Fòrum

Expliqueu anècdotes surrealistes de viatges que heu fet

Astralcat2.033 1 822👍 1.500
Porto un any i poc aqui. Desitjo que la temàtica d'aquest fil no estigui repetida, i si ho està, no aixafeu la guitarra i ignoreu el fil pretèrit

És senzill. Compartiu aquelles anècdotes i situacions més sonades que heu viscuts voltant pel món. Només demano discriminar les situacions comunes com 'vaig deixar-me el DNI i vaig haver de tornar a casa ràpid en taxi' per que no tenen gràcia.

Segur que en teniu i moltes per què als catalans voltem molt pel món i això augmenta la probabilitat i també per què som gent singular.

Escric les meves anècdotes concentrades en un mateix viatge que em va portar a 4 països en 22 dies.

Respostes

Configuració
  • Nou Barris15.825 7 113👍 10.582
    Era un dia càlid de mitjans de juny a Batumi, la capital de la República Autònoma d'Adjària, al sud-oest de Geòrgia. Aprofitant la visita cultural a la ciutat que ens ofereixen els organitzadors de l'Erasmus+, els catalans, els alemanys, els georgians i els ucraïnesos que hi participem decidim dinar a una pizzeria senzilleta situada al centre, on aviat surt un tema de debat que aixeca força passions: el referèndum de l'1 d'octubre (el món ens mira). Allà ens ve a veure el Mitsuo, un japonès d'uns 50 anys que la meva companya catalana i jo havíem conegut en un alberg de Tbilisi, dies abans que comencés l'Erasmus, i que sent una gran devoció per la independència de Catalunya, la gent catalana i l'alcohol, no necessàriament en aquest ordre. El paio té molta pasta i es dedica a voltar pel món sense un pla gaire definit, i aquelles setmanes estava fent el Caucas i Turquia. El cas és que el personatge va despertar la curiositat de la resta de delegacions nacionals, però finalment, en acabar de dinar, els companys internacionals d'Erasmus van tocar el dos i ma amiga i jo ens vam quedar sols amb ell. Vam estar xerrant amb el cambrer del local, que va resultar ser un ianqui d'arrels cubanes procedent de Florida que volia veure món, i després vam decidir fer cap a la zona portuària, comprar els típics souvenirs d'Stalin i banyar-nos una estona. En sortir de l'aigua prenem la millor decisió possible: anar a beure bon vi georgià.

Al cap d'una estona de rondar per diversos locals comencem a anar ben contents, i passegem pel centre de Batumi tot cantant cançons de la Guerra Civil que el nostre camarada japonès mira de reproduir el més dignament possible ("El Ejército del Ebro una noche el río pasó..."), així com crits patriòtics catalans que desperten l'interès d'un ucraïnès, l'Antoliy, que estava fotent-se una gerra de vi i una taula de formatges a la terrassa d'un bar. Quan ens pregunta quina llengua parlem li expliquem, eufòrics, que és català, i ell, immediatament, ens pregunta si el Rafa Nadal és també català. Ens sobta aquesta pregunta que ens fa, però així i tot li mencionem Mallorca i els Països Catalans i mirem d'explicar-li, no sense dificultats a causa del nostre estat etílic, que és un espanyolista de ca l'ample malgrat ser catalanoparlant. Ell ens somriu i ens diu que l'odia i que, com a bon aficionat al tennis, prefereix en Novak Đoković. Li caiem bé i ens convida a una ronda de cerveses.

I bé, aquesta vindria a ser l'anècdota remarcable. La resta de la jornada va consistir en seguir fent bajanades per la capital d'Adjària, fruit de la combinació de vi i  birra. En algun moment vam comprar una pilota de platja i vam acabar jugant a futbol al bell mig de Batumi, tot fent xiscles en català (Visca la Terra i tota la pesca) i encuriosint els vianants, que se'ns apropen i ens pregunten què coi estem dient. El japonès en tot moment mira de presentar-nos a la gent random del carrer com "my Catalan friends". Encara avui hi mantinc contacte i em consta que aviat visitarà Barcelona. El meu principal repte és que aprengui català i es faci raconaire.
  • EmulatorQUsuari sumador57.171 14 6👍 12.072
    No és surrealista però sí curiós. Fa bastants anys vaig anar a Cuba i em vaig fixar que tenien autobusos de la flota antiga de TMB. I sí, conservaven la retolació bilingüe de l'època (Sortida - Salida). Sorprenentment ningú no se n'havia queixat d'aquesta flagrant (LEL) imposició del català, ni havien esborrat els mots en català, ni els havien ratllat, ni res de res.
  • tolomón10.315 9 201👍 6.640
    Fa una estius vaig anar de viatge a Porto, i abans d’anar acostume a buscar fils del Racó, en aquell fil vaig vore un lloc que recomanaven per a anar a menjar.

I vaig anar, i de set taules, cinc les ocupavem catalanoparlants.
  • strigoi5.856 8 362👍 82
    Bufff en tinc moltíssimes! M'encanta viatjar! Des dels 20/21 anys que no paro...

Aquí en van algunes:
    • Las Vegas (USA): M'allotjava al Caesars Palace (el mateix hotel de les pelis de Resacón en Las Vegas). Em vaig llevar pel matí amb la intenció de llogar un cotxe baratet... Quan vaig anar al Hertz de l'hotel, el que em va atendre, al veure que era català, em va començar a demanar coses sobre Catalunya i perquè volíem ser independents. El tiu ens entenía. Després d'això, vam anar a fer negoci... Resulta que només quedava un cotxe... Un Ford Mustang descapotable blanc  ... Li vaig dir que sería massa car per a que el pugués llogar... Però la seva resposta va ser: tranquil, tu volies un cotxe barato, te'l deixem al mateix preu. Jo flipant!! Vaig conduir una fera descaptoble de 400 CV durant 4 dies per Las Vegas i voltants!!!! Brutal!
    • Avió de tornada de Japó: Havia fet escala a Doha, Qatar. Tornant, em va tocar seure amb una aragonesa de Sabiñanigo. Feia 3 mesos que m'havia trencat el fèmur esquiant i caminava amb un bastó (encara porto el clau intramedular i tot). Vam passar-nos-ho genial parlant ja que ella també era una sonada de l'esquí. El seu pare era un dels fundadors de Formigal i vam estar-nos tota l'estona parlant de les animalades que hem fet per muntanya. En un moment donat va dir, vaig a pixar. Jo vaig aprofitar i també hi vaig anar ja que coixejant, havía d'aprofitar si la fila estava buida per poder passar bé. En arribar a la zona de lavabos, ens vam trobar amb un americà, una extremeña, una italiana, un egipci i 2 hostessos fotent cubates. L'extremenya tornava de l'Índia, s'ho havia deixat amb el seu novio que feia 4 anys que estava tancat en una presó de Delhi per tràfic de droger. Al cap d'una estona, l'extremenya i l'egipci es van tancar al lavabo amb la mirada còmplice dels hostessos Vam fer la tornada fent gintònics a punta pala... Vam arribar a BCN amb una merda com un piano... Realment va ser èpic!!!!!
    • Jodhpur, Índia: Plovía, anava pels suburbis que hi han tot just sota la fortalesa de Jodhpur. Em vaig trobar una canalla de 10 o 12 anys que em demanava com em deia, d'on era, si estava casat, si tenía fills, etc... Vaig estar-hi xerrant i en un moment donat em diu: vine a casa que t'ensenyo de què treballem jo i la meva família... I vaig dir... Perquè no!? La seva tieta, la seva mare i 3 germans seus es dedicaven a fer tabaco liat en una "choza" feta merda. Vam estar parlanti rient. Abans de marxar li vaig dir: mira, no fumo pero posa'm 3 "biris" (és el nom d'un cigarro liat). Li vaig donar 10 rupies. Abans de marxar me n'encenc un i com que plovia, estaven humits i no "xutaven" gaire... El nano em diu: espera, que te'n donaré un "more dry"... I jo ... Me'n dona un de nou, me l'encenc... Faig una calada... I tota la canalla rient... Segona calada i se'm nubla la vista... ERA UN PORRACO DE CA L'AMPLE!!! EL MILLOR QUE HE FUMAT MAI!!!! Total... A la tercera calada ja els vaig dir adéu ja que el meu anglès havia mort instantàniament 
    • Nusa ceningan, Indonèsia: Illa paradisíaca... Surf, poca gent, el puto paradís!! Anant amb moto per aquesta illa vaig trobar-me un penyasegat per poder-te llançar a l'aigua. Vaig dir: tira't-hi! El punt era vigilat per uns indonesis que et deien quan podies tirar-te... Ho feien per les onades, que cada X temps venen amb més força i et tiren contra les roques... Vaig tirar-m'hi, però amb la gopro per filmar-me... Al colpejar contra l'aigua, el pal es va trencar i la GoPro se'n va anar al fons... Em vaig cagar amb tot, però havia depujar super ràpid ja que les onades venien amb molta força i ja em tiraven contra la roca. Vaig pujar i vaig decidir tornar per buscar-la... Els indonesis em deien que no ho fes que era super perillós... Però jo entestat a fer-ho... Vaig tornar-hi i un americà que feia snorkel em va ajudar. Al final la va trobar... El vaig abraçar i donar les gràcies mil vegades. La gopro la podíen donar pel cul, però les fotos que hi havien a dins no! Vaig passar molta por, les aigües de Bali son molt heavies, per alguna raó és el Valhalla dels surfers 
    En tinc moltes més... Moltíssimes més!!! He estat a Tailàndia, Japó, Indonèsia, Índia, Noruega, Itàlia, França, USA, Islàndia (el millor viatge, amb furgoneta camper), Estonia, Finlandia, i un llarg etc.... Però haig d'anar al gym que aquesta tarda foto el camp a Andorra per veure si em trenco l'altra cama 

Salut i a voltar !!! 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.929 missatges
  • 210.838 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat