Fòrum

Sondeig sociològic raconaire 21-D

laquintaforca5.514 6 391👍 517
Proposo un fil per recollir i aglutinar l'ambient i opinions del voltant de tots els raconaires: intenció de vot, traspassos de vots, anècdotes i mobilitació de cara el proper 21-D.

Respostes

Configuració
  • Arrós_ebrenc361 7👍 296

Mare: Junts pel Sí -> ERC

Pare: Junts pel Sí -> ERC

Germà gran: Junts pel Sí -> ERC

Germana petita: Comuns -> ERC

Jo: CUP -> ERC

Família materna: Junts pel Sí - > ERC

Família paterna: Està empadronada a Espanya i no voten aquí.

Amics del poble: La majoria van votar CUP o no van votar. Alguns van votar Junts pel Sí o a Comuns. Aquesta vegada crec que hi aniran a votar tots i es repartiran entre ERC i CUP a parts iguals.

Amics de Barcelona: Es van repartir entre CUP i Junts pel Sí (majoritàriament CUP). Algun va votar Comuns. Aquesta vegada es repartiran tots entre ERC i CUP a parts iguals. Algun votarà a JuntsxCat. Cap votarà als Comuns.

Feina: desconec què van votar el 2015. Actualment sé que 12 de 15 votaran independentista, dividits entre ERC i JuntsXCat. Alguns d'aquests són catalano-parlants. N'hi ha una que votarà a Ciutadans. Se m'escapen 2 que no sé què votaran.

CDR: desconec què van votar el 2015 (suposo que Junts pel Sí o CUP). Actualment els vots s'hi reparteixen a parts iguals entre ERC i CUP. Algun votarà a JuntsXCat. Cap votarà als Comuns.

Les enquestes semblen bastant adverses, però pel que fa al meu entorn ERC ho peta bastant. I la CUP no baixarà, es quedarà més o menys igual o fins i tot pujarà. El factor "Puigdemont" no veig que tingue un efecte real en la societat, excepte entre la gent molt polititzada i que té un cert poder adquisitiu. Cosa que em fa pensar en que per la majoria és més aviat una excusa per fer campanya per l'hereva de la vella Convergència.

Oloro que la gent contrària a la independència farà vot útil en massa cap a Ciutadans.

• radi2catUsuari sumador38.845 12 14👍 15.875

Mon pare despres de votar CiU al 2012 i CUP al 2015, crec que ara votara ERC.

I ma mare diria que dubta entre ERC i la CUP.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.847 missatges
  • 210.835 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat