Fòrum

Dia Internacional de l'Home

JNS3.239 11 609👍 981
19 de novembre

Dia Internacional de l'Home

El 75% de les persones sense sostre són homes. Els homes representen fins al 95% de les morts al lloc de treball, però a ningú no li importa. El 80% de les víctimes de suïcidis i el 76% de les víctimes d'homicidis són homes. El 97% de les morts en combat són masculines. La vida d'un home és simplement molt menys important que la d'una dona i val molt menys. De mitjana, les penes de presó són més del doble de llargues per als homes que per a les dones per al mateix delicte. El servei militar és encara obligatori només per als homes en la majoria dels països on encara està en vigor.

Pegar i/o abusar d'un home en públic no només és divertit, sinó que sovint és encoratjat, especialment als mitjans de comunicació. En molts països, les víctimes masculines de violència domèstica, violació i abús/assalt sexual no tenen la mateixa protecció jurídica ni accés als mateixos serveis socials que les seves contraparts femenines. En molts països, maltractar i/o matar un home està molt menys castigat legalment i socialment que maltractar i/o matar una dona.

Els nois tenen més probabilitats (i ho fan) d'abandonar l'escola i la universitat que les noies, però això no es considera un problema de gènere.

A 16 països només l'homosexualitat masculina és il·legal i perseguida, mentre que en molts d'altres l'homosexualitat masculina és més perseguida i castigada que la femenina. Els homes que tenen sexe amb homes tenen prohibit permanentment donar sang a 21 països (10 a Europa), mentre que en altres 26 països (15 a Europa) s'enfronten a restriccions en fer-ho. Els homes i les parelles homosexuals masculines no tenen els mateixos drets reproductius que les dones.

A diferència de la MGF, no només la Mutilació Genital Masculina no està prohibida a cap país del món, sinó que fins i tot és encoratjada per part de molts governs i religions. Els homes no tenen dret a la integritat corporal ni a mantenir intactes els seus genitals ni a prendre cap decisió al respecte.

Globalment, l'esperança de vida dels homes és 5 anys més curta que la de les dones. Tanmateix, en molts països, l'edat de jubilació és més alta per als homes que per a les dones. Els governs gasten menys fons públics en la recerca sobre malalties predominantment i/o exclusivament masculines que en les femenines.

En els divorcis heterosexuals, les custòdies dels menors per als pares representen només el 5% del total. Les baixes per paternitat -en els comptats països on n'hi ha- són, amb algunes excepcions, molt més curtes que les de maternitat.

Respostes

Configuració
  • Kevin Durant i Lleida2.216 784👍 1.198
    No seràs tan home si et queixes.
    • Magalí724.444 483👍 1.268
      Estàs insinuant que només les dones ens queixem? Eh? Eh? 
    • JNS3.239 11 609👍 981
      Potser qui no és prou home ets tu. 
        Els homes no ens podem queixar de desigualtats. Queixar-se d'això denota arrogància.
        • JNS3.239 11 609👍 981
          Els homes ens queixarem del que calgui, faltaria més. Tu no ets ningú per dir què podem fer o no.
            Els homes no ens hem queixat durant milers d'anys i per això som on som. Queixar-se és de perdedors.
            • JNS3.239 11 609👍 981
              Doncs ves-t'hi acostumant.
              • le pen1.724 1 914👍 3.065
                No sé jo, tenint en compte l'èxit del teu fil i els suports aconseguits.

Si fins i tot als més crítics amb el feminisme ens fas més aviat peneta, no creus que ets un patètic friqui misogin rabiant sol davant l'ordinador, i no pas part d'un suposat col·lectiu d'homes que protesten pels seus drets?
                • JNS3.239 11 609👍 981
                  L'èxit és veure com rabieu cada cop que parla un masculinista sobre els drets dels homes i veure com, davant la vostra impotència en veure que hi ha més gent que pensa com jo i no com vosaltres voldríeu, en veure que no podeu ni podreu imposar el vostre pensment únic i que els vostres dogmes cauen cada dia una mica més -i la pupa que això fa, homes prenent consciència de col•lectiu i reivindicant els seus drets- només us queda l'insult. Si fins i tot els que suposadament són de la vostra corda us diuen que aquesta no és la manera, no creus que sou uns patètics friquis  misàndrics desgraciats rabiant davant de l'ordinador en veure que sou incapaços de fer callar els qui no pensen com vosaltres? 

I si no t'agrada posa-t'hi fulles.
                    Si com a mínim et creguessis el que dius, doncs mira, tot això que t'enduries. Però tu i jo sabem que estàs patèticament sol en la teva croada contra les dones.

No estiguis tan ressentit, home, que aquestes coses no van gens bé per a la colagror. Una dona et va prendre el xicot? mare autoritària? n'hi ha que no tenen cor. Seu aquí, explica-ho a le freud. Vols una piruleta?
                    • JNS3.239 11 609👍 981
                      No confonguis desitjos amb realitat. Tant tu com jo sabem que els qui esteu cada cop més sols sou vosaltres en la vostra croada contra els homes. Perquè fa molta pupa no poder callar a tots els homes que no pensen com vosaltres i com que no teniu argument per això recorreu a l'insult. Esteu cada dia més sols (I més patètics).

M'ho crec perquè és cert I ho saps. I et tot -i molt- no poder-nos callar ni evitar que ho difonguem.

No estiguis tan amargat, home, que aquestes coses no et van gens bé. Ton pare li va fotre les banyes a ta mare amb un home? Mare sobreprotectora?  N'hi ha que no tenen cor. Seu aquí, explica-ho a le Le Freud. Vols una cloïssa? De les del mar, s'entén. Diuen que van molt bé per als amargats.
                      Només cal veure com saltes al rebot de cada comentari (no parlo pels meus missatges, sinó per tots els missatges que respons, a aquest fil i a totes les teves intervencions que recordo) per veure que estàs extremadament a la defensiva, espantat per les vegades que t'han fet mal, trist, sol, i terriblement ressentit per alguna cosa, probablement per moltes coses. La manera com gires tot el que et diuen en contra de qui t'ho diu, com un nen enrabietat que se sent impotent i sense recursos, en dona bona fe. Deu fer molt que no rius sincerament, a panxa plena i en pau.

Tu sabràs si vols seguir així. Et deixo sol amb les teves misèries.
                    • Almirall9X2.185 3 786👍 2.281
                      Els teus atacs personals fora del tema de debat resulten com a mínim fastigosos.
                    • JNS3.239 11 609👍 981
                      "Només cal veure com saltes al rebot de cada comentari"

Només cal veure com saltes al rebot de cada comentari masculinista.

"estàs extremadament a la defensiva,"

Els qui esteu a la defensiva sou els femellistes, que no suporteu l'existència del masculinisme i dels masculinistes. Us preneu cada reivindicació dels drets dels homes com un atac personal. Voldríeu fer-nos callar però no podeu ni podreu mai, i això us fa bullir la sang. Perquè sou uns amargats i ressentits feixistes totalitaris.

La manera com gires tot el que et diuen en contra de qui t'ho diu, com un nen enrabietat que se sent impotent i sense recursos, en dona bona fe.

"trist, sol, i terriblement ressentit per alguna cosa, probablement per moltes coses."

Estic molt feliç, de fet no ho podria estar més. Sol? Estic acompanyat de la gent que val la pena, la gent que m'importa. Ni tan sols estic sol en aquest fòrum, hi ha molts que pensen com jo i em donen la raó, per molt que et rebenti i vulguis dissimular-ho. Més avall ja t'han retret les teves maneres i la teva poca educació.  

Ressentit per res, combatiu i activista en moltes coses. 

"Deu fer molt que no rius sincerament, a panxa plena i en pau.:

Ric molt, i al costat de la gent que estimo. També a la meva feina, que m'apassiona. Em sap greu aixafar-te la guitarra.

Tu sabràs si vols seguir així. Et deixo sol amb les teves misèries.
                    • JNS3.239 11 609👍 981
                      Ei, però al fòrum estic sol, ningú no em dóna suport i tal. 
                    • JNS3.239 11 609👍 981
                      Quan no tenen arguments, és l'únic que els queda.
          • MLC8.141 3 264👍 6.075
            No parlis en nom dels homes, si de cas d'un mínim percentatge de masclistes sonats.
  • Pavel_Korchagin1.840 1 878👍 3.028
    El feminisme és promogut per les elits amb dos objectius principals:

1. Promoure la demonització i la criminalització de la classe treballadora.
    2. Justificar l'augment de la taxa d'explotació.
  • Bowie F6.038 2 356👍 7.103
    Tant el dia internacional de l'home com el de la dona són una parida victimista i tribalista.

Què tal si defensem que tots dos sexes som ciutadans amb els mateixos drets i deures i iguals davant la llei? Ho dic perquè les porqueries postmodernes que pretenen crear legislacions especials per a les dones (la llei de viogen) o per a les "minories" (LTGBIQP, minories ètniques i tal) són d'una aberració jurídica escandalosa. I que això ho defensin en primer lloc aquells que s'autodenominen progressistes és especialment escandalós.
    fistro de bambino
  • RexMontcada297 2👍 315
    Llegeixo tot això i sí, realment els homes pateixen coses terribles encara.
    El què més mal em fa personalment, és el tema de la depressió i el suïcidi, que no té cap campanya mediàtica activa de prevenció o per prendre consciència. Altres afers com els temes laborals, etc. Tenen solucions que no tenen a veure tant amb el gènere si no per a les condicions de treball. I sí, els homes solen treballar molt més a llocs de feina d'alt risc que les dones (només cal veure qui hi ha a una plataforma petrolifera i qui és professora).

Temes mutilació genital (completament normalitzada fins i tot quan no es tracta d'un ritual religiós) i homosexualitat, que la gent ho normaliza. He parlat amb feministes 'de pamfleto' (les que a la facultat van donant paperots propagandístics) que defensaven la mutilació genital masculina mentre em deien que no tenia punt a comparació amb la femenina. Sincerament, les dades són les dades, i n'hi ha milers de morts per culpa d'aquest acte atroç contra el cos dels infants (a més es vulnera el dret a la integritat física).

El problema és que t'apropes a aquests problemes des d'un punt de vista de confrontació de gènere. És cert que n'hi ha grups feministes que han atacat homes que volien parlar sobre la depressió i de com evitar-la (als EUA passen coses rares de collons com aquesta), però això no ens ha d'enfrontar, al contrari, hauriem de treballar tots plegats, homes i dones, per a trobar solucions REALS a problemes REALS.

Una altra cosa és el tema de les postmodernes que això, què vols que et digui, no té cap sentit.
    En fi, a mi em sembla bé un dia internacional de l'home (tot i que molts individus super xaxi feministes n'estiguin en contra per raons impressionantment ignorants i idiòtiques). Em sembla bé per a recordar-nos que hi ha molt a millorar i que a la Terra ningú és sant. Ningú se salva del filldeputisme que governa aquest cos celeste.
    • MLC8.141 3 264👍 6.075
      Els masclistes heu acabat recorrent a arguments més i més grotescos fins esdevenir una broma.

Anomenar "mutilació genital masculina" a la circumcisió  i voler comparar-ho amb el drama de l'ablació ja us desqualifica per un debat seriós. Només queda prendre les vostres argumentacions com les xirigotes de Cadiz, per riure.

• fcim18.647 9 82👍 1.487
    ...i a més els homes hem d'aguantar que les de la CUP ens humiliin      
  • AltairRC313👍 293
    Doncs que els homes ens jubilem abans que les dones perquè ens morim abans em sembla correcte.
  • Indesquerra17.293 8 94👍 4.173
    El 80% de les víctimes de suïcidis són homes

Reflexionant un poc, difícil de fer en fils com aquest, sobre algunes dades, està clar que la pròpia societat patriarcal (l'home ha de tenir èxit, l'home no pot plorar, l'home ha de portar els diners a casa, l'home no té sentiments...) precissament fa que els homes es suïcides més que les dones, però pense que des del feminisme no es mira des del prisma adeqüat fenomens com aquest, per això el masculinisme com a fenòmen recent i com a complementari del feminisme pot ser un avanç per ajudar als homes a lluitar contra el masclisme i més quan els perjudica precissament a ells mateixos.
  • Pep el Grill75👍 67
    Tota aquesta neollengua que envolta el feminisme diu molt (o molt poc) del moviment i la seva intenció real. Enfrontar a la societat es el truc més vell del món i sorprén que a les altures a les que estem i amb tota la informació que tenim encara funcioni el parany. Guerra de sexes, guerra de raçes, guerra de religions... però mai guerra contra els de dalt .
  • radi2catUsuari sumador38.845 12 14👍 15.875
    Les dones tenen mes intents de suicidis que els homes, el que passa es que els homes son mes efectius.
  • Livius1.450 1👍 603
    El dia internacional de l'home tindria sentit dins d'un sistema matriarcal. Un home no te mes possiblitats de tenir un accident a la feina perque l'oprimeixen dones. Una dona si te mes possiblitats d'esser victima d'una violacio perque l'oprimeixen homes.
    • JNS3.239 11 609👍 981
      Un home té més probabilitats de tenir un accident a la feina perquè resulta que els homes fan feines molt més arriscades i dures físicament que les dones, unes feines en què les dones no hi tenen cap intenció de treballar ni demanar-hi cap quota femenina, evidentment.

Que es matin ells mentre nosaltres escalfem la cadira a l'oficina. Això sí, volem cobrar igual que ells que s'arrisquen la vida.

Generalitzes molt. Cada vegada hi ha més dones treballant en fàbriques utilitzant maquinària, com toros, per exemple (dono fe, hi netejo en dues i n'he vist. Són minoritàries, d'acord, però n'hi han). Ara es veuen, cada vegada més, dones conduint camions i autobusos. I per altra banda, a veure, que també hi ha molts homes que només mouen el cul de la cadira per anar a la màquina de cafè, en tota la jornada laboral... Feines molt típiques femenines com neteja o cuines d'empresa, per exemple, esgoten força físicament, eh...! No només es cansen els homes, treballant. 
        • JNS3.239 11 609👍 981
          Ui, sí, netejar oficines és més cansat, arriscat, perillós i nociu per a la salut que treballar a l'obra o a la mínima, on vas a parar.

Les xifres són les que són, el 95% de les morts per accident laboral són homes.
            D'acord, però no parlis com si TOTS els homes féssiu feines arriscades i perilloses i TOTES les dones som unes princeses acomodades. Jo ja dono per fet que al meu sou no puc tenir un plus de perillositat com té un que treballa a l'obra. No som estúpides. 
            • JNS3.239 11 609👍 981
              "D'acord, però no parlis com si TOTS els homes féssiu feines arriscades i perilloses i TOTES les dones som unes princeses acomodades."

Jo no parlo com si res, parlen les xifres: el 95% de morts en accidents laborals són homes.

Això vol dir que moltíssims més homes que dones fan feines molt més arriscades i perilloses, en una proporció del 95% vs el 5%. És que ni així sou capaces de suportar que no sempre sou les pobres víctimes de tot?
                Jo en cap moment he parlat de víctimes. 
                • JNS3.239 11 609👍 981
                  No, i ara. Has parlat de com es cansen les dones que netegen, relacionant-ho amb als homes que moren en accidents laborals. Estem parlant que 95% de les morts per accident laboral són homes i encara teniu les penques de dir "ei, però que les dones es cansen molt netejant".

"No som estúpides."

Estúpides no ho sé. Llestes una estona llarga.
      • Livius1.450 1👍 603
        Els problemes del capitalisme no són culpa del feminisme, company.
  • Mcasas7.782 11 273👍 2.419
    MODE heteropatriarcal ON: "Si fossis un home de veritat no et queixaries tant, mariquita de merda".

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.928 missatges
  • 210.838 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat