Fòrum

fotos i videos de l'independentisme combatiu | anys 80-90

Goiat 86 👍 30
He començat amb un projecte relacionat amb l'independentisme que sorgí als anys 80 fins a finals dels 90, i vaig molt necessitat de material gràfic. Després d'una recerca exhaustiva per l'internet n'he trobat molt poc de material prou util per començar, i he pensat que potser ací al racó trobare el que cerco.
Si algú voldria contribuir-hi i disposa de material gràfic -preferentment videos- del tema i l'epoca, m'ajudaria molt compartint-ho. Sinó, també em pot ajudar molt algun enllaç on pugue trobar tal material. 

Per acabar d'aclarir, necessito videos o imatges d'actes, enfrontaments o aldarulls de l'MDT i agueixes organitzacions que van formar l'anomenat independentisme combatiu dels 80-90.

P.D. Abans que s'he m'acusi de trol, això és un projecte que he començat jo sol per curiositat (i aburriment). Tampoc podria fer-hi molt amb imatges d'uns arrauxats de l'MDT si fos un guardia civil.

Ho sento per agueixos que hagueu obert el fil amb esperançes de trobar-hi imatges. De moment n'hi ha cap.

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.065.713 missatges
  • 213.295 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats