Fòrum

Veig poca autocrítica aquí al Racó.

henke56.179 10 7👍 9.068
Els que dèiem que els polítics no tindrien collons de tirar endavant vam ser vilipendiats i ara que fins i tot ERC diu amb la boca petita que ens hem d'oblidar de la independència alguns us limiteu a dir que cal votar la CUP i que tinguem "calma".

On són en Torraina And Cia ara? Potser ell era el més exagerat fins al punt de fer el ridícul però molts de vosaltres li compràveu el relat. Quants cops en Grínflid em feia callar dient: "Fa deu anys et diuen que estaríem aquí (qualsevol esdeveniment processista és vàlid per substituir per "aquí" (9N, 27S, 27O...) i no t'ho creuries?" I com ell tants d'altres...

Doncs bé, estaria bé una mica d'humilitat i reconèixer que ni alguns estàvem tan equivocats ni el simple fet de parlar-ne era derrotisme.

Malauradament no voldria haver hagut d'obrir mai aquest fil però els esdeveniments m'han donat la raó (a mi i a uns quants més).

Espero que a partir d'ara no confonguem desitjos amb realitat i ens equivoquem a l'hora d'apuntar contra qui disparem. 

Respostes

Configuració
  • Compareixença109👍 291
    Però tu estas buscant autocrítica o el reconeixement d'un forum d'internet? Jo crec que més o menys tots els usuaris d'aquest fòrum són conscients dels obstacles i de les fortaleses que tenim. Alguns usuaris han cregut que transmetre un relat optimista per tal que ens ho creguem i ho fem més possible encara. Altres heu posat més èmfasi en l'autocrítica per tal de sol·lucionar les febleses que tenim. Amdos són vàlids, tot i que és cert que en casos extrems no només no aporten res, sinó que transmeten ridiculesa. I en el teu cas gairabé només s'ha tractat de venir a desmoralitzar amb cualsevol merda que se t'acudeixi o et trobis per internet, independentment de la rellevància del contingut.  

Però aquí no hauriem de venir ni a idolatrar ningú perquè l'hagi encertat, ni a humiliar ningú perquè s'hagi equivocat. Venim a avançar cap a la independència i a comunicar les nostres raons en un dels escassos espais que ens queden. 
  • Lluísfrancesc10.750 7 191👍 9.049
    Quan i on ha dit ERC que ens hem d'oblidar de la independència?

Obriu els ulls. Mediastorm.
  • Mcasas7.782 11 273👍 2.419
    Si els polítics no tenen collons per tirar endavant, per què hi ha 8 consellers a la presó i 4 a l'exili?  
  • dikkens3.835 7 533👍 729
    Ui, quina mandra, ja comencen a aparèixer els ja t'ho deia. 
  • Massagran582 2👍 871

Jo l'unic que veig son molts espanyols celebrant-ho de forma artificial i exagerada, pero d'aquella manera de quan saps que l'examen final ha de venir i t'emportaras una bona bufa (21D) (i que continuin aixi, perque no tenen ni idea de l'inflament d'ous que estan provocant).

Desde el meu punt de vista, el partit que JO vaig votar va prometre posar un referendum d'independencia, i proclamar la independencia.

Ambdos s'han fet (especialment el referendum, aqui es va demostrar com el poble amb dos pebrots va guanyar l'estat espanyol).

A tots els espanyols que van votar altres opcions i que les altres deien i perjuraven que no hi hauria referendum, els hi pregunto, van complir el que van dir?

Doncs aixo.

Ara silenci.

• Nester418👍 396

I ara, després del 21 D, què prometen ? 

Ho saps ?  Jo no ve veig cap pas endavant.

• Massagran582 2👍 871

No ho se,

Tocaria, en cas de guanyar per mes del 50%, instaurar el primer govern de la republica. I exercir-la.

En qualsevol cas, vull que es destrueixi sense paliatius el mantra aquest de que no som majoria, ho som, pero si volen, jugarem al seu joc.

I sino som suficients, doncs res, continuar picant pedra. Pero si el passem, que es preparin, perque desde aquell moment fins endavant tota resistencia i manifestacio pacifica I ACTIVA (com talls de carreteres) estaran no solament justificats, sino legitimitzats de cara a qualsevol persona que tingui 2 dits de front.

I aixo es missatge cap a la UE, no tindran economia a Espanya sino intercedeixen i fan el que suposa li critiquen tant a altres paisos com Polonia, o els drets humans ja ha denunciat, colla d'hipocrites llafiscosos, sino ho volen entendren, ja ho entendran economicament.

I com que voldre accio directe penso votar CUP, i aixo que estic a les antipodes de molts dels seus planteixaments ideologics no m'agradat gens com la ANC s'ha comportat ultimament, amb un llirisme insultant. Quan el Gobierno s'ha cagat i ha frenat es quan el poble hem passat inclus per sobre de les crides pacifistes de l'ANC. (desconvocar massa aviat el 20S, fer cues amb les paperetes amb colegis tancats a les 7:00 del mati, no organitzar activament els talls de carretera el 10O, etc) pero comensem a no necessitar-los, gracies als CDR, benvinguts siguin.

• Ekneh23👍 35
    Ara que el procés definitivament ha mort ningú gosa obrir un fil titulat: El procés ha mort?

Confiava en tu, bro!

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.928 missatges
  • 210.838 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat