Fòrum

Agredeixen una noia a Cambrils que intentava evitar que arrenquessin llaços grocs

Columbo 1.218 1 👍 1.674
M'ho acaba de dir una amiga del cdr de Cambrils. Segons aquestes informacions, unes 20-30 persones, entre elles el regidor del PP de Cambrils, estaven arrencant llaços grocs prèviament posats pels membres del cdr. Una noia se'ls hi ha encarat, i ha intentat evitar que treguessin els llaços.  L'han atonyinat, 20-30 contra 1. 

Edito amb aquest missatge del cdr cambrils

*Serenor*

Pel que fa a l'incident que ha corregut pels grups de WhatsApp: la situació ja està contrastada. De moment no hi ha denúncia. La noia està bé i no està detinguda. Serenor, si us plau!

Us demanem que no difongueu informació no contrastada.

Si us plau, no us encareu amb ningú. La violència ens desacredita i és el que volen

Salut, serenor i República! Tranquil·litzeu els ànims. No us encareu amb ningú!

edito 2: un raconaire informa que la noia no era del cdr.

Respostes

Configuració
  • Blau_ 873 👍 430
    Aquesta noia tenia que avisar als mossos.És el que vam fer nosaltres quan ho vam veure també a Vic..Els mossos i van anar de seguida.
  • Jaume_I 13.741 10 148 👍 5.586
    La noia en qüestió demana ajuda. Passos els seus twits perquè estic preocupat per ella. a veure que podem fer.

l pitjor de tot plegat ., esque ma filla o esta be, no a pogut anar ni al institut ,i mes amb les barbaritats que estan escampan en contra la meva persona, aixo no o perdonare mai

Els que tenen algo de poder sempre guanyen, i perdoneume gent pel meu pesimisme , pero ara mateix no puc pensar amb claretat , m’ estan calumnian per tot arreu, no tinc advocat que m’ ajudi, ni puc arreglar el meu cotxe que es el meu medi de treball. Mal son tot ! Necesito ajuda

Siusplau , algu ma pot ajudar?

https://twitter.com/silkpppo Fotos d'alguns agressors inside

demana un advocat? algú que ho sigui es pot posar en contacte amb ella o assessorar-la perquè en trobi un
  • __30958__ 2.699 1 👍 2.259
    Un altre cas aïllat espanyol, són les seves costums de la selva i s'han de respectar 
  • paleta 3.100 2 634 👍 3.482
    Molta apologia de la violència veig per aquí.

Als catalans no ens cal ser violents. N'hi ha prou amb que deixem de donar suport a qui ens vol mal, i no estic parlant "dels de Madrid", sinó dels invasors que tenim a casa nostra.

Els hi venem les terres i les cases, els subvencionem, els protegim, comprem a les seves botigues, ens casem amb els seus fills, amb les seves filles... i després ens queixem de que tenim el país envaït?

No ens cal ser violents, ens cal ser ferms i mirar per nosaltres mateixos d'una vegada per totes.
    • willybarna 10.417 9 201 👍 2.341

paleta escrigué:
      Molta apologia de la violència veig per aquí.

Als catalans no ens cal ser violents. N'hi ha prou amb que deixem de donar suport a qui ens vol mal, i no estic parlant "dels de Madrid", sinó dels invasors que tenim a casa nostra.

Els hi venem les terres i les cases, els subvencionem, els protegim, comprem a les seves botigues, ens casem amb els seus fills, amb les seves filles... i després ens queixem de que tenim el país envaït?

No ens cal ser violents, ens cal ser ferms i mirar per nosaltres mateixos d'una vegada per totes.
      Estas parlant al desert. Aquí al racó gairebé ningú vol aillar als colons. S'autoanomenen separatistes i no es volen separar dels colons castellans que viuen a Catalunya.

La gent esta abduida pels partits polítics i no veuen més enlla.
      • paleta 3.100 2 634 👍 3.482
        La gent es pensa que per separar-se d'algú cal lluitar-hi en contra, i és exactament al contrari: Lluitar contra algú t'hi uneix encara més estretament.

Els catalans no hem de lluitar contra els castellans, ens n'hem de separar, que és molt més difícil!
        • willybarna 10.417 9 201 👍 2.341

paleta escrigué:
          La gent es pensa que per separar-se d'algú cal lluitar-hi en contra, i és exactament al contrari: Lluitar contra algú t'hi uneix encara més estretament.

Els catalans no hem de lluitar contra els castellans, ens n'hem de separar, que és molt més difícil!
          Separar en el maxim d'ambits possibles.
    • EPS 57.752 12 7 👍 7.098
      ens casem amb els seus fills, amb les seves filles
      ens cal ser ferms i mirar per nosaltres mateixos d'una vegada per totes.

Una cosa no te res a veure amb l'altre, més que tot pq el "mestissatge" pot ser positiu. Però entenc i estic d'acord amb el teu comentari en general.
  • DK 8.246 8 261 👍 4.013
    Comunicat del CDRCambrils:

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.065.713 missatges
  • 213.295 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats