Fòrum

"Mama, aquest és bo o dolent? " o el suposat adoctrinament als nostres fills

Magalí724.444 483👍 1.268
L'Albiol el trobo un cínic de la hòstia. No sé si té fills i si en té quina edat tenen, però trobo acollonant que pugui dir que adoctrinem els nostres fills perquè odiïn Espanya. No et fot...!  I ell no deu dir als seus que els independentistes som uns desgraciats...?! 
Doncs a l'1O vaig fer que els meus fills veiessin per tv3 tot el que els PN van fer. Quan miro les notícies em poso a insultar en veu alta l'Albiol o l'Arrimadas davant d'ells  . Saben perfectament què passa (bé, la gran, el petit més o menys) , i quan surt algun polític fer declaracions i no els acaba de sonar , la meva filla pregunta : "Aquest és bo o dolent? " Ja sé que com a mare aplicant un pla pedagògic intel.ligent i sensat i objectiu no hauria d'abocar la merda en que estem vivint els adults, i això de "Bo o dolent " és un simplisme nociu educativament parlant, però... És massa fort el que estem passant! "En Millo? Un fill de puta ".
L'altre dia em va dir la meva filla  que al pati de l'escola amb una amiga cantaven una cançó del "Polònia " on ridiculitzen en Rajoy i la Soraya. Hi ha adoctrinament?  Doncs sí!  Au,  emmanilleu-me,  CNI

Històries dels vostres fills...?

Respostes

Configuració
  • Jaume_I12.898 9 160👍 4.223
    Jo com ja saps en tinc quatre i si els ensenyo a lluitar pel pais. Venen a les manis, concentracions i altres mogudes. Com soc dels que penso, que va per llarg caldrà ensenyar els nostres el que hi ha.
    De vegades especialment quan em senten renegar em pregunten sobre els politics que surten a la tele 
    A la mani pels presos quan passava l'helicòpter de la nacional pitaven i ensenyaven ek dit del mig.
    Jo els adoctrino tot ique provo que sigui en l'amor a Catalunya i no en l'odi a aquests fills de puta que es diuen unionistes.

Espero que els meus fills quan siguin grans ja sho trobin tot fet.pero ho dubto. 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.858 missatges
  • 210.835 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat