Fòrum

El 87,3% de votants de C's no té cap avi nascut a Catalunya i el 48,9% no hi ha ni nascut

polmas13.935 6 140👍 1.627
Però, ei, que els orígens no tenen res a veure amb l'independentisme, oi que no?

Font: https://www.naciodigital.cat/noticia/143786/aixi/votant/centrista/desconfiat/amb/escassa/formacio

Respostes

Configuració
  • llamp45.433 16 12👍 10.616
    Al·loctons, i del tipus patògen
  • Trumpista1002.046 1 816👍 2.290
    És igual, Catalunya és un país d’akullida, un lloc d’encontre, una societat que tenim molts orígens diversos però formem un sol pobleTM

#lliri
  • Gínjol10.867 2 186👍 3.536
      Per tant, la solució de tot és que vingui més gent de tot arreu i així construirem la República de tothom amb burkhes i reaggaton.

Oi que sí, cupaires?
  • Eimeric7.391 11 292👍 1.157
    Això ja ho sabiem tots, no feia falta cap enquesta.

Aquest 3,3% que diu tenir els quatre avis catalans encara em sembla massa i podrien ser trolls. Has d'estar molt malalt del cap per votar C's si tens orígen català.

Hi ha les mateixes enquestes pels votants dels altres partits.

• Turanga_Leela25.113 5 43👍 4.809
    Són gent vinguda i no integrada. Per poder dir si la independència o el sentiment independentista té quelcom a veure amb els origens, s'ha de mirar també quants d'aquests vinguts sí s'han adaptat i fer comparació, no afirmar a la valenta que perquè el 48% dels votans de C's són vinguts de fora, els indepes són només catalans de soca-rel, perquè aleshores els votants de C's serien milions, i no ho són pas.
      • Rackoonaire70👍 66
        Quan es va fer l'estatut del 79 havien d'haver declarat qui podia votar a les autonòmiques i qui no.
        Mínim haver nascut aquí i/ò portar dècades vivint a Catalunya i/ò el mateix als PPCC incloent andorrans i catalans del Nord.
      • Turanga_Leela25.113 5 43👍 4.809
        Bé, l'exemple que em poses té més a veure amb una cosa que es pot canviar fàcilment: has de viure, i amb viure vull dir mínim 7 mesos a l'any, al lloc on estàs empadronat i demostrar-ho (despeses, etc.). Precisament per aquest desajust i manca de comprovació veraç en el tema censal hi ha gent que vota fins i tot dos cops (a llocs diferents).

Per la resta, repeteixo el que he dit a dalt. No tots els vinguts 'de fora' poden votar, eh? Que no tota la immigració de fora de Cat es d'Espanya precisament.
    • Hades24.387 8 46👍 14.342
      Jo no tinc cap avi català.
  • Arecnis7.482 5 286👍 4.999
    Jo tampoc tinc cap avi que hi hagi nascut, ni ma mare ni mon pare... Això no vol dir res. 
  • Glokta16👍 18
    Aquest 21-D serà un mal tràngol, sense república i amb els colons més folls que mai per culpa de dos partits nacionals sumits en el lliri. L'única esperança seria superar amb la major dignitat possible aquest 21-D i que sorgeixi un moviment identitari que aglutini l'euroescepticisme i el nacionalisme rebel per així, almenys, que les veritats no quedin enterrades per la correcció política.

A hores d'ara aquest tipus de temes, sense treballar el relat i tergiversats pels mitjans de comunicació, serien una nosa per l'independentisme el 21-D, però de la previsible derrota processista poden néixer catalans irredempts que no renunciïn al dret a parlar.
  • panagiotis256 1👍 219
    Els origens tenen a veure, però per ells. Jo no en tinc d'avis catalans i sóc independentista, en canvi pocs votants de C's veuràs amb avis catalans.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.920 missatges
  • 210.838 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat