Fòrum
fotos i videos de l'independentisme combatiu | anys 80-90
He començat amb un projecte relacionat amb l'independentisme que sorgí als anys 80 fins a finals dels 90, i vaig molt necessitat de material gràfic. Després d'una recerca exhaustiva per l'internet n'he trobat molt poc de material prou util per començar, i he pensat que potser ací al racó trobare el que cerco.
Si algú voldria contribuir-hi i disposa de material gràfic -preferentment videos- del tema i l'epoca, m'ajudaria molt compartint-ho. Sinó, també em pot ajudar molt algun enllaç on pugue trobar tal material.
Per acabar d'aclarir, necessito videos o imatges d'actes, enfrontaments o aldarulls de l'MDT i agueixes organitzacions que van formar l'anomenat independentisme combatiu dels 80-90.
P.D. Abans que s'he m'acusi de trol, això és un projecte que he començat jo sol per curiositat (i aburriment). Tampoc podria fer-hi molt amb imatges d'uns arrauxats de l'MDT si fos un guardia civil.
Ho sento per agueixos que hagueu obert el fil amb esperançes de trobar-hi imatges. De moment n'hi ha cap.
Si algú voldria contribuir-hi i disposa de material gràfic -preferentment videos- del tema i l'epoca, m'ajudaria molt compartint-ho. Sinó, també em pot ajudar molt algun enllaç on pugue trobar tal material.
Per acabar d'aclarir, necessito videos o imatges d'actes, enfrontaments o aldarulls de l'MDT i agueixes organitzacions que van formar l'anomenat independentisme combatiu dels 80-90.
P.D. Abans que s'he m'acusi de trol, això és un projecte que he començat jo sol per curiositat (i aburriment). Tampoc podria fer-hi molt amb imatges d'uns arrauxats de l'MDT si fos un guardia civil.
Ho sento per agueixos que hagueu obert el fil amb esperançes de trobar-hi imatges. De moment n'hi ha cap.
Respostes
Configuració-
-
UsuariV
Demagògia pura. Per sort o per desgràcia, heu de decidir entre una ínfima minoria pura i combativa o una gran majoria social amb somriures. No sé quina de les dos opcions fa més difícil aconseguir la independència.
-
-
Murri1714
Et recomano que et facis amb els relligats de la revista Lluita del PSAN. Són uns volums que contenen totes les revistes Lluita desde els anys 70 fins als 2000. Allà hi trobaràs centenars de fotos.-
Goiat
Moltes gràcies!
Saps d'algun enllaç on també hi pugue trobar videos?(apart dels que ja hi han penjats ací al fil) he cercat arreu i res
-
⬆