Fòrum

Passar al segon nivell

Eimeric7.391 11 292👍 1.157

Hem tingut cinc anys de procés que jo anomenaria el primer nivell. Posar el tema en el debat polític, demanar l'autodeterminació però seguir el joc a Espanya en tot moment, obediència a l'estat, no trencar cap plat i jugar amb la ingenuïtat de què guanyant eleccions, fent manifestacions cada 11S arribaria un dia en què Espanya acceptaria alguna cosa. Hem intentat emular Escòcia i el Quebec però Espanya no és el Canadà ni el Regne Unit. Espanya es permet augmentar les hostilitats en lloc de fer concessions no només perquè ens odia sinó també perquè no té por, ens veu dòcils i dèbils.

No vivim en una democràcia sinó en un estat autoritari i etnocràtic amb maquillatge democràtic on no serem mai respectats. I els independentistes som amb la nostra actitut d'obediència, acceptant jugar al seu joc i amb less seves normes, som els que més legitimitat li donem. Les eleccions del 21D són una provocació, una humiliació i una farsa, candidats empresonats, vot exterior prohibit, campanya brutíssima, i ja veurem qui acaba votant i com compten els vots. S'han organitzat expressament perquè les perdem per tant és gairebé impossible guanyar-les. Personalment apostava pel boicot total, però com que els partits independentistes han decidit participar-hi i aquesta idea no ha agafat prou força votaré igualment. Ara bé, servirà de poc o res. Els mateixos polítics només parlen d'aturar el 155 i alliberar els presos però ja ni diuen la paraula independència.

Crec que hem arribat a la fi d'una etapa. El processisme dels lliris, els somriures, els Parlaments de fireta i les peticions de diàleg ha demostrat ser un camí esgotat. Només podem acceptar la nostra mort o preparar-nos per iniciar un segon nivell. Entenc aquest segon nivell com el de la insubmissió, desobediència i resistència. Hi ha molts exemples històrics i es poden fer coses noves, però s'ha de preparar i preparar bé. Veient que els polítics no estan a l'alçada de la situació hauríem d'anar iniciant els ciutadans sense partits, ni ANC ni Omnium. Tenim ja petits embrions que ens poden ajudar, els Comitès de Defensa de la República. D'entrada hauríem d'aconseguir que tots els independentistes de cor entrin a formar a part d'organitzacions com els CDR o similars.

Com ho veieu?

Respostes

Configuració
  • Gínjol10.867 2 186👍 3.537
      Una cosa com la CDR és de menester, ja que l'ANC sembla que se centra en actes i manifestacions i prou.

La pena és que la CDR fa pinta de ser la corretja de transmissió o plataforma ampla de la CUP i repeteix tots els tòpics Soros neomarxistes, senyal que els de la CUP són els qui la dirigeixen.

Espanya ens trenca per afora i el neomarxisme per adins.
      Mal dilema!

Calen molts capdavanters de nivell en la nova etapa (però allunyats dels dogmes ideològics cupaires)
    https://bracosoberts.wordpress.com/2015/06/23/lideratge-liders-i-seguidors-01-que-es-el-lideratge/
    • Anònim1014.643 5 130👍 12.576
      És normal que els CDR puguin tenir un biaix cupaire atès que és el sector més combatiu de l'independentisme. Tanmateix penso i vull pensar que no han estat dissenyats per la CUP sinó que han sorgit espontàniament de la societat civil tot produint un efecte contagi.

Els CDR han d'ésser una eina rupturista transversal on tot l'independentisme hi és benvingut, però és normal que estiguin desplaçats a l'esquerra.
          Pel que he sentit dir, inspiren poca confiança als sectors independentistes de dreta i de centre.

Alguns ja van dient que allò que realment volen és "una revolució social", particularment jo ho veig exagerat, això, però hi ha coses com el multiculturalisme o el neofeminisme via anal que no tenen cap relació directa amb la independència i que aquests doctrinaris aprofiten per a inocular-los dins el moviment.
          Així demostren qui hi ha darrere: el capitaliista multimilionari Soros.
    • MLC8.141 3 264👍 6.075
      El biaix cupaire dels CDR dependrà de la gent que hi vaig entrant. En lloc de lamentar-se de que els independentisme combatiu sigui majoritàriament d'esquerres, potser que us preocupeu que n'hi hagi entre les dretes.
          Es que molts punts de la ideologia neomarxista-cupaire són profundament reaccionaris i autodestructors, no és ja una qüestió de dretes i esquerres.

La islamització, la destrucció de la cohesió familiar, la discriminació contra els homes, etc... no té res de revolucionari ni tan sols de progressista.
        • MLC8.141 3 264👍 6.075
          No voldria entrar a valorar els punts que dius perquè hem semblen tan imaginaris com l'adoctrinament a les escoles o la discriminació dels castellanoparlants que denuncien el pp o C's. Pura imaginació.

Però si que voldria destacar que més enllà de la postura ideològica, la CUP no té cap responsabilitat en la legislació referida a immigració, drets de les dones o dels immigrants. En aquests temes existeix un ampli consens a Catalunya, Estat espanyol i fins i tot Unió Europea que permet garantir que no canviaran ni dins Espanya ni dins una república, ni ara ni d'aquí a 30 anys.

No paga la pena repetir els debats que hem mantingut i on s'ha mostrat sobradament l'origen capitalista/reaccionari del multiculturalisme i de la ideologia de gènere.

I, per descomptat, el caràcter colonitzador del multiculturalisme i de destrucció demogràfica i familiar del neofeminisme: són coses que salten a la vista.

La CUP és el sector més dogmàtic i extremista d'aquests atacs al poble treballador, fins i tot defenen la violència feminazi o el burkha. Una vergonya i una indignitat.
            • MLC8.141 3 264👍 6.075
              Però això no és del que jo estic discutint. El que penso és que si la lluita dels CDR's ens pot apropar a la independència, faries bé en participar-hi perquè els altres temes  no es veuran afectats en res.

De la mateixa manera que els cupaires que van investir Puigdemont no van trair Palestina ni els drets de la dona o dels treballadors per donar suport a un president de dretes i sionista. Senzillament aquestes batalles es fan en altres escenaris.
                  En principi la idea em sembla bona i necessària, sols que el més pròxim em queda a més de 100 km, a l'altra banda del Sénia.

Quan faran CDR al País Valencià m'ho miraré, ara em queden massa lluny.

Però la meva experiència és que els dogmàtics no accepten dissidents ni gent que pensi distint a ells, de seguida comencen els retrets, les mirades entravessades, i no es pot treballar tranquil.
                  Una llàstima.
                • MLC8.141 3 264👍 6.075
                  Doncs al País Valencià no crec que se'n facin perquè  perquè no hi ha república a defensar i sembla llunyà que arribi una majoria per proclamar-la. Bé tot és seguir lluitant cadascú des d'on  pugui.

• Picany6.135 9 349👍 1.158
    Volem ser al nivell final. 

La política és una conspiració interminable.

No hi ha ningú que sincerament vulgui CONSOLIDAR les estrucutres d'un estat català autènticament independent?
  • Canyadesucre6.919 2 312👍 8.655
    Encara hem de vèncer el montre final del primer, que és el 155, per poder passar de pantalla.
  • dikkens3.835 7 533👍 729
    Molt d'acord. Ja que els polítics volen passar a segon terme, és la societat civil qui s'ha d'organitzar. Això també es pot aprofitar per fer acostar gent que veien el tema de la independència amb recel per ser-hi convergència. 

En tot cas, l'única lluita que es perd és la que s'abandona. 
  • radi2catUsuari sumador38.845 12 14👍 15.875

(Si, estic molt d'acord amb el que dius. Excepte que no crec que sigui impossible guanyar les eleccions del 21D)

• Molthonrat2.058 4 813👍 703
    Benvinguts al segonnivellisme!
  • Tord2.982 2 648👍 2.169
    Hi poso tota la bona voluntat del mon i faig un esforç pel pais, però entenc que a molta gent els tiri enrere anar a un espai "feminista, antirracista i antifeixista" on et parlen en femení, no estaria malament que fossin més concients de l'amplada de l'independentisme.
    • PeixVerd12.648 5 163👍 5.038
      Lo de parlar-te en femení ho entenc perquè em sembla una frikada nivell Saiyan God, però lo de antifeixisme i antiracisme... com collons et pot molestar? 
      • Tord2.982 2 648👍 2.169

Perquè allà s'hi va a fer efectiva d'independència, no és un Club de Cupaires Contra el Patriarcat, hi són tan necessaris els melenes menjaflors com els skins 33, i tant uns com els altres han de deixar tot el que no sigui catalanisme i independentisme a la porta.

• IGNASIcat15.855 9 112👍 2.084
    ara t'escolto ESCOPETA!!!
  • Rolf Steiner11.043 9 180👍 3.427
    Jo estic en guerra contra Espanya (una merda punxada en un pal desde fa anys), però per sort el benvolgut lliri  ja ha caigut en el riu de llàgrimes que vessen els dèbils.

TOT el poder per els SOVIETS.

https://www.youtube.com/embed/h3Q12OkBTHk

• Indecomuner2.717 1 682👍 2.588
    Impossible guanyar les eleccions? Crec que impossible perdre-les. Serem si fa no fa els mateixos que el 27S. Potser no superem el 50% dels vots, com ja va passar, però és quasi impossible perdre els 68 escons.

Ara bé, una cosa és el parlament post 21D -que serà indepe quasi segur- i l'altra és la seva capacitat per guiar el país cap a la independència. És aquí on pren el relleu el poble organitzat a través dels CDR i altres iniciatives associades com En Peu de Pau. Que per cert segueix ben viva i fent tallers de resistència arreu del país.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.926 missatges
  • 210.838 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat