Fòrum

L'atraquen a Andalusia i la policia espanyola l'insta a «denunciar-ho als traïdors dels Mossos»

Screen3.942 1 525👍 1.875

L'atraquen a Andalusia i la policia espanyola l'insta a «denunciar-ho als traïdors dels Mossos»

Un jove de Sabadell assegura que un agent de la Policia Nacional li va fer preguntes sobre la seva ideologia i li va impedir denunciar un robatori amb arma de foc

https://www.naciodigital.cat/noticia/143042/atraquen/andalusia/policia/espanyola/insta/denunciar-ho/traidors/dels/mossos

Estan petats. Si això fos al revés ho tindríem a totes les tertúlies escanyoles. 

Al.lucinant:

D'entrada, l'agent encarregat de prendre-li declaració ja el va rebre amb hostilitat. "Ets català. Què fas a Andalusia?", li va demanar, afirma en Joan, veí de Sabadell. Ell va explicar que aquell dia havia sortit amb els seus companys i professors perquè era l'últim dia del curs d'anglès que la Universitat Internacional Menéndez Pelayo imparteix a la Línea. "No és veritat", li va etzibar l'agent.

....

"Ets independentista?"

A continuació, l'agent el va sorprendre en preguntar-li: "Ets independentista?". "Sí", va respondre ell després d'uns minuts d'insistència del policia. I, segons la declaració d'en  Joan davant dels Mossos, l'agent del CNP li va etzibar: "Aleshores què fas aquí? Ves a denunciar-ho als traïdors dels Mossos".

A més, també li van preguntar pel seu posicionament davant dels fets relacionats amb el referèndum de l'1 d'octubre. La seva resposta va ser que la Guàrdia Civil havia actuat desproporcionadament i que ell coneix personalment persones grans i nens contra els quals s'havien dut a terme càrregues policials.

La resposta de l'agent, segons en Joan, va ser: "Els votants s'ho mereixien perquè ja sabien a què s'atenien si anaven a votar, o et pensaves que anàvem a fer el mateix que els covards dels Mossos?". I va afegir: "Si tan malament ho fem ves a Catalunya a denunciar-ho als Mossos". En aquest punt, altres agents haurien ajudat a fer-lo fora de la comissaria de males maneres malgrat la seva intenció de denunciar el robatori que acabava de patir. La denúncia la va haver de presentar a Catalunya, també contra els agents del CNP que, segons la seva versió dels fets, el van (des)atendre.

Respostes

Configuració
    • Screen3.942 1 525👍 1.875
      Conseqüències al cos ? Per no voler tramitar una denúncia ? On s'ha vist... 

No sabeu que un catalufo és una mitja merda sense cap més dret que el que li vulguin reconèixer els colonitzadors ? (ep, i amb el suport de la UE).

De fet a Excaña els animals tenen més drets que no pas els catalans. 
    • grava2.927 1 651👍 4.354
      Exacte. Els cops els hem de pegar a la cartera. I no només deixant de viatjar. Com menys vincles econòmics amb Kaspanya, menys colons i més absurd pagar l'impost colonial.
    • AviVicenç15.117 5 126👍 1.883
      Serveix quelcom a un espanyol sigui uin sigui el seu origen geografic que Espanya tingui embaixades arreu davant un problema?

Per la meva experiencia com a traginer et dire que no. Sempre tenia que acabant intervenint las embaixades o consulats de França o Alemanya ja sigui perque la mercaderia alguna conexió tenia o a que la empresa per la que traginava era amb Join Venture amb empresas de aquella nacionalitat.

Només una vegada em vaig trobar per problemes de que l'empresa no estava diposada a pagar el "suborn duaner" entre Bielo Russia i Rusia va intervindre en Samaranch en aquell moment embaixador, però més que res perque en certa mesura era el fletador dels vehicles traginats, si nó de que.
      • CèsarUsuari sumador15.987 14 111👍 13.397
        Primer: parles de cos diplomàtic espanyol, que a efectes pràctics equivaldria al italià, si fa o no fa. Si parles del americà o el israelià no és, evidentment, el mateix. Tot dependrà del nou estat, si mai arriba.

Segon (i per a mi el més important): no es tracta del que faci, si no de que hi sigui. No és el mateix el tractament que es puguin permetre amb un súbdit colonial que al d'un ciutadà estranger, per molt que els toqui el que els penja.

Per això dic que millor limitar els viatges als estrictament imprescindibles, fins que la cosa canvii. Una forma d'estalviar-se problemes i, alhora, no fer despesa allà on no ens volen.
    • saturos428 2👍 361
      Empar no, empara
      calla supremacista fastigós....

ui, no... perdona, que he estat molt enganxat a mitjans espanyols darrerament... (Incloent-hi Público, que sembla més benèvol però que té algunes seccions de "fot-li" que és català).
    Sort que no li van preguntar si acatava el 155.... 

M'ho imagino: "si no lo acatas vas al calabozo"

Els spaniards com sempre 
    Ara, cal ser molt del lliri per dir-li als PN que ets indepe....

Encara sort que no li van fotre uns cops de porra que els havien sobrat.... 

(sí, aquests PN eren els dels "a por ellos", que ja vien tornat del Piulet)
  • __29878__1.919 2👍 1.949
    Qualsevol interacció amb la poli s'ha de gravar o amb gravadora o amb càmera, si no ningú et prendrà seriosament
  • Ohtar17.229 7 95👍 7.962
    Per situacions com aquestes cal tenir preparada una aplicació al mòbil per gravar so. També va bé si el jefe us crida un dia a la feina  per parlar en privat amb vosaltres, si no és res sempre es pot esborrar.
    • __32331__3.226👍 2.836
      Jo ho he fet. La cap en la feina em va cridar al despatx, perquè l´havia denunciada a inspecció (em donaren la raó) i la vaig gavar amb el móbil. Finalment, no vaig haver de fer servir la gravació, però era el meu salvavides. 
      TAmbé vaig gravar el meu cap actual amb vídeo i àudio, m´estava putejant; finalment, ara estem molt bé, i vaig esborrar tot el que tenia gravat.
      La Marta Rovira i els nostres polítics del lliri haurien de gravar totes les converses que tinguin amb l´enemic, per si ens amenacen amb morts, tenir la prova.
    • Eimeric7.857 11 273👍 1.685
      molt bon consell
  • Toni Montagutí34.469 7 19👍 21.564
    Eres catalán? Que estás haciendo aquí? És esgarrifós. Sort que el noi no els va respondre que ell també s'ho preguntava, què coi hi fotia en una ciutat tan lletja com La Línea.
  • __32331__3.226👍 2.836
    Anar a estudiar anglès a la Linea és de ser idiotes.
  • EPS60.100 13 8👍 8.830
    Cap sorpresa. La única cosa que m'estranya és que encara hi hagi gent tan pardilla d'afirmar davant un policia que ell és independentista, quan un independentista a Espanya és l'ésser més menyspreable del món.

Jo personalment, sempre ho he tingut clar, no ve d'ara, per Espanya sempre evitar semblar o que se't reconegui com a català per evitar problemes i per a que se't solucionin certs problemes com era el cas d'aquest home, i ara amb la campanya mediàtica doncs a millor no anirà la cosa.
      I si et pregunten que coi has de respondre? Jo els hi diria que no n'han de fer res, que les meves creences són cosa meva
      • EPS60.100 13 8👍 8.830
        Això seria en el món perfecte i ideal, no en el real. Doncs menteixes i punt.

Jo els hi diria que no n'han de fer res, que les meves creences són cosa meva
        Doncs aquesta frase no es la millor manera de que la policia col·labori amb el tema que vols solucionar.

Et posaré una anècdota:
        Aquest estiu vaig tenir un incident anant amb cotxe per la província de Saragossa, on podia haver algun dubte sobre qui tenia raó (la tenia jo però es podia buscar fàcilment 3 peus al gat), al venir a la Guardia Civil i deixar-li el carnet el GC em va preguntar que si era català fent-me mala cara?? 
        vaig comentar-li que era nascut a Catalunya però que la meva família era aragonesa
        (el meu cognom és típicament aragonès i el meu nom és igual en castellà que en català) i vivia allà, doncs a partir d'aquell moment tot va anarrodat. L'atestat de la Guardia Civil totalment positiu a la meva part.
          No mentiré pas, ser indepe o no voler pronunciar-te sobre el tema es completament legítim, i tens la llei al teu costat. Jo he fet denúncies i no és gran cosa total tampoc t'ajuden gaire només et fan emplenar un full i un parell de preguntes orals a respondre i adéu.
          • EPS60.100 13 8👍 8.830
            tens la llei al teu costat

Vols que repassem on han acabat les acusacions de ciutadans que han estat insultats o agredits per policies pel simple fet de parlar en català?
    • Benfresc12.064 5 168👍 9.774
      Doncs no, això ho teniu molt mal entès, no és ser "pardilla", és tindre orgull i dignitat.

El que tu dius que fas és propi d'un covard.
  • Caupes3.660 2 557👍 2.117
    En la seva línia: et negues a atonyinar un avi, ets un covard.
  • __28170__Usuari sumador8.017 5👍 4.569
    Un territori i societat on necessiten lleis coercitives i milers de forces policials d’altres llocs per intentar controlar a la seva gent, unes forces d’ordre que desatenen les seves funcions expulsant a catalans de les seves comissaries. Qui no vegi que Catalunya ja s’ha independitzat és cec, només els queda la força per intentar retenir-la.
  • enriquito10.199 14 209👍 1.859
    al final els mossos es cansaran de tota la merda que reben i no tindran més remei que actuar motu propio
  • Ius Novum2.383 3 751👍 4.375
    És molt demanar que els nostres polítics del Govern facin alguna cosa efectiva per protegir els catalans contra el racisme anticatalà?

O estan massa enfeinats redactant el programa electoral de les properes eleccions autonòmiques espanyoles en què ja ens han dit que descarten cap iniciativa unilateral d'independència en els propers 8 anys?

Estem deixats de la mà de Déu. Abandonats pels nostres. Us n'adoneu?
  • malllamplll_3.515 2 583👍 2.289
    " Ets català. Que fas a Andalusia ? "

" Ets independentista", " Si "

" Aleshores que fas aqui ? " 

Em passejava amb el lliri a la ma per Espanya i m'han atracat

" Doncs ho denuncies als Mossos"

Jo li dono la rao al policia.  Hi ha gent que no apren
  • Rolf Steiner12.410 10 164👍 4.691
    Ja s'ha comentat més a dalt.

No s'ha de viatjar per Espanya, ni deixar un cèntim d'euro per aquelles terres de folla-cabres.

Quan sento dir a algun dels nostres polítics que en un futur tindrem relacionals fraternals amb aquests degenerats m'agafa angunia i mala llet.

Maleit lliri.
  • Picany7.242 10 298👍 1.794
    I què hi fan els polítics de partits independentistes a les institucions dels madrilenys? 
  • joan cf3.742 12 547👍 1.003
    El regne d'Espanya és un estat fallit, no compleix la funció principal amb la què històricament ens l'han volgut entatxonar: del monopoli legítim de la violència.

El policia o policies que deneguen l'auxili per un crim fet amb arma de foc es posen la mateix nivell de deixar indefensos als ciutadans que la del serveis secrets que oculten tenir un clergue radical isl'amic com a confident, o que el servei policial que informa a un grup de delinqüents que estan sent vigilats per un altre servei, o els qui no només deixen fer sinó que estimulen l'acció de cossos francs (possiblement exlegionaris de paisà) dedicats a terroritzar o que els càrrecs polítics que concentren milers de forces policials d'ocupació a Catalunya en plena alerta àrreu d'Europa per possibles actes terroristes.

I en quasi tots aquests casos es coincideix des d'un servei públic en discriminar la població catalana en deixar-la indefensa deliberadament per la seva condició.

Publicitat

Fòrums

• 9.177.537 missatges
  • 216.862 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat