Fòrum

Estar disposat a anar a presó.

PeixVerd12.648 5 163👍 5.037
L'arma llancívola més popular en aquests últims temps. Cada cop que s'alça una veu crítica:

-Que potser tu estaríes disposat a anar a la presó si fossis <<(inserir nom de membre del Govern)>>?!

Aquesta pregunta em fa reflexionar, per una raó, no em quadra amb els tempos. Per què aquesta pregunta és tan habitual, si la reflexió que ens guia directament a la seva resposta hauria, sí, hauria, d'haver-se fet abans del 27 de setembre de l'any 2015
La resposta a aquesta pregunta és tan òbvia i evident que fa pal repetir-la. I és que tant se val que diguis que "sí" o que "no", perquè l'important no és el què, és el qui. M'explico, l'important no és que jo estigui o no disposat, ni que tu ho estiguis, l'important era que ho estigui qui formava la llista que es va presentar a les eleccions dins la candidatura de JxSí i dins de la llista de la CUP.

Per aquest mateix motiu, si tu, que em llegeixes ara. Has utilitzat aquest argument que no deixo de sentir i llegir, abans de tornar a utilitzar-lo ja et responc: El teu interlocutor forma part del Govern o de la llista de JxSí o la CUP? No? Doncs senzillament no té la més mínima importància. 

No pot ser que ara mateix estiguem en això, i no cal llençar tanta merda als crítics, perquè el 21D votarem independència exactament IGUAL que la resta. Però com diuen en castellà...

Encima de puta, ponemos la cama? (a sobre de puta, posem el llit?) No, amics meus. 

No em serveix que en Puchi tingués dona i fills, o en Junqueras, o en Rull, Turull, Simó... No em serveix. No em malinterpreteu, vull que estiguin TOTS i cadascun d'ells al carrer i sense càrrecs, però tu et presentes a unes eleccions on posa: "DUI EN 18 MESOS". I en aquest precís instant en el que et presentes sota aquesta directriu, en el moment en que decideixes formar part d'aquesta llista, la reflexió de: "Hòstia, jo de debò aniria a presó per Catalunya?" ja hauria d'haver estat resolta i ben resolta. 
El que no pot ser és que pretenguis declarar una independència trencant una llei vigent per implantar una altra i a l'ÚLTIM MOMENT, al últim de l'últim, diguis: "Oh! és que ens empresonen... oh, és que ens pegaríen..."

Ahir vaig llegir una cosa que em va deixar mort, que els independentistes ens estàvem passant amb "l'autocrítica"... 
L'1-O va ser sublim, genial, tota una revolució. Tot el que va vindre després? UNA ESTAFA, UNA VERGONYA, UN FRACÀS.

Respostes

Configuració
  • Argimont4.531 1 473👍 2.851
    La quantitat de temps que  escriuen alguns amb parrafades i posant les dates que creuen ells que els pilitics haurien d'haver posat per quadrar les seves teories.
    Benvinguts al racó
  • TUTTLE2.111 12 804👍 1.349

Molt bla bla bla. Però tu a la presó no hi ets pas. Ni tots els que ara difameu l'obra de l'anterior govern. Així que escolta, menys parrafades i una pregunta ben simple: I tu que has fet, per anar donant lliçons???

• rotllan6.757 3 318👍 4.435
    Jo encara diria més. Molts patriotes estaríem disposats A CÓRRER EL RISC d'anar a la presó. Però qui s'arriscarà sabent que el govern va de farol, que et deixaran amb el cul a l'aire i que tot el que facis no servirà per res?
  • MLC8.141 3 264👍 6.075
    Jo  diferenciaria entre estafa, vergonya i fracàs.

FRACÀS: Total si ho comparem amb el sommi d'una repùblica catalana. Però si ho veiem com una primera batalla que ens prepararà per la propera, la cosa també ena ha servit força. Ha desenmascarat a molts, ha obert els ulls a molts altres  i ens ha donat a coneixer arreu del món.  S'ha obert una carpeta catalana a totes les cancelleries que ja no es tancarà.

VERGONYA: No veig cap vergonya en la derrota davant d'un enemic més fort ni en els dubtes davant d'una situació complicada i difícil.

ESTAFA: Això va per barris. N'hi ha que segur que se n'han aprofitat i han volgut enganyar, però molts altres ho han fet tan bé com han pogut i senzillament han perdut igual que Rajoy va perdre l'1-O.
  • El_DracUsuari sumador6.999 4 307👍 3.542
    Quan un comença un joc, digues negociació o guerra, amb una altra part ho fa fent uns càlculs del que pot passar, això inclou moltes coses i no significa que han de passar totes. Això és exactament el que ha passat i continuarà passant, es prenen decisions i es diuen coses a vegades no per assolir alguns dels objectius que es marquen (18 mesos) sinó por provocar un canvi o moviments a la part contraria que et permetin guanyar el joc o almenys treuren un avantatge que abans no tenies. Analitzar les coses i situacions amb perspectiva. Jo personalment ja deia el 1-O que això no podia ser el referèndum d’autodeterminació però que segurament sí seria molt important per aconseguir-lo en el futur. I el mateix en moltes decisions que es varen prendre i es continuen prenent en aquest joc, els errors t’aparten del objectiu i els encerts t’hi acosten, només el temps ens dirà si el que va passar va ser un error o un encert.

I quan dos juguen els dos han d’entendre que un guanyarà i l’altre perdrà, així que de la mateixa forma que anhelem guanyar podem acabar perdent, s’ha de saber guanyar com perdre.

Ah! La última cosa, el poder ho és tot, la raó només serveix per guanyar més poder amb més suports, però avui en dia Espanya té molt més poder que nosaltres, així que tota acció ha de ser calculada en que el nostre poder creixi fins que sigui superior al poder que disposa Espanya, fins que això no passi tota acció d’enfrontament directe serà un error que ens farà fracassar apartant-nos de l’objectiu.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.861 missatges
  • 210.835 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat