Evitar: Endesa, Iberdrola

NOTA: llista, a veure qui coneix aquestes empreses i si s'haurien d'incloure
https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%27empreses_comercialitzadores_d%27energia_el%C3%A8ctrica_dels_Pa%C3%AFsos_Catalans

Gas:
Recomanacions: CatGas

Petrolífers:
Recomanacions: Petrolis Independents, Esclat Oil
Evitar: CEPSA, Repsol

Telecomunicacions:
Recomanacions: Parlem, Som Connexio, FibraCat
Evitar: Movistar (i nom sé si tots els altres, de moment he posat els hereus de Telefonica de España)

Supermercats:
Recomanacions: Bonpreu-Esclat
Evitar: Mercadona

Missatgeria/Paqueteria:
Recomanacions: Unipost (empresa col·laboradora en l'1-O perseguida per la justícia esànyola)
Evitar: Correos

Assegurances:
Recomanacions: Arç
Evitar: Adeslas (la Caixa)

Recordeu: treballar contra Catalunya i contra els catalans no pot sortir de franc

LLISTES "SOCIALS" (un nom millor?)

Sindicats:
Recomanacions: COS, Intersindical-SCS
Evitar: CC.OO., UGT
Sé que es va refundar el CADCI, però no sé l'estat de la seva implantació, no sé si algú en pot fer un comentari.

Crec que la tasca de convencer nous independentistes és força propera al sostre, però aquí tenim quilòmetres d'erms per llaurar que poden donar molts bons resultats.

****************************************************************************************

HEMEROTECA:
Secció per documentar accions o menifestos de les empreses/entitats llistades a favor o en contra de Catalunya

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.010.508 missatges
  • 211.536 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat