Fòrum

[Això ha passat] Càntics de matar jueus, a Sant Jaume

RexMontcada706 2👍 766

No sé si n'heu parlat del tema, però em sembla greu.

Em sembla que això acabarà per convertir-se en un problema greu. Només cal veure la quantitat de gent cantant a l'acció violenta contra altres grups. I no només a Barcelona tenim aquest columna islamista, ja sabeu que a llocs com Girona (no ciutat), demogràficament, aquesta gent creix i creix. Si l'esquerra no es posa les piles, acabarem amb l'extremisme populista i autoritarista dins el Parlament.

Respostes

Configuració
  • llevantdemallorca18.137 13 87👍 3.729
    Això és intolerable, però com que encara no entenc que cony li passa al progressisme europeu que edulcora tot lo que ve de l'Islam. La cosa més detestable passa a ser tolerable si hi relacionam l'Islam.

I és clar que no es pot generalitzar, però molts progres tenen un tonteria. El vel islàmic n'és un exemple i encara m'he de veure gent d'ERC criticant-me dient que "no conec l'Islam", quan els inputs que rep d'aquesta religió són, molt sovint, negatius.

Segons el progre:

judeocristià = dolent
    islàmic/àrab = bo, pau
    • alexpv1.763 2 910👍 965
      De fet el progressisme és un càncer per l’esquerra. És un càncer que s’ha d’extirpar sempre sense eliminar l’internacionalisme i la solidaritat entre nacions. 
      I tot això ho dic sense considerar-me d’esquerres però amb simpaties amb el moviment obrer, que considere que és indispensable en una societat com en la que vivim i que fa fàstic per culpa del progressisme. 
  • josep bruch18 2👍 9
    Dissortadament tens tota la raó. No anem  bé.

• Furs i Nació963 3👍 818
    Els pijo-progres podrien anar a Palestina a repartir carnets de nazi també, no?

• __28653__23.841 3👍 5.608
    Estava de ´´Vacances´´, aixi que no em vaig assabentar

Publicitat

Fòrums

• 9.175.449 missatges
  • 216.780 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat